Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
My, what a big .. .. signature you have.
Spytt ut nå;Navn, alder, bosted, rase, skostørrelse, hanskestørrelse og favorittmånefase.
Sitat fra: Chen på 04. jan, 2009, 02:39My, what a big .. .. signature you have.You like? Sitat fra: Chen på 04. jan, 2009, 02:39Spytt ut nå;Navn, alder, bosted, rase, skostørrelse, hanskestørrelse og favorittmånefase.D:Navnet mitt får du ikke 16Senjain real life; "Kaukaser". on teh intrwebz; hvis ikke avataren sa deg noe, grevling.43vetta faenwuh?
håper vi får vite mer om dæ seinar.. om ka du like å gjør.. å slike teng ^^ bare post en masse og..
*klapper grevlingen på hode*
*dytter borti den andre grevlingen med en pote*Heisann!Ikke bry deg om panligerens spørsmål om potestørrelser. Han er bare sjalu fordi grevlinger har større poter enn han.
oi, så det er ikke bare meg som er ny her? x] velkommen da!
Sitat fra: kousetsu på 08. jan, 2009, 23:38oi, så det er ikke bare meg som er ny her? x] velkommen da!i believe i came before you (prøv å tenk perverst når du sier det )
men det er fullt mulig å tenke koffert om nesten alt mulig
Hey guys! We've got a naughty one over here! x3
GAahh! *runs away*
Sitat fra: Scrufbag på 09. jan, 2009, 19:32GAahh! *runs away*Nooes! Vi liker da de som er lit Naughty'e, eller er det bare meg? x3