Skrevet av Emne: Spamming fra brukere  (Lest 13588 ganger)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Spamming fra brukere
« på: 07. feb, 2009, 11:10 »
En tråd ble nylig slettet grunnet spamming fra tre brukere.

Spamming er uakseptabelt i de fleste fora på internett og det anses som dårlig forum etikette. Vi håper hendelsen ikke vil gjenta seg.

Oppdatering: Sak oppklart! Tråden låses.
« Siste redigering: 12. feb, 2009, 02:02 av Miles T.F. Baxxter »

Scrufbag

  • Gjest
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #1 på: 07. feb, 2009, 11:11 »
du fjerna threaden før jeg fikk vært med, din slemming  >:(

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #2 på: 07. feb, 2009, 14:01 »
Jeg holdt meg iallefall til temaet..Selv om jeg brukte bilder for og fortelle hva jeg mente...

Off topic:

    
A refined art created by today's youth. Spammers do not follow rules, they don't obey the Adminstraitors or Moderators or unfair rules. They fight for freedom and against oppression of noobs or newbs. They spread humor and break up fights. They do not suck up to the powers that be. They are here to change the way we post. They do not fear the higher ups, they wish only to have fun. This a true spammer.

FUCK YEAH, FREEDOM FIGHTER *lift paw!*

On topic:

Du burde lage ett sånn spamhjørnet på forumet der folk kan ha det litt morro. Selv om jeg må ta meg i enighet, det som skjedde på den tråden tokk litt av.
« Siste redigering: 07. feb, 2009, 14:12 av Txik »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #3 på: 07. feb, 2009, 23:48 »
Ehh.. Spamming det er litt som fritids opplegg...seriøst, Du må da ha bedre ting å gjøre enn å spamme unødvendig på forum.. Dette forumet er jo ikke lagd for at folk skal spamme på det.. >_>
Forumet er laga av og for Furries her i Norge og Skandinavia, samt andre deler av verden, men nå er det jo som at de aller fleste her inne er Norske..
Så de som er her bare for å spamme for å ha noe og gjøre, vær så snill, Dra til et annet forum, eller lag et menigsløst forum med bare spamming... >_>

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #4 på: 08. feb, 2009, 20:09 »
Som Aurelius sier, dette er ikke et forum intendert for spamming. Det finnes nok flere andre alternative fora der ute om det er spamming man er ute etter.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #5 på: 09. feb, 2009, 13:26 »
Vet ikkje med dere, men eg har merka meg at det er veldig få norske sider og forum som har ett spam-hjørne, og derimot er det _mange_ forums som eg har sett på engelsk-språklig at de har spamtrådforums. Kanskje vi bare er mer etikkoppfyllende? ^^

Spam kan være gøy, men bare iblandt og innimellom. Det er null vits i å overfløde ett forum med sperm enn strengt tatt nødvendig, er ikkje alle som føler seg like velkommen i klisset ;) [cool]

Klikketiklikk :D

Scrufbag

  • Gjest
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #6 på: 09. feb, 2009, 17:39 »
Det er null vits i å overfløde ett forum med sperm
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #7 på: 09. feb, 2009, 17:54 »
Seriøst, scrufbag, Stikk fra forumet... Jeg, og flere andre her er egentlig dritt lei av det unødvendige, dritt kommentarene du kommer med nå og da, Alle de innleggene du har kommet med hittil har bare vært bullshit for å si det som, Du klarer rett og slett ikke å være seriøs... rett og slett umoden for å kunne være i noe som helst sosialt felleskap -_-''  så vær så snill, stikk, før du blir banna e.l fra forumet!

Scrufbag

  • Gjest
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #8 på: 09. feb, 2009, 18:12 »
Seriøst, scrufbag, Stikk fra forumet... Jeg, og flere andre her er egentlig dritt lei av det unødvendige, dritt kommentarene du kommer med nå og da, Alle de innleggene du har kommet med hittil har bare vært bullshit for å si det som, Du klarer rett og slett ikke å være seriøs... rett og slett umoden for å kunne være i noe som helst sosialt felleskap -_-''  så vær så snill, stikk, før du blir banna e.l fra forumet!

Dette er et forum... Ikke dagsrevyen. Man trenger ikke være seriøs hele tida, det er ikke ulovlig å ha det artig heller.

