Generelt > Pelskunst

Tegnekvelder på Google Hangouts

(1/55) > >>

Atrox:
En må ikke ha cam eller mic for å være med, kun tegnelyst. Ser ikke problemet om noen skulle ønske å henge med bare pga det sosiale. c:

--- Sitat fra: Scaeh ---Ok, sånn for framtiden: Kl 1800 på søndager skal det sparkes igang jevnlig, så da legger jeg lenk ut her og de som vil kan komme.
--- Slutt sitat ---

Når en økt er i gang, del gjerne linken på Twitter, Skype, IRC, osv.

Kinjara:
Åhsådigg! JAA
Men ikke noe cam hos meg. õ_õ Wtb. Mon tro hva for kamera som ville fungert godt nok? Tips?

NooK:
Kommer vel mest på hva man skal bruke det til? tror jeg har denne : https://www.komplett.no/logitech-hd-webcam-c310/601493 Fungerer bra nok for skype isåfall :P

Wolftale:
Kunne vært artig å prøvd, men vet ikke hvor god jeg hadde vært på å gi råd til andre :< eller se andres feil.

Atrox:

--- Sitat fra: Wolftale på 15. aug, 2014, 18:45 ---Kunne vært artig å prøvd, men vet ikke hvor god jeg hadde vært på å gi råd til andre :< eller se andres feil.

--- Slutt sitat ---
your argument is invalid :D kanskje du kan mer enn du tror. og om du ikke kan gjør ikke det noe heller. c:

holy cow, jeg var 100% sikker på at det var lørdag i dag, lol. Slik er det å ha fri i ukedager og jobbe helg, har ikke begrep om ukedagene lengre.

ANYWAY. Jeg setter opp en prøvekveld i morgen. Så er det bare å poppe innom om en har lyst. c:

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning