Skrevet av Emne: Spamming fra brukere  (Lest 13690 ganger)

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #25 på: 11. feb, 2009, 00:03 »
Som mitt søskenbarnet mitt sier..

Take a chill pill?  :-\

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #26 på: 11. feb, 2009, 12:50 »
Som mitt søskenbarnet mitt sier..

Take a chill pill?  :-\

Er det ikke over nå da?
Jeg har ihvertfall ikke noe mer å si, Spam er spam, hold det unna emnene her, heller lag et eget spam emne hvis det er så morsomt å holde på med det

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #27 på: 11. feb, 2009, 13:00 »
Som mitt søskenbarnet mitt sier..

Take a chill pill?  :-\

Er det ikke over nå da?
Jeg har ihvertfall ikke noe mer å si, Spam er spam, hold det unna emnene her, heller lag et eget spam emne hvis det er så morsomt å holde på med det

Er ikke det at det ikke er morsomt. Jeg er ikke en som spammer 24/7 eller spammer i det hele tatt, det var bare denne ene gangen, vi lagde ett spam-trå og alle gikk heellt amock. Såååå nei, vi kan ikke lage noe spam-tråd som du foreslår, for allt her MÅ være seriøst..Skriv om at du feis i klasserommet, så MÅ det være seriøs og hvis noen poster ett bilde som kan være morsomt, OMG SPAM!

Jeg har scanna mellom denne tråden en del ganger, og serri..Jeg tror dere -alle- overreagerte..Her var det meg og Moonie som holdt på, men dere kasta dere over heelt feil folk.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #28 på: 11. feb, 2009, 23:35 »
Problemet med Scrufbag var egentlig urelatert hva gjelder spam tråden som ble startet ja, men ble blandet inn i denne diskusjonen. Vet ikke om hans oppførsel kan kalles spamming akkurat.

Og nei, alt trenger ikke være seriøst. Vi har jo alt tråder som dette og dette. Som jo er helt greit, og bare moro. Men den spam tråden dere startet... ja, den tok jo litt av. Flere sider i løpet av ikke så mange minutter blir litt mye. Litt upraktisk for de av oss som også bruker Vis nyeste innleggene fra forumet.

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #29 på: 12. feb, 2009, 01:02 »
. Flere sider i løpet av ikke så mange minutter blir litt mye.

Ikke for å være frekk Miles, men..det var spam :P

Jeg beskytter ikke det jeg gjorde men, jeg kjønner ikke ossen allt dette her kom ut av en tråd som var ment som spam..ble..til allt dette.

Kal

  • Administrator
  • Aktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 249
  • Teknisk grevling
    • Vis profil
Sv: Spamming fra brukere
« Svar #30 på: 12. feb, 2009, 15:04 »
Denne tråden ment som en kunngjørelse fra forumadministrasjonen og ikke for at meldemmer skulle kunne kjefte og klage på hverandre.

Har man klager på et medlem så er det best om dere sier ifra til administratorene. Hold krangliga til et annet sted.