Og bare så du vet det, nå har jeg et inntrykk av at du har blitt slått hver du lo når du var liten.

But if thats the way you feel, then I'll be off.

« Siste redigering: 09. feb, 2009, 18:19 av Scrufbag »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #9 på: 09. feb, 2009, 22:24 »
Scruif, hvis du ser dette, så får du ihvertfall svar..

Ja, det er et forum, MEN! det betyr ikke at man kan være så jævlig useriøs som man bare vil.. Dette er et mer seriøst forum, laga for oss furries...! Ikke for at folk skal komme her å drive med spamming, unødvendige innlegg o.l !

Du har fått inntrykk av hva? du skrev litt som utydelig der, men hvis du mener at jeg ble Mobba osv.... Så ja... Når jeg var mindre, så ble jeg mobba hver fuckings uke i rundt 3-4 år... Aner ikke om du har opplevd det, men vet at det er noen flere her som har opplevd det samme, og værre...

men takk for at du gikk frivillig..

Scrufbag2

  • Gjest
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #10 på: 10. feb, 2009, 00:37 »
Ja, det er et forum, MEN! det betyr ikke at man kan være så jævlig useriøs som man bare vil.. Dette er et mer seriøst forum, laga for oss furries...! Ikke for at folk skal komme her å drive med spamming, unødvendige innlegg o.l !

1; Hvor har jeg spamma?
2; Hvor står det at her på NorPaws skal man holde seg såpass seriøs at Jokeren sier "Why so serious"?

Du har fått inntrykk av hva? du skrev litt som utydelig der


skulle egentlig skrevet "Og bare så du vet det, nå har jeg et inntrykk av at du har blitt slått hver gang du lo når du var liten."

men hvis du mener at jeg ble Mobba osv.... Så ja...

Ikke det jeg mente, mere som om  at foreldrene dine slo deg hvis du lo fordi de ville at du skulle lære at å le og å ha det artig er fy-fy. Men takk for opplysninga.

Når jeg var mindre, så ble jeg mobba hver fuckings uke i rundt 3-4 år... Aner ikke om du har opplevd det, men vet at det er noen flere her som har opplevd det samme, og værre...

... Ja, fra andre til og med niende klasse.

men takk for at du gikk frivillig..

Vær så god, siden det ikke ser ut til å gå an ha det morsomt her så går jeg med glede.
Var det noe mer så send meg en mail

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #11 på: 10. feb, 2009, 00:49 »
Var det noe mer så send meg en mail

Vel, den forsvant jo når du slettet kontoen din - for andre gang.

Men dersom du kommer tilbake igjen: det er helt greit å poste artige kommentarer nå og da, men spydige kommentarer klarere vi oss foruten. Dette er et fellesskap hvor personer med samme interesse kan komme sammen og kommunisere med hverandre, og om du kan bidra positivt til dette fellesskapet så er du hjertelig velkommen tilbake!

moradispiserkebab

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #12 på: 10. feb, 2009, 01:43 »
Var det noe mer så send meg en mail

Vel, den forsvant jo når du slettet kontoen din - for andre gang.

vet :)
hvis noen av dere skulle få lyst til å flame meg, spør noen som allerede har den 

Men dersom du kommer tilbake igjen: det er helt greit å poste artige kommentarer nå og da, men spydige kommentarer klarere vi oss foruten. Dette er et fellesskap hvor personer med samme interesse kan komme sammen og kommunisere med hverandre, og om du kan bidra positivt til dette fellesskapet så er du hjertelig velkommen tilbake!

kan du nevne noen ganger jeg har vært spydig og ikke har bidratt positivt?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #13 på: 10. feb, 2009, 01:57 »
Scruif, hvis du ser dette, så får du ihvertfall svar..

Ja, det er et forum, MEN! det betyr ikke at man kan være så jævlig useriøs som man bare vil.. Dette er et mer seriøst forum, laga for oss furries...! Ikke for at folk skal komme her å drive med spamming, unødvendige innlegg o.l !

det er det flere som driver med her!!
Scrugbag var kanskje litt mer useriøs enn enkelte andre, men det er mange her som BØR skjerpe seg. Du kan ta å hakke på de også når du først skal hakke! For å være ærlig har forumet blitt veldig useriøst.

moradispiserkebab

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #14 på: 10. feb, 2009, 02:03 »
det er det flere som driver med her!!
Scrugbag var kanskje litt mer useriøs enn enkelte andre, men det er mange her som BØR skjerpe seg. Du kan ta å hakke på de også når du først skal hakke! For å være ærlig har forumet blitt veldig useriøst.

*tadaaah*


men hvis dere tenker på korte kommentarer som useriøse, bla opp ordene "useriøs" og "seriøs" i ei ordbok

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #15 på: 10. feb, 2009, 03:03 »
kan du nevne noen ganger jeg har vært spydig og ikke har bidratt positivt?

Se under.

men hvis dere tenker på korte kommentarer som useriøse, bla opp ordene "useriøs" og "seriøs" i ei ordbok

En uspydig formulering av noenlunde det samme poenget ville f.eks. ha vært noe som dette: "Korte kommentarer er ikke alltid useriøse, og lange kommentarer er ikke alltid seriøse. Lengden på postene er ikke det relevante."

Annet eksempel på det jeg anser som en spydig kommentar fra denne tråden:

Og bare så du vet det, nå har jeg et inntrykk av at du har blitt slått hver gang du lo når du var liten.

Og forresten: slutt å slett kontoen din og lag nye! Jeg tror det skal være fullt mulig å forandre ditt nick manuelt her, dersom det er dette som er problemet. Om du ikke begynner å oppføre deg bedre nå vil du kunne bli bannlyst fra forumet.

moradispiserkebab

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #16 på: 10. feb, 2009, 03:17 »
men hvis dere tenker på korte kommentarer som useriøse, bla opp ordene "useriøs" og "seriøs" i ei ordbok

En uspydig formulering av noenlunde det samme poenget ville f.eks. ha vært noe som dette: "Korte kommentarer er ikke alltid useriøse, og lange kommentarer er ikke alltid seriøse. Lengden på postene er ikke det relevante."

den der var ikke spydig i det hele tatt..

Og forresten: slutt å slett kontoen din og lag nye! Jeg tror det skal være fullt mulig å forandre ditt nick manuelt her, dersom det er dette som er problemet. Om du ikke begynner å oppføre deg bedre nå vil du kunne bli bannlyst fra forumet.

nicket kan jeg fikse lett, men det var bare det at Aurelius ville ha meg bort herfra, så utvikla det seg videre til en diskusjon. så først sletta jeg den første brukeren, mekka ny for å kunne svare, sletta den. mekka denne for å fortsette kranglinga, hurra

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #17 på: 10. feb, 2009, 03:51 »
Seriøst folkens...Dette var noe meg og Moonie fant på, hvorfor står dere og flamer Scruf?

Det vi gjorde var galt, og vi kjedet oss. Det var omtrent det, og spam..Vell, det kommer til forums, uansett. Men også, forum blir brukt av forskjellige folk som kommuniserer. Kommunikasjon er ikke alltid veldig seriøst, og noen her har kanskje ikke hverandres MSN eller noe har ikke MSN i det hele tatt og får ikke kontakt med andre, så hvorfor ikke prate på forumet..Dette kan jo også ende opp med og gå under spam da, siden det kan være at de ender opp prater om religion or w/e..Eller i mitt og Moonie's tilfelle, vi hadde det litt morro, men ikke skadelig morro. Jeg er for ett spam-forum på dette forumet. For det er ikke alle som orker og scanne mellom hele forumet, svare på alle poster som er, og ender opp med og finne en tråd, og derailer den litt for og prate med en venn.

Plus, med ett spam-sted kan vi dele forumet litt også..(ikke sånn at det blir to type furs her) men at vi har seriøse ting på tråder som denne og litt mere useriøse på andre..For ett eksempel, du ser ett par bilder eller noe, noe morsomt på internet og vil dele, en text eller noe som ikke er så veldig serious, så kan de poste det i spam forumet.

catch my drift?


moradispiserkebab

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #18 på: 10. feb, 2009, 04:22 »
Plus, med ett spam-sted kan vi dele forumet litt også..(ikke sånn at det blir to type furs her) men at vi har seriøse ting på tråder som denne og litt mere useriøse på andre..For ett eksempel, du ser ett par bilder eller noe, noe morsomt på internet og vil dele, en text eller noe som ikke er så veldig serious, så kan de poste det i spam forumet.

catch my drift?

Så det blir et sub-forum under generell prat?

