Skrevet av Emne: Min fursona, Hazel Faye.  (Lest 3589 ganger)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Min fursona, Hazel Faye.
« på: 02. nov, 2013, 17:52 »
Her har dere altså min fursona. Ikke så veeeeldig spennende, men noe er det. Kanskje.

Navn: Hazel Faye


Art: Alaskan Malamute/Ulv, så hun er litt stor haha

Personlighet: Som regel veldig snill og opptatt av andre. Sassy og kan som følge av det innimellom bli litt frekk i kjeften. Kan fremstå som overfladisk, elsker materielle ting men verdsetter de dypere ting enda høyere. Liker veldig godt å møte nye folk, til tross for at hun er ganske sjenert, men med en gang hun er over den første kneika går det greit. Snakker som en foss. Kan sies å være litt diva.

Interesser: Sang, teater, musikaler, mat, spill, film, rollespill, politikk, klær, hår, møte nye folk, musikk..

Liker: Å henge med venner, synge, drive med teater, spise, sove, dulle med seg selv og speile seg

Liker ikke: Høye lyder (Tordenvær...), folk som ikke kan la andre leve livene sine i fred, å stå opp etc

Form: Er som regel feral, men kan også finne på å dukke opp som anthro! (Mest fordi jeg ikke kan tegne anthroer for shit shh)

Utseende: Er ganske svær som feral, veldig fluffy. Sånn passe høy som anthro, ganske lubben.






« Siste redigering: 26. des, 2014, 04:04 av AntiVanter »

Avatar by Fujoshiprincess <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Min nye fursona, Mezzo!
« Svar #1 på: 02. nov, 2013, 20:32 »
Niiice ^^

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Min nye fursona, Mezzo!
« Svar #2 på: 02. nov, 2013, 20:52 »
Ser fin ut. Blir moro å se resten av designet :)


AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Min nye fursona, Mezzo!
« Svar #3 på: 25. nov, 2013, 09:37 »
Niiice ^^
Ser fin ut. Blir moro å se resten av designet :)



Tusen takk, det var hyggelig å høre! /sent svar

Nå har jeg mekka et ref. sheet! Jeg ser jeg glemte øyebryn, stakkars, jeg editer på det senere..



Avatar by Fujoshiprincess <3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Min fursona, Hazel Faye.
« Svar #4 på: 26. des, 2014, 04:08 »
EDIT: Oida! Har ment å endre på denne posten her i ca. et halv år, men har aldri somlet meg til det. Jeg fikk ikke sove så da tenkte jeg å ta det kjapt nå.

Har endret navn på fursonaen min for en gooood stund siden. Fant endelig et "ordentlig" navn med etternavn og full pakke som føltes riktig etter en lang, lang betenkningstid. Valget falt på Hazel Faye ('Faye' uttales som 'Fay', E-en er stum). Mekka dessuten litt på bioen for å få en litt mer nøyaktig personlighetsbeskrivelse.

Avatar by Fujoshiprincess <3