Skrevet av Emne: Elder Scrolls Online  (Lest 12650 ganger)

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Elder Scrolls Online
« på: 08. mar, 2014, 22:12 »
Ok who plans on playing this game? I was thinking we could make a guild for us in there so we could all play together. Or does anyone have a guild there already? Cos if so, i want to join!

Tarquil Sagittarius

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
    • Fur Affinity
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #1 på: 09. mar, 2014, 19:30 »
Kommer til å prøve det når det kommer ut, om jeg likker det så blir det vel mer av det.

Kommer til å spille Khajiit personlig.

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #2 på: 09. mar, 2014, 20:08 »
Har planer med å prøve det, kansje ikke helt i starten.

Ble ikke helt overbevist av betaen

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #3 på: 09. mar, 2014, 21:15 »
Har testet betaen 3 ganger nå, og jeg likte det veldig godt :D Så er gjerne med ^^ Kajiit ftw.

Weir

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #4 på: 09. mar, 2014, 21:35 »
Er litt usikker på om jeg vil ha spillet, mest på grunn av det månedlige avgiften. En hundrelapp i måneden kan fort bli mye penger.

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #5 på: 09. mar, 2014, 21:41 »
I'm gonna be khajiit too! We already have everything in common:p I've been playing the beta 3 times as well, and i loved what i saw. I had tons of fun in the game playing with friends, and i can't wait until the game is out.

Naturally, fanboy as i am, i have pre-ordered the imperial edition, so i'm ready! I'm gonna be playing a bow-wielding Storm Caller Sorcerer with an anger problem:p I like helping people, so i don't mind grouping up with low level players and helping them some, if that will be possible in the finished game (it wasn't really like that in the beta. But i complained about it to the developers).  At least it is possible to help by crafting better gear for players who are starting out.

I don't think i will be a good guild leader, but we can at least make something so people here can be welcome into the game later on if they choose to try it. It's a place to start out at least. If they want to stay, that would be great^^, If i remember correctly, 6 people were needed to make a guild. 50 to enable to "shop" system.

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #6 på: 09. mar, 2014, 21:43 »
I play games so much that those 100 becomes 3.5 KR a day. Super cheap entertainment for me:p And it will be the only online game i pay for now that i don't play wow anymore. I really need to start spending more money...

Velvian

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #7 på: 09. mar, 2014, 21:58 »
Kommer nok ikke til å skaffe det når det kommer ut, hvertfall ikke ennå.
Jeg har prøvd beta'n 2 ganger, var passe morro, men blei litt små kjedelig i lengden og så syns jeg måneds prisen er litt for dyr bare.

Men hadde nok garantert vært morro med flere å spelle sammen med, spellte en liten stund med Frees og det var ganske mye mer gøy enn å rusle rundt alene og levle :3

Vi får se.

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #8 på: 09. mar, 2014, 22:08 »
Well, once we have enough people in-game, we can make a guild if people want it. Then everyone has a place to be once they start out^^,

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #9 på: 10. mar, 2014, 02:50 »
Om spillet slutter med de månedlige avgiftene eller senker prisene sine drastisk, kommer jeg ikke til å spille det.
Jeg var aldri veldig underholdt av det, og det ble kjedelig, spesielt når man spilte alene. Å derpe rundt med andre
var morsommere, men fortsatt ikke den samme gleden som jeg får av å spille Skyrim.

So yeah, kommer ikke til å ville bruke masse penger på dette spillet.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #10 på: 10. mar, 2014, 21:00 »
Forhåndsbestilt imperial edition, men mest for å få molag bal og boka.

Har mest lyst til å spille argonian eller nord, men vet ikke helt ennå.

PulsarIV

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #11 på: 10. mar, 2014, 21:22 »
Betaen var vel helt ok, får vel se hvordan det ferdige spillet blir, så altså jeg blir skaffe meg det, er vel med på det her ^-^

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #12 på: 10. mar, 2014, 23:34 »
Imperial Edition er forhåndsbestilt og skal spille Aldmeri Dominion (Khajiit ofc)
FurAffinity          DeviantArt


Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #13 på: 10. mar, 2014, 23:36 »
Since you have imperial edition, race doesn't matter, only location for if we can group or not. At least i think so. I never tried grouping with someone other than my friends, who were the same race and place as me.

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #14 på: 13. mar, 2014, 16:09 »
Ska få prøved å få spilt så mye som mulig denne helgen.
Håper å få prøved både raiding og PvP/AvA

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #15 på: 17. mar, 2014, 20:14 »
Kjøpte digital imperial edition for litt siden :D
Blir gjerne med i en guild ^_^

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #16 på: 20. mar, 2014, 16:47 »
Great! then we have a few people who might be interested! I think 5 or 6 is required to start a guild, and then i think we get a bank at least. That will come in handy. I don't think we can get a marketplace before we have 50 members tho. But i hope they change that. Well, depending on how the marketplace works:p

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #17 på: 22. mar, 2014, 17:33 »
har også forhandsbestilt, men kommer nok ikke til å spille noe særling før jeg er ferdig i forsvaret.. :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #18 på: 30. mar, 2014, 15:58 »
De som har forhåndsbestilt Imperial Edition har tilgang nå! Noen fler som spiller? :3

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #19 på: 30. mar, 2014, 23:19 »
Me! I am! :p Tho i'm starting over again as i need 2 characters. My first character is lvl 7 already! ^^,

Fluxit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 83
  • umm..Hei!
    • Vis profil
    • Deviantart!
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #20 på: 31. mar, 2014, 05:55 »
jeg spiller :) hvis noen har et guild så vil jeg gjerne joine :D jeg heter det samme som jeg gjør her, og på alle andre spill^^
<3 ~

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #21 på: 01. apr, 2014, 18:40 »
Jeg addet deg Fluxit :3 What is your name Jhansi? Er bare å hadde meg også btw --> @Jawrlexx eller Jarlexx for bare char ^^

CaldCat

  • Gjest
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #22 på: 08. apr, 2014, 19:03 »
Da har jeg også kommet i gang! Spilte betaen et par ganger og ble ganske imponert, men når spillet endelig ble lansert ble jeg sittende litt på gjerdet, mest pga avgiften... Men etter at jeg tok en u-sving i går har jeg ikke angret enda!

Uansett, navnet på charen min er Kazhan (level 6 Khajiit), og brukernavn er NukeWaffle7.

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #23 på: 08. apr, 2014, 21:44 »
Brukernavnet mitt er Mafacka ^_^ har noen laget en Norpaws guild?

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #24 på: 08. apr, 2014, 22:07 »
Jeg adder alle sammen ^^ Har forresten laget et guild for oss her på forumet! Jeg adder folk jeg vet er herfra fortløpende :3