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #19 på: 10. feb, 2009, 09:01 »
nicket kan jeg fikse lett, men det var bare det at Aurelius ville ha meg bort herfra, så utvikla det seg videre til en diskusjon. så først sletta jeg den første brukeren, mekka ny for å kunne svare, sletta den. mekka denne for å fortsette kranglinga, hurra

Oi! Jeg? jeg skal si deg en ting jeg, det er ikke bare jeg som ville ha deg vekk for å si det rett ut.. Når jeg logga meg inn på msn igjen i går, etter at du hadde sletta brukern din, så fikk jeg et par "takke"-meldinger fra et par brukere her på Norpaws, altså de takka meg for å ha spurt om du kunne leave, Men jeg kan godt ta det jævla ansvaret for å ha villet ha deg bort, og kan med det stikke herfra selv hvis det er som du vil ha det til "Moradispiserkebab" aka "Scrufbag"...

Plus, med ett spam-sted kan vi dele forumet litt også..(ikke sånn at det blir to type furs her) men at vi har seriøse ting på tråder som denne og litt mere useriøse på andre..For ett eksempel, du ser ett par bilder eller noe, noe morsomt på internet og vil dele, en text eller noe som ikke er så veldig serious, så kan de poste det i spam forumet.

catch my drift?

For all del, lag et underforum, men lag det som at man må spørre om tilgang, som at de som ikke har lyst til å lese alt av unødvendig og meningsløs spam slipper det... Men forumet vil vel helt sikkert bli spamma ned etterhvert (altså den delen da)

2; Hvor står det at her på NorPaws skal man holde seg såpass seriøs at Jokeren sier "Why so serious"?

Du ber jo nesten om det selv, Når du begynner med CAPS + STOR SKRIFT her i denne tråden som trolig nok bare ble lagd av Miles for å si i fra om at spamming egentlig er helt unødvendig å holde på med her, og vil deretter bli sletta (altså innleggene/topics'ene)



Sitat
Ikke det jeg mente, mere som om  at foreldrene dine slo deg hvis du lo fordi de ville at du skulle lære at å le og å ha det artig er fy-fy. Men takk for opplysninga.

Pfft.. Nei, foreldra mine bryr seg ikke om meg, og samma kan det faen ma være...  Ble aldri slått av de -_-


kan du nevne noen ganger jeg har vært spydig og ikke har bidratt positivt?

Ja, hvis du ikke ser det allerede på første sia her i dette topic'et... men kan gjerne vise deg jeg hvis du ikke ser det..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

There you go!

Men som sagt, Jeg tar gjerne det jævla ansvaret for å ha villet ha deg bort herfra, og kan stikke herfra hvis det er det du vil, Scrufbag -_-''

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #20 på: 10. feb, 2009, 10:51 »
Seriøst folkens...Dette var noe meg og Moonie fant på, hvorfor står dere og flamer Scruf?

Det vi gjorde var galt, og vi kjedet oss. Det var omtrent det, og spam..Vell, det kommer til forums, uansett. Men også, forum blir brukt av forskjellige folk som kommuniserer. Kommunikasjon er ikke alltid veldig seriøst, og noen her har kanskje ikke hverandres MSN eller noe har ikke MSN i det hele tatt og får ikke kontakt med andre, så hvorfor ikke prate på forumet..Dette kan jo også ende opp med og gå under spam da, siden det kan være at de ender opp prater om religion or w/e..Eller i mitt og Moonie's tilfelle, vi hadde det litt morro, men ikke skadelig morro. Jeg er for ett spam-forum på dette forumet. For det er ikke alle som orker og scanne mellom hele forumet, svare på alle poster som er, og ender opp med og finne en tråd, og derailer den litt for og prate med en venn.

Plus, med ett spam-sted kan vi dele forumet litt også..(ikke sånn at det blir to type furs her) men at vi har seriøse ting på tråder som denne og litt mere useriøse på andre..For ett eksempel, du ser ett par bilder eller noe, noe morsomt på internet og vil dele, en text eller noe som ikke er så veldig serious, så kan de poste det i spam forumet.

catch my drift?


med den holdningen kommer spam i hvertfall til forumet. Å hvis du så indelig vil ha kontakt med folk å ikke har msn har man alltid e-post å har man ikke e-post så har man et problem som lett kan fikses.
Å hvorfor trenger vi nå plutselig et spamforum pga to furries som kjeder seg og tar å oppfører seg som fjortisser??

