Skrevet av Emne: Hjelp til å lage fursuit.  (Lest 2133 ganger)

Freki

  • Nykommer
  • Innlegg: 2
  • Freki, Odin's wolf
    • Vis profil
Hjelp til å lage fursuit.
« på: 16. okt, 2013, 20:58 »
Ja, tingen er den at jeg tenker å lage egen fursuit. Men lurte på om det vil anbefales å lage klør og nese av leire? Og noen med erfaring som har noen tips og advarseler for hva jeg absolitt IKKE må gjøre?  [w-confused]

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Hjelp til å lage fursuit.
« Svar #1 på: 17. okt, 2013, 08:12 »
Du kan bruke Fimo til snute og klør, som du bare tar i ovnen etter du har formet dem, de finnes som regel på hobby butikker tror jeg.

Men noe annet som kan være lurt er å IKKE lime pelsen sammen, men heller sy den når du skal sette på pels på hodet c:

Freki

  • Nykommer
  • Innlegg: 2
  • Freki, Odin's wolf
    • Vis profil
Sv: Hjelp til å lage fursuit.
« Svar #2 på: 17. okt, 2013, 22:57 »
Ok, takk  [w-happy]

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry

raphael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
  • who ?
    • Vis profil
Sv: Hjelp til å lage fursuit.
« Svar #4 på: 12. nov, 2013, 14:38 »
Ja, tingen er den at jeg tenker å lage egen fursuit. Men lurte på om det vil anbefales å lage klør og nese av leire? Og noen med erfaring som har noen tips og advarseler for hva jeg absolitt IKKE må gjøre?  [w-confused]
jo lage nese og klør av fimo,  fimo kan lett formes og bare stekes i ovnen finner dem på en hobby butikk. du MÅ sy pelsen ikke lime den rett på hodet. huske å sy strikk for å få moving jaw bare hvis du vill :3
my pain turned to sadness and my sadness to anger. My anger grew into hate and i have forgotten how to love...