Skrevet av Emne: [Eurofurence 21] Diskusjon  (Lest 19630 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #25 på: 10. jan, 2015, 21:19 »
Jeg fikk det til! Rom til meg og Logen er booket :3

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #26 på: 10. jan, 2015, 21:20 »
Så snart du har betalt så kan du booke rom om du klikker på How to book a room delen på registrerings-siden.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #27 på: 10. jan, 2015, 21:27 »
Meg og Tora kommer til å ta en liten photoshot av Dax, Tora og Garma, men kommer til å trenge 2 som kan være Tora og en av mine fursonaer.
Hvis noen har lyst å hjelpe til så bare si fra.

Foxen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 220
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #28 på: 10. jan, 2015, 21:51 »
Så snart du har betalt så kan du booke rom om du klikker på How to book a room delen på registrerings-siden.
Man trenger ikke å betale før man booker rom.
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #29 på: 10. jan, 2015, 22:29 »
Meg og Tora kommer til å ta en liten photoshot av Dax, Tora og Garma, men kommer til å trenge 2 som kan være Tora og en av mine fursonaer.
Hvis noen har lyst å hjelpe til så bare si fra.

Om det ikke krasjer med noe, synes jeg det alltids er morsomt å prøve andres suiter XD

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #30 på: 10. jan, 2015, 22:53 »
Om det ikke krasjer med noe, synes jeg det alltids er morsomt å prøve andres suiter XD

Noted :)
Synd det er så høy forskjell på oss. Hadde lyst å prøvd en av dine :p
Dvs. Du passer lett i en av våres, men ikke omvendt.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #31 på: 11. jan, 2015, 00:41 »
lurer på et par ting om EF 21

1 hotell registrering. gjøre det med en. er rabat kuden alt ativ. eller kommer det
2 blir hotell bokin troket med en gang du registret deg ?
« Siste redigering: 11. jan, 2015, 00:45 av Fenris »
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #32 på: 11. jan, 2015, 00:48 »
lurer på et par ting om EF 21

hotell registrering. gjøre det med en. er rabat kuden alt ativ. eller kommer det

Jeg må nesten bare beklage og si at jeg ikke helt skjønte hva du mener her, men jeg kan jo prøve å svare alikevel :p

Du registrerer via EF sin nettside, går utifra at du har gjort det alt, så får du en mail om at du kan betale for biletten inn til connet under "how to pay" (du må klikke på visa/mastercard bildet, det tok litt tid før jeg innså det selv hhaaha)

Så etter det kan du bestille rom via EF sin side under "how to book a room". Jeg prøvde å gå inn selv på hotellets nettsider og ordne, men det gikk ikke fordi de hadde satt av en dag til EF der hahah.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #33 på: 11. jan, 2015, 00:52 »
lurer på et par ting om EF 21

hotell registrering. gjøre det med en. er rabat kuden alt ativ. eller kommer det

Jeg må nesten bare beklage og si at jeg ikke helt skjønte hva du mener her, men jeg kan jo prøve å svare alikevel :p

Du registrerer via EF sin nettside, går utifra at du har gjort det alt, så får du en mail om at du kan betale for biletten inn til connet under "how to pay" (du må klikke på visa/mastercard bildet, det tok litt tid før jeg innså det selv hhaaha)

Så etter det kan du bestille rom via EF sin side under "how to book a room". Jeg prøvde å gå inn selv på hotellets nettsider og ordne, men det gikk ikke fordi de hadde satt av en dag til EF der hahah.
¨

sop as har jeg fot med meg

lurer på om rabatter er ativ alt. og om hotellet blir troket penger med en enste gang ?
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #34 på: 11. jan, 2015, 00:55 »
lurer på et par ting om EF 21

hotell registrering. gjøre det med en. er rabat kuden alt ativ. eller kommer det

Jeg må nesten bare beklage og si at jeg ikke helt skjønte hva du mener her, men jeg kan jo prøve å svare alikevel :p

Du registrerer via EF sin nettside, går utifra at du har gjort det alt, så får du en mail om at du kan betale for biletten inn til connet under "how to pay" (du må klikke på visa/mastercard bildet, det tok litt tid før jeg innså det selv hhaaha)

Så etter det kan du bestille rom via EF sin side under "how to book a room". Jeg prøvde å gå inn selv på hotellets nettsider og ordne, men det gikk ikke fordi de hadde satt av en dag til EF der hahah.
¨

sop as har jeg fot med meg

lurer på om rabatter er ativ alt. og om hotellet blir troket penger med en enste gang ?

Du skal ikke trenge å betale for hotellet før du er der om du ikke vil. De trakk ikke fra meg. Når du booker rom via EF sin side så skal du få rabatten det var snakk om, I think.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #35 på: 11. jan, 2015, 00:58 »
lurer på et par ting om EF 21

hotell registrering. gjøre det med en. er rabat kuden alt ativ. eller kommer det

Jeg må nesten bare beklage og si at jeg ikke helt skjønte hva du mener her, men jeg kan jo prøve å svare alikevel :p

Du registrerer via EF sin nettside, går utifra at du har gjort det alt, så får du en mail om at du kan betale for biletten inn til connet under "how to pay" (du må klikke på visa/mastercard bildet, det tok litt tid før jeg innså det selv hhaaha)

Så etter det kan du bestille rom via EF sin side under "how to book a room". Jeg prøvde å gå inn selv på hotellets nettsider og ordne, men det gikk ikke fordi de hadde satt av en dag til EF der hahah.
¨

sop as har jeg fot med meg

lurer på om rabatter er ativ alt. og om hotellet blir troket penger med en enste gang ?

Du skal ikke trenge å betale for hotellet før du er der om du ikke vil. De trakk ikke fra meg. Når du booker rom via EF sin side så skal du få rabatten det var snakk om, I think.

takk da boker jeg hotell med en enste gang
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Foxen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 220
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #36 på: 11. jan, 2015, 01:16 »
Hotellet trekker ikke penger før du drar fra hotellet. :] 
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

Sondring

  • Gjest
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #37 på: 11. jan, 2015, 10:10 »
De reserverer penger+skadedepositum i det du ankommer dog, så ha budsett nok til å betale hotellet + en ca 500 kroner før du reiser :)

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #38 på: 11. jan, 2015, 15:44 »
Charity blir Wildtierhilfe Fiel igjen (EF19) for å hjelpe dem etter at 12 års arbeid gikk tapt i en storm

https://forum.eurofurence.org/index.php/topic,5928.msg58144.html#msg58144

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #39 på: 11. jan, 2015, 16:10 »
Charity blir Wildtierhilfe Fiel igjen (EF19) for å hjelpe dem etter at 12 års arbeid gikk tapt i en storm

https://forum.eurofurence.org/index.php/topic,5928.msg58144.html#msg58144

Så bra! De trenger det virkelig. Helt fryktelig at de ble truffet og skadet av stormen på den måten, men veldig fint å se at vi kan hjelpe dem igjen.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #40 på: 11. jan, 2015, 20:48 »
Jupp, et helt riktig valg av charity crewet. Wildtierhilfe Fiel gav meg et veldig positivt inntrykk under EF19, og de fortjener virkelig ikke all ulykken de fikk akkurat nå.
12 årsarbeid helt i gruss pga. vær man rett og slett ikke kan forberede seg på (3 uker med tungt regn etterfulgt av full orkan).
Ble litt arg når jeg leste at som toppen av kaken så prøver forsikringsselskapet deres å sno seg unna.

For de som ikke var på EF19. Folkene var kjempehyggelig. De var hele tiden tilstede og hadde til og med med dyr.
Mest minneverdige var reaksjonen deres når de fikk høre hvor mye charity hadde samlet inn til dem.
Deres forventninger hadde vært ekstremt beskjedne, og likevel gav de så masse tilbake for oss som var på conet.
Dette er folk som virkelig har viet livet sitt til velferden for dyr.

Anyhow har valgt å donere litt direkte til dem. Har litt til overs etter jul, og sendte 20 euro for å bistå de med reperasjoner.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #41 på: 11. jan, 2015, 21:02 »
Charity blir Wildtierhilfe Fiel igjen (EF19) for å hjelpe dem etter at 12 års arbeid gikk tapt i en storm

https://forum.eurofurence.org/index.php/topic,5928.msg58144.html#msg58144
Syns dette er et utrolig fin charity, og beviser at vi furries bryr oss om de som har vært charity :)
Håper de tar med seg vaskebjørnene igjen ^^


FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #42 på: 24. jan, 2015, 21:39 »
Hvor er det folk sitter på flyet neddover? Ser det meste i midten er tatt, men er det oss eller noen andre folk? XD

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #43 på: 24. jan, 2015, 22:17 »
Hvor er det folk sitter på flyet neddover? Ser det meste i midten er tatt, men er det oss eller noen andre folk? XD


Var rimelige Norwegian billetter å få nå så har alt booket reisen xD Hvis noen vil ta samme fly sitter jeg på sete 25A begge veier på disse avgangene:

18. aug   12:15   Oslo-Gardermoen   13:50   Berlin-Schönefeld

24. aug   20:05   Berlin-Schönefeld   21:45   Oslo-Gardermoen



Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #44 på: 24. jan, 2015, 22:18 »
Meg og Tora har tatt 15A og 15B, så vi er blant "sist ut av flyet" gruppen :p

Shotherra

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 70
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #45 på: 25. jan, 2015, 13:28 »
Noen som kjører nedover til tyskland her?
Need a reply or answer from me, look me up on twitter and ask. I might not be here all the time tho.

FurAffinity: http://www.furaffinity.net/user/shotherra/

Sondring

  • Gjest
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #46 på: 25. jan, 2015, 13:33 »
Jeg kjører, men har bare ett sete :P


Fine tur dog!

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #47 på: 25. jan, 2015, 23:18 »
har ikke skjøt flybelet enda..  dere streser ferlt
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #48 på: 31. jan, 2015, 11:28 »
Better safe than sorry. Flybilletter blir gjerne dyrere jo lengre en venter også. Og er ikke spesielt mye stress, det er en vane for mange av dem som reiser ned årlig.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #49 på: 31. jan, 2015, 15:05 »
Better safe than sorry. Flybilletter blir gjerne dyrere jo lengre en venter også. Og er ikke spesielt mye stress, det er en vane for mange av dem som reiser ned årlig.

Enig med Atrox.
Selv synes jeg det er like greit å booke flybillett når det er det eneste som gjenstår.
Siden jeg drar jevnlig en gang i året pleier heller ikke datoen eller ferieønsket å være noen overraskelse på jobben.
Eneste jeg pleier å holde av er uttak av Euro. Pleier å holde av det til feriepengene kommer.