Generelt > Spill

Gratis furry 3D MMORPG på vei!

(1/2) > >>

StormCrow:
Jeg har kommet over et MMORPG på nettet kjent som Earth Eternal

Earth Eternal er et 3D, browser basert MMO spill, som tar plass i en fremtidig verden der dyr er de hoved bebodde på jorden, som har utviklet seg til et samfunn, og mennekset er lenge utryddet. Spillet skal være helt gratis. Sparkplay Media jobber med de siste strøkene på værket og spillet skal være klart i rundt 2009. Spillet er ikke basert på furries men har fått mye oppmerksomhet i furry fandoms rundt om internett. Det er en gruppe i forumet som heter "furry group" som jeg er medlem av der man kan få kontakt med andre furries som kommer til å spille.

Link:
http://www.eartheternal.com/

Link Gruppe:
http://www.eartheternal.com/forums/Roleplaying/topics/EE-Furry-Group

Hadde vært morro å spille sammen med noen medlemer av NP samt andre furries  ;)

Regandor:
ah den ja. :P
Den har jeg venta på at skal bli ferdig i over ett år nå. ^^ Håper de blir det snart. siden de har laga seg ny nettside og greier så har jeg på følelsen at de planlegger å bli ferdig snart.
Tror den skal bli mulig å spille i browser.

EDIT:
Der, nå har jeg posta der og spurt om å joine gruppa. ^^ Så får vi se om jeg kommer inn. :P

kousetsu:
ser gøyt ut, men jeg er litte granne lei ut av mmorpg spill akkurat nå. har nettopp sluttet å spille WoW igjen

Snøkrystall:
Nå begynner det å nærme seg at Earth Eternal kommer ut..
De har gått inn i Closed Beta akkurat nå, og har planer om å la alle komme til i år, men akkurat når er de forsatt usikre om..  [wink]

Regandor:

--- Sitat fra: Aurelius på 22. aug, 2009, 20:13 ---Nå begynner det å nærme seg at Earth Eternal kommer ut..
De har gått inn i Closed Beta akkurat nå, og har planer om å la alle komme til i år, men akkurat når er de forsatt usikre om..  [wink]

--- Slutt sitat ---

Er en liten stund siden de kom inn i closed beta. Tror spillet kommer ut om 1 - 3 mnd (open beta ihvertfall). :)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning