Generelt > Dyr og natur

Forby pelsoppdrett! -underskrift

<< < (3/5) > >>

Wolftale:
De har regler, og en av de tingene de bekreftet i dokumentaren er at de bryter loven

Sitat frahttp://m.nettavisen.no/nyheter/--vi-har-avdekket-en-mengde-lgner/8519303.html
"- Mattilsynet er både sjokkert, skuffet og overrasket over det som kom fram i dokumentaren. Ikke bare viser dokumentaren klare lovbrudd, men den viser også at Mattilsynet blir bevisst før bak lyset, sier tilsynsjuridisk sjef i Mattilsynet, Ellen Hestenes, til Nettavisen og legger til at politianmeldelse er et av flere tiltak som vurderes etter dokumentaren."

FreesTyler:
Har signert. Jeg er helt i mot pelsdyrdrift fordi det bryter veldig mange regler for dyrehold. Selv med de reglene som finnes i dag (som apparently blir brutt som de sier i dokumentaren), så er ikke disse reglene gode nok. Rever er ville dyr og burde ikke holdes i små bur. Ingen av dyrene får oppføre seg som de ville normalt i villmarka, og kan ikke si jeg noen gang kan tro at noen av disse dyra har det bra.

Mennesker trenger ikke pels. Sau og regnsdyr er noe annet, siden disse dyra også blir slaktet for mat, og de får også gå mye fritt. Pelsdyrdrift der i mot er bare dyreplageri.

felixcani:

--- Sitat fra: FreesTyler på 11. des, 2014, 22:11 ---Har signert. Jeg er helt i mot pelsdyrdrift fordi det bryter veldig mange regler for dyrehold. Selv med de reglene som finnes i dag (som apparently blir brutt som de sier i dokumentaren), så er ikke disse reglene gode nok. Rever er ville dyr og burde ikke holdes i små bur. Ingen av dyrene får oppføre seg som de ville normalt i villmarka, og kan ikke si jeg noen gang kan tro at noen av disse dyra har det bra.

Mennesker trenger ikke pels. Sau og regnsdyr er noe annet, siden disse dyra også blir slaktet for mat, og de får også gå mye fritt. Pelsdyrdrift der i mot er bare dyreplageri.

--- Slutt sitat ---

THIS!!! ^

Bluie:
signert

//Jehuty:
http://www.vg.no/forbruker/moter-og-modeller/ekte-pels-solgt-som-fuskepels/a/23360128/

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning