Skrevet av Emne: Buyers Beware  (Lest 45153 ganger)

Catya

  • Gjest
Sv: Buyers Beware
« Svar #25 på: 09. jul, 2013, 20:59 »
Dere gikk litt vel off-topic....

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Buyers Beware
« Svar #26 på: 09. jul, 2013, 21:30 »
Dere gikk litt vel off-topic....

Veldig.

Men nå retter jeg på det.

Jeg kjøpte 3 commissions fra Dyvyne-Vyxens på FA. Men hver gang var det en detalj som ikke ble fulgt selv om det stod klart og tydelig i reffet.
Fikk noen aggressive meldinger tilbake fra dem da jeg spurte om de. De er flinke sånn ellers. Men pass på.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Buyers Beware
« Svar #27 på: 08. aug, 2014, 12:11 »
Lenge siden noen postet her mens legger til en artist til.
http://sanguine-tarsier.deviantart.com/

Sente payment til henne for nesten ett år siden (22 august 2013) på 200 Deviantart points, ikke at det er så mye (ca 17 kr eller no xD) men er bare synd, ser mange flere som kommenterer på siden hennes etter en commission som de ikke har fått eller art trade eller noe lignende.

Sep 24, 2013 fikk jeg en melding etter jeg spurte hvordan det gikk med tegningen: "its finished but it takes hours to upload to DA, so there's a bit of a queue :3"
Dec 28, 2013 spurte jeg om en ny update og fikk: "sorry my laptop died a few weeks ago, but I got new parts on Christmas there currently being installed, don't have the files on hand as its busy installing
and I don't recognise your name but show me your character and ill tell you how far along it is" sente henne det nyeste ref sheetet jeg hadde da (ikke det samme som jeg sendte henne først) og fikk tilbake samme dag: " you sent me that one! and it just needs shading!" noe som jeg tvilte veldig på var sant.

Jeg så også at rundt juletider postet hun aldri noen ferdige commissions til folk, bare mange sectret santas.
Jan 6 postet hun en journal som het "Still sick, But getting better, Free requests:3" det at hun har tid til og ta requests nå som hun har hundre som bestiller tegning av henne skjønner jeg ikke. (så gjennom alle som spurte etter en request, ingen har fått noen ting)
Mar 20 postet hun en journal som het "Looking for a new comic to work on! :3" skjønner ikke helt hva hun tenker med nå.
Jeg skrev også en kommentar på en journal hun lagde for en stund siden (rundt mars det og) hvor det sto at hun skulle flytte så hun hadde ikke tid til og tegne. (skjønnbart) Jeg postet en kommentar og lurte på hva som hadde skjedd med commissionen min, hun sa at hun skulle starte på den og gi meg en sketch i løpet av uken. (den journalen hvor dette sto har hun nå slettet) fikk aldri noe sketch. Har heller ikke hørt en ting om flyttingen i de nye journalene.-
ser også tonnevis av andre som er i samme båt som meg, som kommenterer på siden hennes.

Forventer ikke og få noen ting nå. er bare litt skjipt. (sorry for wall of text)

naetaru

  • Gjest
Sv: Buyers Beware
« Svar #28 på: 09. aug, 2014, 02:18 »
http://www.furaffinity.net/user/amwulf/

Jeg har nå ventet på tre comissions (en i snart 10 måneder (Bursdagsgave fra Spyke) og to i litt over 3-4 uker) fra Amwulf. Sender han repetativt mailer (nå hver uke) og først nå fikk jeg nylig svar med min ferdige "Quick badge han kunne lage på en times tid men som egentlig tok 4 uker" uten noen tekst som forklaring på de andre, kun bilde som vedlegg. Venter fremdeles på de to siste hvor en av dem er en bursdagsgave jeg fikk av Spyke til min bursdag 22. oktober i fjor. Han unnskylder seg månedlig, sier han skal bli et bedre menneske og gjøre ferdig backlogen sin før han begynner på noe nytt gjennom journaler og dype kunstverk og så vips er det nye "badgies for sale", "group spots for sale" og "adoptables auctions". Uprofesjonell oppførsel fra en ekstremt useriøs artist som kun bryr seg om penger. Spør man om refund får man alltid svar om at pengene er brukt opp så da må man vente til han får inn nok penger på andre comissions til at han kan betale regninger og SÅ refund til de som venter og SÅ deg. *facepaw* Kanskje jeg får bursdagsgaven min fra Spyke til neste år, lol.

Ser heldigvis nå at folk slutter å by på de uttallige auksjonene hans. Nå har det vært 4-5 auksjoner den siste måneden og kun "quickie badges" og adoptables, nesten ingen faktiske comissions. Tror folk begynner å skjønne hva han driver med.

TL;DR IKKE COMISSION AMWULF.
« Siste redigering: 09. aug, 2014, 02:24 av Naetaru Otter »