For ett eksempel, du ser ett par bilder eller noe, noe morsomt på internet og vil dele, en text eller noe som ikke er så veldig serious, så kan de poste det i spam forumet.
å har vi ikke allerede enn del sånne poster? [puzzled]

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #21 på: 10. feb, 2009, 16:06 »
Seriøst folkens...Dette var noe meg og Moonie fant på, hvorfor står dere og flamer Scruf?

Det vi gjorde var galt, og vi kjedet oss. Det var omtrent det, og spam..Vell, det kommer til forums, uansett. Men også, forum blir brukt av forskjellige folk som kommuniserer. Kommunikasjon er ikke alltid veldig seriøst, og noen her har kanskje ikke hverandres MSN eller noe har ikke MSN i det hele tatt og får ikke kontakt med andre, så hvorfor ikke prate på forumet..Dette kan jo også ende opp med og gå under spam da, siden det kan være at de ender opp prater om religion or w/e..Eller i mitt og Moonie's tilfelle, vi hadde det litt morro, men ikke skadelig morro. Jeg er for ett spam-forum på dette forumet. For det er ikke alle som orker og scanne mellom hele forumet, svare på alle poster som er, og ender opp med og finne en tråd, og derailer den litt for og prate med en venn.

Plus, med ett spam-sted kan vi dele forumet litt også..(ikke sånn at det blir to type furs her) men at vi har seriøse ting på tråder som denne og litt mere useriøse på andre..For ett eksempel, du ser ett par bilder eller noe, noe morsomt på internet og vil dele, en text eller noe som ikke er så veldig serious, så kan de poste det i spam forumet.

catch my drift?


med den holdningen kommer spam i hvertfall til forumet. Å hvis du så indelig vil ha kontakt med folk å ikke har msn har man alltid e-post å har man ikke e-post så har man et problem som lett kan fikses.
Å hvorfor trenger vi nå plutselig et spamforum pga to furries som kjeder seg og tar å oppfører seg som fjortisser??

For ett eksempel, du ser ett par bilder eller noe, noe morsomt på internet og vil dele, en text eller noe som ikke er så veldig serious, så kan de poste det i spam forumet.
å har vi ikke allerede enn del sånne poster? [puzzled]

Og sånna tråder må være helt seriøse for vi er ett seriøst forum for seriøse folk og seriøse furries. Dette er internet, ikke alle liker og være alvorlig twentyfourseven.

Og med min holdning? Spam kommer uansett, abre og inse det, og vi burde være forberedt, så er bare og lage en underforum.

Og nesten ingen tråder jeg ser har noe useriøst som visse ting jeg prøvde og forklare..Som for ett eksempel, forum-spill..Count to a million
Say a good thing about the one above you
Picture-war!


moradispiserkebab

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #22 på: 10. feb, 2009, 16:20 »
Oi! Jeg? jeg skal si deg en ting jeg, det er ikke bare jeg som ville ha deg vekk for å si det rett ut.. Når jeg logga meg inn på msn igjen i går, etter at du hadde sletta brukern din, så fikk jeg et par "takke"-meldinger fra et par brukere her på Norpaws, altså de takka meg for å ha spurt om du kunne leave, Men jeg kan godt ta det jævla ansvaret for å ha villet ha deg bort, og kan med det stikke herfra selv hvis det er som du vil ha det til "Moradispiserkebab" aka "Scrufbag"...

skal vi seee... hvis de hadde et sterkt ønske om at jeg skulle ditche sida, kunne de godt ha sagt i fra selv. det er jo faen meg ingenting å være redd for i det hele tatt! hva skulle jeg gjort med dem hvis de var totalt motsatt av sånn de er nå, det vil si å ha nok mot til å si i fra? sende dem skumle linker på msn og what not?
oppforder de som vil ha meg bort herfra til å sende meg ei melding, så kan jeg telle opp hvor mange det er. men nå er jeg i stor tvil om at de tør det, siden de må vente på at noen andre skal gjøre det, vente på nytt til brukeren har fjerna profilen sin og først da klare å innrømme til noen andre en den de ville ha bort at de ville ha nevnte bruker bort eller eventuellt skutt nevnte bruker i hver eneste kroppsdel med et latinsk navn, dvs hele skrotten, med tynne, små nåler dyppet i parestesifremkallende midler

Plus, med ett spam-sted kan vi dele forumet litt også..(ikke sånn at det blir to type furs her) men at vi har seriøse ting på tråder som denne og litt mere useriøse på andre..For ett eksempel, du ser ett par bilder eller noe, noe morsomt på internet og vil dele, en text eller noe som ikke er så veldig serious, så kan de poste det i spam forumet.

catch my drift?

For all del, lag et underforum, men lag det som at man må spørre om tilgang, som at de som ikke har lyst til å lese alt av unødvendig og meningsløs spam slipper det... Men forumet vil vel helt sikkert bli spamma ned etterhvert (altså den delen da)

hvorfor skal man spørre om tilgang!?
er det sånn med dere at dere ikke klarer å la være å gå på hver eneste thread i hele foumet??

2; Hvor står det at her på NorPaws skal man holde seg såpass seriøs at Jokeren sier "Why so serious"?

Du ber jo nesten om det selv, Når du begynner med CAPS + STOR SKRIFT her i denne tråden som trolig nok bare ble lagd av Miles for å si i fra om at spamming egentlig er helt unødvendig å holde på med her, og vil deretter bli sletta (altså innleggene/topics'ene)

(bare sånn at du har det i hodet; det var ikke den første posten min i denna threaden)
1; noen kom til å skrive i den threaden her uansett om jeg hadde gjort det eller ikke, det kan jeg vedde luren min på.
2;

Pfft.. Nei, foreldra mine bryr seg ikke om meg, og samma kan det faen ma være...  Ble aldri slått av de -_-

da gjorde de sikkert andre ting... svijern og sånt..

kan du nevne noen ganger jeg har vært spydig og ikke har bidratt positivt?

Ja, hvis du ikke ser det allerede på første sia her i dette topic'et... men kan gjerne vise deg jeg hvis du ikke ser det..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

There you go!

Den der er verken spydig, positiv eller negativ. Så til neste gang du skal svare, vær så snill å gjør det riktig så jeg ikke blir oppgitt.

"Moradispiserkebab" aka "Scrufbag"...

bare kall meg "Pappa", du

Og sånna tråder må være helt seriøse for vi er ett seriøst forum for seriøse folk og seriøse furries. Dette er internet, ikke alle liker og være alvorlig twentyfourseven.

Kixt, hadde ikke jeg vært hetero hadde jeg gidd deg en stor, våt suss
« Siste redigering: 10. feb, 2009, 16:43 av moradispiserkebab »

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #23 på: 10. feb, 2009, 16:42 »
da gjorde de sikkert andre ting... svijern og sånt..

Den var definitivt over det meste som skulle være av streker. På hvilken måte bidro denne kommentaren positivt til diskusjonen, og på hvilken måte kan den registreres som noe som helst annet enn spydig? Jeg vil nå blokkere deg fra forumet men vil sende deg en e-mail dersom dette skulle bli opphevet. Du kan også e-maile meg dersom du har noe å si om saken.

Og til dere andre: skjerp dere. Vi kan ha en rolig diskusjon her om temaet "spam" uten å la følelsene ta overhånd og bli sinte på hverandre.

*oppgitt polarrev*

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #24 på: 10. feb, 2009, 17:32 »
hvorfor skal man spørre om tilgang!?
er det sånn med dere at dere ikke klarer å la være å gå på hver eneste thread i hele foumet??

Det er jo ikke alle som har like lyst til å ha den tilgangen... Jeg har ikke akkurat så jævlig lyst til å ha tilgang, og være en del av et slikt under-forum...

Sitat
da gjorde de sikkert andre ting... svijern og sånt..

mhm, så klart.. Not..! 
Folk som gjør som mot sin egen familie er syke og idiotiske

Sitat
bare kall meg "Pappa", du

Haha, veldig morsomt du... -_-
Som om jeg hadde giddi å kalt deg det du, Skaff deg en annen en du

Og til dere andre: skjerp dere. Vi kan ha en rolig diskusjon her om temaet "spam" uten å la følelsene ta overhånd og bli sinte på hverandre.

Det går så klart ann det, men det spørs jo på hvem som er med på det også da... Som vi kanskje så allerede tidlig i diskusjonen at noen ikke klarte...