Skrevet av Emne: Minecraft server - Host forslag.  (Lest 14022 ganger)

skandix

  • Gjest
Sv: Minecraft server - Host forslag.
« Svar #25 på: 01. feb, 2014, 21:53 »
Finnes det noe server nå eller? og eventuelt hvilken type?

Spiller selv på FTB Unleashed, på egen server nå med bare noen få folk da, men kunne vært morro spilt noe survival Tekkit/ftb med litt flere, og ikke helt random :P
Det er ingen servere online for øyeblikket, desverre. Hver gang noen har forsøkt har enten interessen forsvunnet etter en stund, eller så har det blitt problemer med hosting og det der å holde serveren oppdatert og sånn.

Jeg driver litt med å hoster litt mc og ts3 servere for venner og hvis dere har lyst så kan jeg sette opp en FTB server..sånn atm...:3.. er bare en tanke ^^

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Minecraft server - Host forslag.
« Svar #26 på: 01. feb, 2014, 23:59 »
Finnes det noe server nå eller? og eventuelt hvilken type?

Spiller selv på FTB Unleashed, på egen server nå med bare noen få folk da, men kunne vært morro spilt noe survival Tekkit/ftb med litt flere, og ikke helt random :P
Det er ingen servere online for øyeblikket, desverre. Hver gang noen har forsøkt har enten interessen forsvunnet etter en stund, eller så har det blitt problemer med hosting og det der å holde serveren oppdatert og sånn.

Jeg driver litt med å hoster litt mc og ts3 servere for venner og hvis dere har lyst så kan jeg sette opp en FTB server..sånn atm...:3.. er bare en tanke ^^

Vet ikke om det er laget noen ny server enda. Men om du kan lage en som det ikke blir for mye smerte og styr å drive med så er jeg med :P
Jeg har en Public server 84.212.195.251 med mye ned-tid x3 siden.... jeg ikke har noen å spille med. vel jeg har maskiner som kan kjøre 24/7 men ser ikke noen vits med å ha de på når jeg spiller alene uansett x3.

Hadde vært gøy å ha noen å spille med igjen, er en stund siden de gamle forsvant =^.^=

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Minecraft server - Host forslag.
« Svar #27 på: 02. feb, 2014, 01:23 »
Driver å setter opp en server, får den kanskje opp om 2-3 uker...
Funnet ut at jeg kan få lov til å sette en opp på jobben.
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Pilosus Crinitius

  • Moderator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Minecraft server - Host forslag.
« Svar #28 på: 02. feb, 2014, 01:34 »
Driver å setter opp en server, får den kanskje opp om 2-3 uker...
Funnet ut at jeg kan få lov til å sette en opp på jobben.
Oi, sign me up hvis det er tilfellet!

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Minecraft server - Host forslag.
« Svar #29 på: 02. feb, 2014, 11:40 »
Driver å setter opp en server, får den kanskje opp om 2-3 uker...
Funnet ut at jeg kan få lov til å sette en opp på jobben.

Eg e med på litt spilling :)

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Minecraft server - Host forslag.
« Svar #30 på: 08. mar, 2014, 14:04 »
Driver å setter opp en server, får den kanskje opp om 2-3 uker...
Funnet ut at jeg kan få lov til å sette en opp på jobben.

Har det blitt noe eller? Vil spille med noen.. som ikke er helt random eller dust så trenger masses security plugins å dritt bare for å hindre greifing og stjeling :P

Driver prøver litt FTB Monster selv, med regandor da på egen server, vært nede lenge da mangla deler men funker nå.
uansett FTB Monster 1.1.0 virker digg veldigmye stasj

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Minecraft server - Host forslag.
« Svar #31 på: 09. mar, 2014, 01:38 »
Nå ble jeg litt hekta igjen å måtte bygge litt på en egen mens venter :P

Basen, Alge/Hydrogen og Hydrokinetic kraft forsynt med 100% fornybar energi ^^

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Minecraft server - Host forslag.
« Svar #32 på: 18. mar, 2014, 09:27 »
Beklager at jeg ikke har svart, har hatt litt problemer med å sette opp noe som helst, siden jeg er uten internet forbindelse,
fram til den 19mars. Har klart meg uten fast internett, i drøye 3 uker nå, har bare begynt å bruke mobilen til slike ting 74 mb så langt.

Men skal få satt den opp, løpet av de neste dagene, litt skipt å sette en slik opp på selve jobben så foretrekker å
Bruke fritiden å sette den opp.
Serveren har vært klar i drøye 2 uker nå, men den har ikke hatt minecraft ennå.

Når jeg legger inn minecraft kommer jeg til å sette den opp i faser, og jeg kommer til å informere når det begyner å
bli "Trygt" å joine.
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: Minecraft server - Host forslag.
« Svar #33 på: 03. mai, 2014, 22:36 »
Vurderer å hoste å få hostet en vanilla server, finner heller etterhvert ut om og isåfall eventuelt hvilke mods jeg eller andre har lyst å ha, setter den opp på kort forvarsel, d.v.s. straks om noen vil bli med, er gørrkjedelig her alene. :P

« Siste redigering: 03. mai, 2014, 22:39 av S.Z. »

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: Minecraft server - Host forslag.
« Svar #34 på: 07. mai, 2014, 11:49 »
Får bare dra igang faenskapet, da er det fritt fram å rasere plassen til jeg kommer hjem.

Når det gjelder regler, så lenge folk ikke er drittsekker mot hverandre så blander jeg meg ikke i hva enhver driver med.

Om det oppstår noe problemer så er det bare til å sende en p.m. så skal jeg gjøre det jeg kan, om noen skaper store problemer som ikke lar seg løse på en sivillisert måte, så kommer jeg til å ta i bruk det jeg kan av verktøy til å løse problemet etter behov, men jeg antar da at alle her kan oppføre seg voksent nok til at det ikke er behov for det. ^^

Burde jeg kanskje lage en egen tråd for serveren eller blir det kanskje for mye? >.>

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.