Furry eksentrisiteter > Kjøp og salg

Revehode til salgs (billig)

(1/2) > >>

Fujoshiprincess:
Prøver igjen her da selgeren i USA ikke kunne betale for hodet.


Hodet er laget av skumgummi, og er mitt andre hode, så det er nok noen feil ved det desverre.
Er prøvd å lage en litt feminin rev, med follow me eyes og fleece-nese og tunge, resten er fuskepels.

Tenkte å selge hodet for 500 kr + porto (eller det kan hentes i nærheten av Kristiansand)
Det er ca. det jeg betalte for materialene.
Akkurat nå tar det bare plass, så det er lov å prute på prisen eller spørre om å bytte i noe :)

Ebbie:
Den er jo SÅÅÅ søt... du kan selge den for mer enn det... jeg hadde kjøpt den på et blunk om jeg hadde penger (og var sikker på at den passer hodet mitt :P)

Ebbie:
og bytte? hva slags bytte er det du tenker da? ting som et annet hode eller noe annet?

Fujoshiprincess:

--- Sitat fra: Ebbe på 09. jan, 2015, 02:38 ---Den er jo SÅÅÅ søt... du kan selge den for mer enn det... jeg hadde kjøpt den på et blunk om jeg hadde penger (og var sikker på at den passer hodet mitt :P)

og bytte? hva slags bytte er det du tenker da? ting som et annet hode eller noe annet?

--- Slutt sitat ---

Føler ikke jeg får solgt den for så mye mer, har prøvd å legge den ut på flere sider man har hatt dårlig napp til nå, så derfor satt jeg ned prisen ^^
Jeg bruker ikke fursuits selv, så ville bytte den i evt. cosplay/manga/parykker/materialer til å lage flere hoder og slikt :)

Fujoshiprincess:
Dette hodet er nå til salgs igjen!

Kjøperen i USA hentet aldri pakken og svarte aldri på mail om hvorfor, og etter nesten en måned uten kontakt så selger jeg det til noen andre som faktisk vil ha det! :)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning