Skrevet av Emne: So lazy...  (Lest 2972 ganger)

AndyPandy

  • Gjest
So lazy...
« på: 17. apr, 2014, 12:39 »
Så hva er den lateste eller mest irriterende formen for å si hei eller hilse på noen i furry fandomen?

For meg er det mest "Meh" og "Rawr" som virkelig gnikker på tålmodigheten min. Hvis du introduserer deg selv med dette virker det bare som du har det så uuuutrooliig kjedelig, og at jeg kan finne på noe bedre enn å snakke med en som kjeder seg halvt i hjel.
« Siste redigering: 17. apr, 2014, 12:41 av Jinnai »

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: So lazy...
« Svar #1 på: 17. apr, 2014, 12:46 »
Mrhm, mhhm mhhm mh...zzzz

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

AndyPandy

  • Gjest
Sv: So lazy...
« Svar #2 på: 17. apr, 2014, 12:49 »
Mrhm, mhhm mhhm mh...zzzz
Soooo lazy x3

MouseClick

  • Gjest
Sv: So lazy...
« Svar #3 på: 17. apr, 2014, 19:22 »
Men hva annet skal jeg skrive? D: Er jo drage >.<
Sier alltid "Rawr!" D:

AndyPandy

  • Gjest
Sv: So lazy...
« Svar #4 på: 17. apr, 2014, 19:31 »
Men hva annet skal jeg skrive? D: Er jo drage >.<
Sier alltid "Rawr!" D:
Du kan si "Hei, hvordan går det?" Eller "Hallo, hva skjer?" istedenfor kanskje? 8D

MouseClick

  • Gjest
Sv: So lazy...
« Svar #5 på: 17. apr, 2014, 19:48 »
>.=.<

Dawn

  • Gjest
Sv: So lazy...
« Svar #6 på: 14. mai, 2014, 11:12 »
''Yo''
Kjenner ikke at trangen til å sosialisere seg er særlig sterk når folk starter en samtale med kun dette.
« Siste redigering: 14. mai, 2014, 11:14 av Miva »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: So lazy...
« Svar #7 på: 14. mai, 2014, 12:01 »
Jeg skriver ofte "yo" eller "sup" til å starte med. Men det er som oftest bare for å se om personen er der eller ikke. Får jeg ikke svar etter noen minutter legger jeg til en setning eller to.

Syntes det er en merkelig holdning å la være å snakke med noen pga måten de hilser på. For mitt vedkommende er det oftest slik at samtalene som blir startet med "Hei. Hvordan går det?" er de samtalene som dør ut før de starter.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: So lazy...
« Svar #8 på: 15. mai, 2014, 00:01 »
Pleier å starte med "Hei hei" eller liknende, for så å vente på svar. Følger opp med "Hvordan går det", "Skjer", eller lignende.
Hvis jeg ikke har noe viktig å si til personen jeg snakker med, så kan jeg ofte stå fast der uten noe mye å si eller snakke om :P
Som Atrox sa, så pleier de å dø ut før de starter x3
Det er ikke akkurat så mye "Hei, så du/har du sett/lest/hørt..." når det kommer til chat. Går mer på slikt ansikt til ansikt.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: So lazy...
« Svar #9 på: 15. mai, 2014, 00:33 »
For å være helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvordan folk starter samtalen. Jeg har nærmest sluttet å si hei jeg, og det har det fleste rundt meg og. Vi hopper som regel bare rett til det som skulle snakkes om. Som de to over meg sier, så er det alltid de "Hei, hvordan går det?"-samtalene som ender først. Det er liksom chatteverdenens småprat.

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: So lazy...
« Svar #10 på: 15. mai, 2014, 03:05 »
''Yo''
Kjenner ikke at trangen til å sosialisere seg er særlig sterk når folk starter en samtale med kun dette.
"Yo" er min go-to når jeg vil snakke med folk over skype eller telefon. Ser ikke noe problem med utrykket. Hva er så galt med det?

Jeg har ingen spesifik frase, men det irriterer meg litt når noen sier "hei", jeg svarer dem og de forblir stille til evig tid. Ville du meg noe? Ville du snakke? Hvorfor sa du hei!? Aaaargh... Ok det irriterer meg en del.

Dawn

  • Gjest
Sv: So lazy...
« Svar #11 på: 19. mai, 2014, 12:07 »
''Yo''
Kjenner ikke at trangen til å sosialisere seg er særlig sterk når folk starter en samtale med kun dette.
"Yo" er min go-to når jeg vil snakke med folk over skype eller telefon. Ser ikke noe problem med utrykket. Hva er så galt med det?

Jeg har ingen spesifik frase, men det irriterer meg litt når noen sier "hei", jeg svarer dem og de forblir stille til evig tid. Ville du meg noe? Ville du snakke? Hvorfor sa du hei!? Aaaargh... Ok det irriterer meg en del.

Akkurat den grunnen jeg reagerer av at folk kun skriver 'yo', hadde setningen startet med 'yo' og inneholdt noe ekstra tenker jeg ikke over det. Er bare når folk generelt chatter med kun å bruke et ord om gangen. Hvorfor i det hele tatt prate når du såvidt tar deg tid til å bruke tastaturet?