Skrevet av Emne: WoW [World Of Warcraft]  (Lest 991694 ganger)

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #725 på: 27. jul, 2015, 01:17 »
Yoo, bynte å spille igjen nå etter ett halvår med pause :) Mainen min er en ilvl 643 human ret palla på Turalyon, der jeg også driver å levler en horde alt :) Leter etter guild på BEGGE karakterene. battletaggen er even992#2846

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #726 på: 05. aug, 2015, 05:18 »


« Siste redigering: 05. aug, 2015, 05:22 av Skyee »

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #727 på: 12. aug, 2015, 17:14 »
Litt sånn rart at ingen her har sagt noen ting om legion.. (xpacken ja) men men..

Mye kult, som fks talentsystemet på weps hørtes ganske så kult ut, så er bare å vente å se om det blir noe av og om det blir så kult som det ser ut som :) also, DEAMONHUNTER HYPE
The more i learn about people, the more i like my dog.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #728 på: 13. aug, 2015, 00:40 »
jobber currently med å få tak i netherdrakes selv haha.

Utenom det er jeg ganske så hyped på legion ;u;

Holder også på med Khadgar-questlinen til den legendariske ringen. Føles unødvendig slitsomt ut med alle de Apexis krystallene og dritbossene jeg må drepe i dungeons, men I guess its worth.

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #729 på: 13. aug, 2015, 20:55 »
Hadde egentlig innstilt meg selv på å ikke kjøpe noen flere WoW expansions, men vi får se når det kommer litt mer detaljer rundt Legion.

De har sagt at de skal ta en grundig titt på hver eneste spec og sørge for at de er unike og kule. Store ord som vi har hørt før, men det at de går så drastisk til verks at de endrer survival hunters fra ranged til melee, gjør at jeg har litt håp om at de faktisk mener det denne gangen.

Har seff. lyst på mye kitty love, men stakkars guardian druids trenger å bli bygd opp på nytt fra bunn av. Makan til kjedelig rotasjon de har, og null fancy abilities. Og så er det jo lov å håpe at de nye bear form modellene ikke klør seg i baken med halen hele tia og...
« Siste redigering: 13. aug, 2015, 20:57 av VVolfsong »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #730 på: 03. sep, 2015, 16:53 »

hehe

Kalebraa

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #731 på: 08. des, 2015, 10:00 »

Dette er da drudien min, Astrobird!
Jeg spiller på Dragonblight/Ghostlands, raider 2 ganger i uken med en mythic-guild og har nylig drept gorefiend.

Vil gjerne møte flere å spille med så bare legg meg til, RainbowBear#2782
Will always fight you.

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #732 på: 03. jan, 2016, 20:37 »
Bytta, nå er det Vesta#2163
cx

Trina

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #733 på: 19. jan, 2016, 18:47 »
Huska jeg spilte WOW en stund på videregående. Men kom meg kun til level 40 :D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #734 på: 09. mai, 2016, 16:06 »
Noen som vet åssen det står til med Norpaws guilden på Bronze Dragonflight? (om jeg ikke husker feil).
Guilden min over på Khadgar har ikke raida siden Cata, og kjenner det hadde vært artig å starta opp igjen med normal eller heroic i legion ^^;

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #735 på: 09. mai, 2016, 16:37 »
Noen som vet åssen det står til med Norpaws guilden på Bronze Dragonflight? (om jeg ikke husker feil).
Guilden min over på Khadgar har ikke raida siden Cata, og kjenner det hadde vært artig å starta opp igjen med normal eller heroic i legion ^^;

Det er ingen som spiller der så vidt jeg vet. Sist jeg faktisk spilte, så var jeg den eneste som var innom frem til at jeg flytta karakterene mine. Noe som er bortkasta penger siden jeg slutta å spille wow xD Begynte å spille Wildstar istede c:

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #736 på: 10. mai, 2016, 08:29 »
Det er ingen som spiller der så vidt jeg vet. Sist jeg faktisk spilte, så var jeg den eneste som var innom frem til at jeg flytta karakterene mine. Noe som er bortkasta penger siden jeg slutta å spille wow xD Begynte å spille Wildstar istede c:

ah alright, takker ^^;

Avark

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 185
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #737 på: 15. jun, 2016, 22:44 »
Har begynt å gamet litt mer nå. Selv om det ikke er mitt favoritt spill så er det definitivt det beste MMORPG spillet selv om alle er prikk like uansett. Spiller som human priest, macros er noe jeg ikke helt har satt meg i enda eller forstår, er vel slikt at du kan gi kommandoer automatisk eller noe utifra auto command, som jeg antar folk som spiller PVP bruker. De har iallfall gjort forandringer. Kan spille til level 20 gratis iallfall uten å betale for wow :P

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #738 på: 16. jun, 2016, 12:57 »
Selv spiller jeg på Thunderhorn for øyeblikket, på Huntern. Begynte å spille igjen nå nylig da grunnet permanent mas fra folk. :P

Firkløver heter Huntern.

http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/Firkl%C3%B8ver/simple
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #739 på: 03. sep, 2016, 10:25 »
kanse jeg skal state opp igjen for å spille med furrsa


men sit jeg spillte. hvar det ikke så gøy da venne  mine da sa jeg måte kome til end gaim fotest mulig.   å bustet meg. ved å ta meg med inn i dunsens å stå i inganen. ble ikke flik av det.   
har spilt lit hiler da 
å mase DPS   

spillte en toron druid.   likte druide got
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #740 på: 14. sep, 2016, 22:27 »
er mange som er interessert i raiding i legion da?
jeg og guild leadern min over på Khadgar horde synes det hadde vært artig å raida igjen etter å ikke ha gjort det siden cata.
Går ann å prøve og organisere no raid via battle.net tag for eksempel om det er nok folk som er interessert i normal/heroic :p

Om ikke annet så er det vel ikke umulig å organisere litt dungeon runs ihvertfall ^^
« Siste redigering: 14. sep, 2016, 22:29 av Snøkrystall »

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #741 på: 18. sep, 2016, 15:50 »
Har som mål å fullføre et mythic raid i Legion, er foreløbig 845 ret pala, får se hva som skjer nå på onsdag. Tror jeg har funnet meg et decent guild, which is nice :>

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #742 på: 28. sep, 2016, 23:49 »
Noen Hordes som vil være med på no raiding etterhvert?
guild leadern har klart å få tak i noen folk, som har fått tak i andre (alle norske), så er en ~7 stykk akkurat nå :p
Blir bare grouping via RealID så trenger ikke å tenke på transfer ^^
(NorWolf#2533)

Edit:

Vi har nå klart å skrape sammen en 8 stykk, trenger nå bare DPS nå til å fylle de to siste plassene som trengs (dog, kan være 10-30 stykk i raids, så folk kan nå bare sleng seg på)

edit2: Bare å kontakte meg om det er noen som vil slenge seg på, har klart å skrape sammen nok folk til å starte så vi er litt i planleggingsfasen og har satt opp en dag eller to hvor vi skal prøve å få til noe
« Siste redigering: 05. des, 2016, 22:47 av Snøkrystall »

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #743 på: 22. feb, 2017, 13:50 »
Skal jeg staere å spille igjen
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #744 på: 10. nov, 2020, 16:58 »
Hvis noen har lyst til å spille WotLK på gratis privat-server:
  • Registrer bruker her
  • Last ned WotLK her
  • Endre fila \Data\enUS\realmlist.wtf sånn at server-adresse blir snadder.zapto.org
  • Wreck shit