Skrevet av Emne: Hei, Noen som kanskje kunne lagd denne en gang?  (Lest 2421 ganger)

wolfy

  • Nykommer
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Hei, Noen som kanskje kunne lagd denne en gang?
« på: 09. jun, 2014, 11:15 »
regner med at jeg samler opp noen kroner fra sommerjobb i ferien, og spare litt her og der.
 så har utrolig lyst på en full fursuit av denne, noen meninger?
« Siste redigering: 13. jun, 2014, 16:46 av wolfy »

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Hei, Noen som kanskje kunne lagd denne en gang?
« Svar #1 på: 09. jun, 2014, 15:03 »
Refereansen har ganske uklare farger/ dårlig oppløsning på bildet. Ville være lurt å lage en digitalt / bestille en digital versjon av dette.

Ellers ser det bra ut. Hvem skal lage den ?

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hei, Noen som kanskje kunne lagd denne en gang?
« Svar #2 på: 09. jun, 2014, 15:38 »
hvem skal lage den da? O.O

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hei, Noen som kanskje kunne lagd denne en gang?
« Svar #3 på: 09. jun, 2014, 16:57 »
først og fremst burde du få frem fargene litt klarere, så du ikke får feil farge på suiten din! :P Jeg kan kanskje hjelpe deg med det.

og hadde jeg vært deg så ville jeg ha spart opp minimum 20000 kroner, så er du sikker på at det ikke blir for lite moneys (kommer ann på hvem du bestiller fra ;3) Fullsuits bruker å ligge rundt 15000 - 30000 kroner. Også kommer shipping og toll, det kan bli dyrt siden pakken blir ganske stor!

Også burde du belage deg på at det tar tid før du får suiten din :3 Kommer ann på hvor du ligger i køa, hvor mye tid suitmakeren bruker på suiten din, og hvor langt unna suitmakeren du bor (shipping tid).

^^

sånn personlig hadde jeg planer om å spare opp penger i sommer + kanskje litt på jobben jeg eventuelt får veldig soon og prøve å bestille suit selv : )
« Siste redigering: 09. jun, 2014, 16:59 av Skyee »

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Hei, Noen som kanskje kunne lagd denne en gang?
« Svar #4 på: 16. jun, 2014, 18:41 »
Som de andre sier, burde du få en bedre version som viser fargene klart.
Ellers så er det utrolig mange makere der ute, og det er bare å søke seg opp å se om du finner noen du synes er flinke. Som sagt, fullsuit er dyrt, og siden designet ditt er veldig fargerikt, kommer den til å havne høyt på prislista, så greit å spare opp sånn 20.000kr eller mer ja. Tror det er en post her på forumet om fursuitmakere, så der kan du finne massevis av linker.