Generelt > Klær og tilbehør

Halsbåndtråden [REVIVED]

(1/52) > >>

RefleXio:
Jah, da va denne tråden oppe igjen, håpe æ.
Så, tråd om generelt prat og diskusjona om halsband, vedlikehold, og slike ting.
Showoffs av halsbande ditt e også bra^^

Har nu sjøll, sia min siste post i den gamle halsbåndtråden, fådd mæ et svart nylonhalsband, kjøpte det nu i høst på Coop Solsiden i Trondheim. kosta mæ ikke meir enn 30 krone =P Billig skræp, ja, æ veit.. Men hadd ikke rå te nokke bedre akkurat da..
Så har æ også fådd fiksa kvelelenka mi, så ska begynn å gå me den igjen.

Bilde:

Alyxx:
Du har et fint halsbånd, Reflexio, selv om det var billig. Send oss bilde av kvelelenka da.

Tirga:
har denne selv =^-^=


Meeow meeeow ^^ (går av og til helt pus'ur i den der)
=D

har også noen lær halsbånd jeg har funnet i den lokale dyrebutikken, (hater egentlig spørsmålet med; "hvilken hund trenger du den til?" ,....)

RefleXio:

--- Sitat fra: Tirga på 20. des, 2007, 01:31 ---har denne selv =^-^=


Meeow meeeow ^^ (går av og til helt pus'ur i den der)
=D

har også noen lær halsbånd jeg har funnet i den lokale dyrebutikken, (hater egentlig spørsmålet med; "hvilken hund trenger du den til?" ,....)

--- Slutt sitat ---

Pent halsband og Søøt bjelle ^.~
og, ja, forstår det at du hate det spørsmålet. E sykt irriteranes når du ikke ska ha det te en hund engang.
Men, ka kan dem vite, dem som e outsidera =P neida ^^
Du kan jo også si neste gang du e i dyrebutikken at du ska ha det tell dæ sjøll =P

Gray Fang:
hehe søt bjelle ^^ tipper du ser totaly huggable ut i det der  [smile]

Har ikke fått det spørsmålet enda jeg :P hadde nok ikke likt  å fått det heller hehe. Bruker svart skinn med noen små metal knott halsbånd hehe eller kvelelenka en av 2 ^^

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning