Skrevet av Emne: WoW [World Of Warcraft]  (Lest 991733 ganger)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #350 på: 16. des, 2010, 12:39 »
Skulla ønska 80'n min va på Bronze, da har æ skulla joina me en snazzy forsaken tank. D:

Paid character migration! =D
Vi trenger enda en tank på 85 før vi kan raide, er ikke nok med bare meg :P
du er da imba :p
Regner med at Joon og jeg begynner med DKene i dag, å så blir det nok Tank/Healer ^^

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #351 på: 18. des, 2010, 13:54 »
Fant et bilde fra utgivelsesdagen (in-game) litt før midnatt på en realm :P
OMG!

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #352 på: 18. des, 2010, 15:01 »
Fant et bilde fra utgivelsesdagen (in-game) litt før midnatt på en realm :P
OMG!
så sånn ut på realmen vår X3

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #353 på: 19. des, 2010, 14:25 »
Jeg elsker å spamme /silly for nye raser, og kom over denne for female goblins:
"I'm a free spirit. I don't like being tied down.
What? You mean literally. Oh no! Totally into that."



Hehe, testa male worgen? "Are you into... furries?" ^^

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #354 på: 19. des, 2010, 16:00 »
Hehe, testa male worgen? "Are you into... furries?" ^^

Var litt sånn at jeg fikk lyst til å når jeg hørte om det -.-
way to go blizzard.

MouseClick

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #355 på: 19. des, 2010, 22:59 »
Sunket lavt nokk til å overtales til å begynne å spille >.<
Så snart ser dere en liten Mouseclick løpenes rundt der x3

Edit: No offence i det hele tatt xD Jeg har bare alltid vært litt imot mmorpg x3
       Men jeg får vel gi det en tjans, selv om jeg vet jeg kommer til å bli avhengig x3
« Siste redigering: 19. des, 2010, 23:49 av MouseClick »

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #356 på: 20. des, 2010, 00:36 »
Sunket lavt nokk til å overtales til å begynne å spille >.<
Så snart ser dere en liten Mouseclick løpenes rundt der x3

Edit: No offence i det hele tatt xD Jeg har bare alltid vært litt imot mmorpg x3
       Men jeg får vel gi det en tjans, selv om jeg vet jeg kommer til å bli avhengig x3

Yehey. :D

No bør du itj kall mæ ondskapens fyrste fordi om æ snakke om WoW te dæ. :3

MouseClick

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #357 på: 20. des, 2010, 02:16 »
Sunket lavt nokk til å overtales til å begynne å spille >.<
Så snart ser dere en liten Mouseclick løpenes rundt der x3

Edit: No offence i det hele tatt xD Jeg har bare alltid vært litt imot mmorpg x3
       Men jeg får vel gi det en tjans, selv om jeg vet jeg kommer til å bli avhengig x3

Yehey. :D

No bør du itj kall mæ ondskapens fyrste fordi om æ snakke om WoW te dæ. :3
Aldri sagt du er ondskapens fyrste heller xD

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #358 på: 20. des, 2010, 08:10 »
Sunket lavt nokk til å overtales til å begynne å spille >.<
Så snart ser dere en liten Mouseclick løpenes rundt der x3

Edit: No offence i det hele tatt xD Jeg har bare alltid vært litt imot mmorpg x3
       Men jeg får vel gi det en tjans, selv om jeg vet jeg kommer til å bli avhengig x3

Yehey. :D

No bør du itj kall mæ ondskapens fyrste fordi om æ snakke om WoW te dæ. :3
Aldri sagt du er ondskapens fyrste heller xD
Hmm, kansje ikke. Men, de va nå absolutt onskap å snakk om. xD

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #359 på: 20. des, 2010, 08:20 »
Sunket lavt nokk til å overtales til å begynne å spille >.<
Så snart ser dere en liten Mouseclick løpenes rundt der x3

Edit: No offence i det hele tatt xD Jeg har bare alltid vært litt imot mmorpg x3
       Men jeg får vel gi det en tjans, selv om jeg vet jeg kommer til å bli avhengig x3

Lol :P Synket lavt og lavt...
Man er sånt sett ganske "lavt" når man i det hele tatt begynner å spille vil jeg nå si :P
man velger det man vil, ikke fordi man MÅ x3
Ikke ta sorgen på forskudd :P (skal ikke jeg drive å snakke om, but whatever x3)

MouseClick

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #360 på: 20. des, 2010, 08:23 »
Sunket lavt nokk til å overtales til å begynne å spille >.<
Så snart ser dere en liten Mouseclick løpenes rundt der x3

Edit: No offence i det hele tatt xD Jeg har bare alltid vært litt imot mmorpg x3
       Men jeg får vel gi det en tjans, selv om jeg vet jeg kommer til å bli avhengig x3

Lol :P Synket lavt og lavt...
Man er sånt sett ganske "lavt" når man i det hele tatt begynner å spille vil jeg nå si :P
man velger det man vil, ikke fordi man MÅ x3
Var bare en spøk :3 Satt oppe i hele natt og gamet x3 Kom meg opp til lvl 11 :3 *litt stolt*
Ikke ta sorgen på forskudd :P (skal ikke jeg drive å snakke om, but whatever x3)

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #361 på: 21. des, 2010, 23:30 »
Hmm.. The guild seems to be almost dead... With all these members, one would think there were at least 30% of all the people online every day... But so far, since i joined, it's more like 2%...

Or did everyone go alliance now that worgen came?

MouseClick

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #362 på: 22. des, 2010, 00:02 »
Kunne godt tenkt meg en invite til Guilden <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #363 på: 22. des, 2010, 00:51 »
Hmm.. The guild seems to be almost dead... With all these members, one would think there were at least 30% of all the people online every day... But so far, since i joined, it's more like 2%...

Or did everyone go alliance now that worgen came?
Eh.. imo it's the holiday. People visit family that lives on the other side on the country, etc, etc.

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #364 på: 22. des, 2010, 00:56 »
That is /not/ an excuse for not playing wow! :p

I am a little bored tho... Someone should come play with me... In the game i mean:p

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #365 på: 22. des, 2010, 13:40 »
Correct. It's the holiday break and it happens in every guild, on every realm, twice every year (summer and winter) :)


Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #366 på: 22. des, 2010, 13:59 »
Kaine forstår norsk, skriver det bare ikke, så ingen grunn til å legge over til engelsk i en Norsk tråd.

Jeg tror flertallet har lagd seg en Worgen et sted men som allerede sagt, juleferie, mange er kanskje såvidt på for å gjøre en quest eller to, levle en gang eller to på en lavere karakter, gå en dungeon eller heroic, eller kanskje bare for å sjekke post. Så folket er nok der, bare ikke over lengre tid enn høyst nødvendig.


Og til dere andre (eller bare Mouseclick) legg meg til på RealID, aikhoursidae alfakrøll gmail punktum com, så får dere invite til Norpaws guildet på Bronze Dragonflight når vi begge er online.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #367 på: 22. des, 2010, 14:14 »
skylder mest på juleferie :P
Å rushet fra Cata har kanskje også ført til at folk trenger en liten pause fra spillet.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #368 på: 22. des, 2010, 15:43 »
Hmm.. The guild seems to be almost dead... With all these members, one would think there were at least 30% of all the people online every day... But so far, since i joined, it's more like 2%...

Or did everyone go alliance now that worgen came?

Og for å legge til en ekstra ting som ingen har nevnt;
Ikke alle som har deltatt i denne tråden spiller på Bronze Dragonflight :P
og som wolftale sier, rushet fra cata har ført til at folk trenger en liten pause x)
jeg er blant en av de muligens, selv om jeg har mye jobb nå

MouseClick

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #369 på: 22. des, 2010, 18:13 »
Kaine forstår norsk, skriver det bare ikke, så ingen grunn til å legge over til engelsk i en Norsk tråd.

Jeg tror flertallet har lagd seg en Worgen et sted men som allerede sagt, juleferie, mange er kanskje såvidt på for å gjøre en quest eller to, levle en gang eller to på en lavere karakter, gå en dungeon eller heroic, eller kanskje bare for å sjekke post. Så folket er nok der, bare ikke over lengre tid enn høyst nødvendig.


Og til dere andre (eller bare Mouseclick) legg meg til på RealID, aikhoursidae alfakrøll gmail punktum com, så får dere invite til Norpaws guildet på Bronze Dragonflight når vi begge er online.
Da var det gjort :-P

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #370 på: 22. des, 2010, 21:16 »
For those who want to play with my DK on BD, the name is Rardax. For those who wanna chat more than play, then the global ID is Feraltiger at hotmail dot com. I play on 3 servers: BD , Aggramar, and Saurfang (my main server)

Since i'm not around here much, some of you prolly don't know me. I'm from Norway, live in Oslo, am 28 yo, i'm attending a classical art school, i sleep a lot, i don't pay attention to much, i'm asocial most of the time, laugh at inappropriate things, and my humor is highly questionable. I know how to read/write Norwegian, but i don't want to use it much (don't ask).

I've been playing wow on and off for a few years. I entered the game here on the EU realms, but i didn't like the EU realms at all (People were so weird and the guild wasn't as fun as i first imagined:p), so i went to the US realms where i was adopted into a Bear guild and raised to become a pro wow'er. And now i'm back here to teach you guys a thing or two about gaming:p

I don't seem to get along well with Europeans. I've been in 4 different guilds after i came back here. One of them is called "Ursus of Aggramar". Good guild, but i migrated to another server to be with a friend of mine instead (on Saurfang). The first guild i was in on that server, sorta died and everyone left. The second one, i just couldn't stand the people in it. The third one was called "Totem Tea Party". I left after two days. I don't appreciate people who lie, so i left it after the leaders lied and thought they could get away with it (don't ask). I'm currently in a guild called "Blackwatch". Best guild on the EU realms so far. Well, after Ursus that is:p

On the EU realms, i have:

lvl 84 Troll hunter with my fav pets Bagha (a loque spirit beast), Ahkshaira (a gondria spirit beast), Rhodan (a skoll spirit beast), and the best pet ever: Kenti (a normal tiger from the starting zone. You know, one of those "been with me since forever" kinda pets^^,)

And on BD, which is the one you all will be playing with, is Rardax, a lvl 62 frost DK (made the other day).

And lots of mid-lvl alts.

On the US realms, i have a lvl 80 belf pally, a lvl 80 troll hunter, and a lvl 60 tauren druid.

I have belf tanking experience, druid healing experience, and hunter DPS experience. But overall, i prefer DPS. No attention required, so suits me the best:p I make a lousy healer, but not a bad tank. My fav class is the hunter, followed by pally. The classes i hate the most are warlocks and rogues (don't ask). I have never played a DK before, so prepare for noobing! Oh, and i have always hated DK:p

I have a steam acc too if anyone wanna add me. But i already have my circle of friends there that i play with, so i may not always have time for anyone else. ID there is Kaine_Manoram

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #371 på: 22. des, 2010, 22:08 »
<snip>
But overall, i prefer DPS. No attention required, so suits me the best:p
<snip>

Blir slitsomt for deg med Cataclysm da, nå som DPS faktisk må gjøre ting og passe på også. :P

Selv spillte jeg DPS i Wrath, men når Cataclysm kom startet jeg med alten min, en Tauren druid som ble Troll druid med en gang Race Change funka. Den er mainly en tank og med en gang jula er litt ferdigere så håper jeg raiding kommer på timeplanen etter hvert som folk får litt mer passende gear enn det de levler igjennom. ;D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #372 på: 22. des, 2010, 22:14 »
Blir slitsomt for deg med Cataclysm da, nå som DPS faktisk må gjøre ting og passe på også. :P

Indeed.
Det har ikke vært fult så vanskelig for meg, siden jeg som regel følger med :P
Tar CC når de trenger/vil, og healer meg selv for at healern skal slippe å stresse for mye ^^
Egentlig ikke for ille, har ikke særlig lyst til å prøve tanking igjen, og trur ikke jeg helt passer som healer x3

Raiding blir ihvertfall spennende  [razz]

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #373 på: 22. des, 2010, 23:46 »
Yea, i know... It already is. I'm looking to find out which class i can play now that doesn't require much.

But for what it's worth, hunter dps in cata is still rather easy. I barely have to do anything. At least so far. but i haven't unlocked heroics yet.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #374 på: 23. des, 2010, 00:12 »
But for what it's worth, hunter dps in cata is still rather easy. I barely have to do anything. At least so far. but i haven't unlocked heroics yet.

Faktisk helt uenig.
Hunterne er akkurat nå den meste krevende klassen å spille.
Hos mine andre DPSere må jeg kun holde styring på 3-4 spells og har kun en figur jeg må fokusere på.
Hunter: traps, pets, aspects, energi (din og pet), spellrotasjon, marking, dots, cooldowns +++

Jeg mangler fortsatt å finne en god balanse mellom energi henting (cobra/steady shot) og energi forbruk (sting, arcane shot, etc).
Aoe, aspect rotering, refreshing av traps og effektiv bruk av selfbuffs er ikke prioritert atm.

Eller for å bruke det gamle hunter ordtaket: "Hunters. Easy to play, hard to master".  :)

Blir slitsomt for deg med Cataclysm da, nå som DPS faktisk må gjøre ting og passe på også. :P

**mumler om late dpsere som fortsatt står i "shinny puddle of doom" og forventer at healer og tank gjør jobben deres**
« Siste redigering: 23. des, 2010, 00:17 av Dax Cyro »