Skrevet av Emne: Warhammer 40k Tabletop  (Lest 9631 ganger)

emo badger

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: Warhammer 40k Tabletop
« Svar #25 på: 18. aug, 2011, 13:44 »
Tenker at hvis jeg skal begynne igjen med dette så må jeg ha meg en 40k army, da av...Grey Knights! 8D Fuck, de nye figurene var awesome xD

YOINK! Jeg har nettopp kjøpt Codexen og en gruppe med Grey Knights og en Emperors' Champion. Måtte sjekke hvordan resin er å jobbe med. Gikk helt fint det (Selv om jeg mått pinne sverdet etter jeg KNAKK det av da jeg prøvde å bøye det i rett posisjon. Jaja. Ser bra ut NÅ i det minste.).

Jeg har Space Marines (Seraphims, underavdeling fra Black Templars) Iron Mongers (Iron Hands renegades og Iron Warriors united.) Orks (De gule jeg ALDRI husker hva heter!), Necrons (Bare malt i sølv siden jeg FIKK hele hæren av svogeren min <3 ) og Tau. Jadda. Har også WHFB, men.... Bleh. Ingen som vil spille med dem her jeg bor. Kjipe *sensurert*.

Venter også på en pakke fra både Forgewrodl og Maelstromgames.co.uk. Skal bli så jæklig mye liming og filing og gode greier! Maling? BLEGH.
Min Fursonas' navn er Erik Musegnager. Awesome? I know :3

Sjekk ut Deviantart siden min:

http://emobadger.deviantart.com/

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Warhammer 40k Tabletop
« Svar #26 på: 16. jun, 2012, 19:12 »
så vært en stund siden det har vært postet noe her, men jeg har nå vært delvis av og på aktiv med å male og bygge og følte for å dele litt, for de so måtte være intereserte det er.


Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Warhammer 40k Tabletop
« Svar #27 på: 16. jun, 2012, 19:16 »
et par til for good measure.

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Warhammer 40k Tabletop
« Svar #28 på: 10. aug, 2013, 08:12 »
Åååh, TAU har fått så ekstremt mange nye og fete units! Vurderer virkelig å begynne på denne hobbyen igjen, men det koster jo så mye også! xD Får nøye meg med å spille Dawn of War for now. xP

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Warhammer 40k Tabletop
« Svar #29 på: 15. aug, 2013, 09:52 »
Siden jeg først postet i denne tråden (og omtrent siden jeg først startet med hobbyen for en evighet siden) så har jeg endelig malt en hel miniatyr!

Det var en malekonkurranse i den lokale spillklubben, så da klarte jeg å tvinge meg selv til å få klar en entry. Jeg kom utrolig nok på andre plass. Det var ingen som var forberedt på resultatet, minst av alle meg selv, da jeg brukte dyppemetoden til The Army Painter. Kan trygt anbefales til dem som ønsker å få absolutt brukbare resultater på bare en brøkdel av tiden =)
« Siste redigering: 15. aug, 2013, 11:02 av VVolfsong »

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Warhammer 40k Tabletop
« Svar #30 på: 23. sep, 2013, 11:18 »
en stund siden jeg har postet noe, men kan kan vel poste noe jeg ble ferdig med for ikke så lenge siden. poster sikkert mer senere hvis jeg ikke er altfor lat ^^

et stk auto cannon heavy weapons team som er satt opp i et veikryss'ish sted.