Generelt > Spill

WoW [World Of Warcraft]

<< < (148/149) > >>

Six:

--- Sitat fra: Snøkrystall på 09. mai, 2016, 16:06 ---Noen som vet åssen det står til med Norpaws guilden på Bronze Dragonflight? (om jeg ikke husker feil).
Guilden min over på Khadgar har ikke raida siden Cata, og kjenner det hadde vært artig å starta opp igjen med normal eller heroic i legion ^^;

--- Slutt sitat ---

Det er ingen som spiller der så vidt jeg vet. Sist jeg faktisk spilte, så var jeg den eneste som var innom frem til at jeg flytta karakterene mine. Noe som er bortkasta penger siden jeg slutta å spille wow xD Begynte å spille Wildstar istede c:

Snøkrystall:

--- Sitat fra: Six på 09. mai, 2016, 16:37 ---Det er ingen som spiller der så vidt jeg vet. Sist jeg faktisk spilte, så var jeg den eneste som var innom frem til at jeg flytta karakterene mine. Noe som er bortkasta penger siden jeg slutta å spille wow xD Begynte å spille Wildstar istede c:

--- Slutt sitat ---

ah alright, takker ^^;

Avark:
Har begynt å gamet litt mer nå. Selv om det ikke er mitt favoritt spill så er det definitivt det beste MMORPG spillet selv om alle er prikk like uansett. Spiller som human priest, macros er noe jeg ikke helt har satt meg i enda eller forstår, er vel slikt at du kan gi kommandoer automatisk eller noe utifra auto command, som jeg antar folk som spiller PVP bruker. De har iallfall gjort forandringer. Kan spille til level 20 gratis iallfall uten å betale for wow :P

Yakamaru:
Selv spiller jeg på Thunderhorn for øyeblikket, på Huntern. Begynte å spille igjen nå nylig da grunnet permanent mas fra folk. :P

Firkløver heter Huntern.

http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/Firkl%C3%B8ver/simple

Fenris:
kanse jeg skal state opp igjen for å spille med furrsa


men sit jeg spillte. hvar det ikke så gøy da venne  mine da sa jeg måte kome til end gaim fotest mulig.   å bustet meg. ved å ta meg med inn i dunsens å stå i inganen. ble ikke flik av det.   
har spilt lit hiler da 
å mase DPS   

spillte en toron druid.   likte druide got

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning