Skrevet av Emne: Hjelp, jeg krympet forumet!  (Lest 5630 ganger)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Hjelp, jeg krympet forumet!
« på: 28. feb, 2009, 01:21 »
Jeg har visst klart å krympe forumet. Av en eller annen grunn er alt litt mindre enn det var før, og det er da litt vanskeligere å skrive og å lese poster.

Jeg regner med (og håper) at dette bare er noe som er synlig for meg, og at jeg enten har klart å fikle med noen innstillinger i min brukerkonto her på forumet, eller på min browser Mozilla Firefox. Er det noen som vet hva som kan være galt? Og det virker som det bare er for denne nettsiden; alle andre ser ut til å være i normal størrelse.

Legger ved et bilde under som forhåpentligvis illustrerer dette.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hjelp, jeg krympet forumet!
« Svar #1 på: 28. feb, 2009, 07:54 »
Trykk Ctrl ++ noen ganger å se om det blir bedre (eventuelt; Vis - Skalering - Større skrift)

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hjelp, jeg krympet forumet!
« Svar #2 på: 28. feb, 2009, 10:47 »
Det som wolfie sier stemmer. Du har sikkert kommet borti hurtigtasten for å zoome ut. Har ikke FF anna enn på jobben så vet ikke helt, men på View/Vis settingene så er det ofte en Zoom undermeny. Velg enten 100% eller å vise Zoom-verktøyet på toolbaren.
Why wasn't I informed?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hjelp, jeg krympet forumet!
« Svar #3 på: 28. feb, 2009, 10:53 »
Det som wolfie sier stemmer. Du har sikkert kommet borti hurtigtasten for å zoome ut. Har ikke FF anna enn på jobben så vet ikke helt, men på View/Vis settingene så er det ofte en Zoom undermeny. Velg enten 100% eller å vise Zoom-verktøyet på toolbaren.
eller ctrl + 0 for å tilbakestille ;P

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hjelp, jeg krympet forumet!
« Svar #4 på: 28. feb, 2009, 11:51 »
Det som wolfie sier stemmer. Du har sikkert kommet borti hurtigtasten for å zoome ut. Har ikke FF anna enn på jobben så vet ikke helt, men på View/Vis settingene så er det ofte en Zoom undermeny. Velg enten 100% eller å vise Zoom-verktøyet på toolbaren.
eller ctrl + 0 for å tilbakestille ;P

Så tungvint.. det er * i Opera :P
Why wasn't I informed?

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hjelp, jeg krympet forumet!
« Svar #5 på: 28. feb, 2009, 12:45 »
eller ctrl + 0 for å tilbakestille ;P

Tusen takk!  [smile] Alt er tilbake til normal størrelse igjen! *kysser hybriden på pannen*

Og jeg har nå makten til å krympe og forstørre ting etter behov takket være Ctrl og +/-. Ikke dumt.

FoxInABox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
  • merf~
    • Vis profil
Sv: Hjelp, jeg krympet forumet!
« Svar #6 på: 01. mar, 2009, 16:43 »
Ctrl + mushjul virker også