Skrevet av Emne: Hjelp, vær så snill?  (Lest 2036 ganger)

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Hjelp, vær så snill?
« på: 12. okt, 2013, 20:49 »
Hei, folkens. :) Veldig lenge siden jeg har vært her inne nå! Sånn, ett år siden eller noe slikt. Jeg har kommet veldig langt ut av dette, men nå som jeg har kommet inn i dette igjen er jeg nødt til å få litt hjelp med en progress av fursuit making.

Altså til poenget. JEG skal lage ett furhode, hale, og poter. Noen som vet ca. hvor mye det koster for pels, og noen gode nettsider? Noen som har gode tips til hvordan jeg kan gjøre forskjellige ting, på hodet/poter. Har sett på videoer, og slikt om hvordan man kan lage. Og sett en del på Kaoskatta, den tid jeg var med. Så f.eks hun lage Freke.


Her er ref'en jeg fikk av hodet. vv Og potene skal i følge jenta være 4 "fingre".

Håper ikke dette kom under feil tråd
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hjelp, vær så snill?
« Svar #1 på: 12. okt, 2013, 21:43 »
OuO purrr.... ouo ?

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Hjelp, vær så snill?
« Svar #2 på: 13. okt, 2013, 00:40 »
Tror det er mulig å få det til for ca. 1000kr, husk at det er dyr porto og egentlig 25% moms i tilegg på alt over 250kr. Fabric.com virka ok, men de hadde ikke den pelsen jeg ville ha i rett lengde osv.... Kaoskatten er flink.
Saab tekstil i smalgangen på Grønland har ganske mye fint. Rainbow ved Gunerius er sykt dyre på kvalitetspels, men man kan finne noe av det litt mer shabby der til en ok penge. Ellers er det import som gjelder. Jeg vet jeg må bestille en ladning om ikke så lenge hvertfall...
+

raphael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
  • who ?
    • Vis profil
Sv: Hjelp, vær så snill?
« Svar #3 på: 12. nov, 2013, 14:45 »
pelsen på etsy.com er ikke så veldig dyr men heller ikke så veldig billig spørs åssen pels form etc du vill ha :3 jo når du skal for eksempel lage et ulve hodet ikke ta kinnene så ekstremt store ell spørs åssen du vill selv ha hodet. hvis du vill ha moving jaw må du sy strikk under kjeven litt over og rundt hodet du har vell alerede funnet en video av det sikkert x3 og en ting til bare HVIS du vill ha moving jaw ikke sy kjeve pelsen med alt annet la den være for seg selv ellers blir det litt vanskelig å lage moving jaw eller i så fall få den til å funke :3 ... eg e så dårlig til å forklare x,D
my pain turned to sadness and my sadness to anger. My anger grew into hate and i have forgotten how to love...