Skrevet av Emne: League of Legends - RANKED TEAM EUW  (Lest 15890 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: League of Legends - RANKED TEAM EUW
« Svar #25 på: 01. feb, 2015, 17:05 »
Personlig, hadde det vært litt structure på dette, så kanskje jeg faktisk fortsatt hadde spilt LoL. Ikke nødvendigvis sånn satte datoer, men sånn at man hadde planlagt LITT før man bare heiv i gang en runde.

men jeg slutta fordi jeg fant ut at å spille LoL alene var litt trassig, og det var lite fart på ranked teamet, så jeg begynte å spille andre ting alene som var mer gøy alene (som sc2 og liknende)

Nå er jeg så rusten på LoL at det er mulig jeg ikke er god nok for ranked teams xD Om jeg skal spille så må jeg "øve" meg litt, tror jeg.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends - RANKED TEAM EUW
« Svar #26 på: 01. feb, 2015, 19:52 »
Vi hadde aldri et strukturert opplegg, MEN vi, dvs hvertfall eg i det minste, drev og forhørte meg med folk dager i forveien for å få til et team til en fastsatt dag. Vi hadde jo skype til det, men selv det var VELDIG vanskelig ettersom at man som sagt enten aldri fikk svar, eller halve svar som overhode ikkje hjalp noe som helst til planleggingen av team. Det var som oftest kun når vi trengte folk der og da at folk FAKTISK klarte å svare for seg. Funny how that works altså :P

Poenget mitt er, skal et strukturert opplegg fungere, så må vi faktisk vise at vi kan svare på det. Finner det ganske så utrolig at det faktisk viste seg å være en vanskelig oppgave, men ja.
Og eg er forsåvidt enig med begge parter, spontanitet har eg ikkeno imot, men bittelitt planlegging (såfremt folk faktisk klarer å svare på og stille opp til planlagte rankeds) kan jo ikkje skade det heller. Så eg er vel for en slags mellomting. Best of both worlds om du vil. This is a fun type of thing, and should be treated as such imo.

Klikketiklikk :D

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: League of Legends - RANKED TEAM EUW
« Svar #27 på: 01. feb, 2015, 20:01 »
Er ikke meningen å være så killjoy, og jeg er med om det blir til noe, vil bare ikke at det skal dø ut så fort det gjorde sist. Tror ikke vi fikk placement engang.

y, vi gjorde det. Jeg fikk det minste ward-skinnet fra det iaff.

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: League of Legends - RANKED TEAM EUW
« Svar #28 på: 16. feb, 2015, 22:41 »
Om noen får i gang noe og dere eventuelt trenger flere så er jeg interessert. Spiller for det meste mid, men kan spille hva som helst.