Skrevet av Emne: [Eurofurence 21] Diskusjon  (Lest 19627 ganger)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #50 på: 31. jan, 2015, 21:25 »
Vil kjøpe flybillett, men er usikker om jeg vil ta returflyet som på dagen eller det som går på kvelden.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #51 på: 02. mar, 2015, 00:07 »
Da har jeg kjøpt meg flybilletter også! Prisene hadde gått opp på retur reisen, så man burde vel ikke vente så mye lengre.

Hadde planer om å ta tidligere retur, men ville heller spare 200kr XD
18. aug   12:15   Oslo-Gardermoen   13:50   Berlin-Schönefeld
24. aug   20:05   Berlin-Schönefeld   21:45   Oslo-Gardermoen

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #52 på: 15. mar, 2015, 14:45 »
Var rimelige Norwegian billetter å få nå så har alt booket reisen xD Hvis noen vil ta samme fly sitter jeg på sete 25A begge veier på disse avgangene:

18. aug   12:15   Oslo-Gardermoen   13:50   Berlin-Schönefeld

24. aug   20:05   Berlin-Schönefeld   21:45   Oslo-Gardermoen

Jeg joiner på 25C nedover! Hvem er det som har satt seg på B?

Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #53 på: 28. mar, 2015, 04:01 »
Hei, hvor mye koster det ca. Å dra og oppholde seg der og hjemreisen ?
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #54 på: 28. mar, 2015, 20:21 »
Hei, hvor mye koster det ca. Å dra og oppholde seg der og hjemreisen ?

Spørs litt på flybillettene og hvor mye du selv ønsker å bruke.
Convention Fee og Stage Ticket går i år på minimum 85€ hvis man bestiller før 1. Februar. Nå ligger det på 95€ og etter 1. Mai koster det 115€
Så kan man ha sponsor oppgraderinger på enten 60€ eller 150€ hvis man vil. Da får man forskjellige prioriteter og ekstra-stuff.
Skal man leve billig på hotellet blir det 99€ for dobbeltrom per natt, så hvis man har roomie blir det jo på 49,50 € per pers. Ellers koster enkeltrom 75€ per natt.

Så da spørs det jo hvor lenge man vil være også. Mange kommer dagen før det starter og drar dagen etter det slutter, også kalt "Early arrival" og "Late departure"


Ellers ligger alt her: https://reg.eurofurence.org/regsys/start.jsp
Bare scroll ned til "Information"
« Siste redigering: 28. mar, 2015, 20:25 av kazookie »

Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #55 på: 29. mar, 2015, 04:37 »
Takk for info :)
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

Shotherra

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 70
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #56 på: 22. jul, 2015, 22:16 »
Ser en del velger å reise tidlig nedover. Selv kjører jeg nedover sammen med en venn og kommer fram torsdag kveld. Tror ikke jeg går glipp av så mye på onsdag og torsdag.
Need a reply or answer from me, look me up on twitter and ask. I might not be here all the time tho.

FurAffinity: http://www.furaffinity.net/user/shotherra/

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #57 på: 22. jul, 2015, 23:20 »
Ser en del velger å reise tidlig nedover. Selv kjører jeg nedover sammen med en venn og kommer fram torsdag kveld. Tror ikke jeg går glipp av så mye på onsdag og torsdag.

Ganske riktig. Det skjer ikke noe offisielt på onsdag, og torsdag er oftest en ganske rolig dag. Litt åpningsting man går glipp av, men det er alt.
Selv drar jeg tidlig mest for den sosiale biten. Best tid å få truffet igjen venner og bekjente.
Samt alltids moro å hoppe inn i suit igjen. Spesielt siden jeg kanskje kommer med ny suit i år.
Synes også det er godt å ha onsdagen til å slappe av, så bruke torsdagen til å være sosial.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #58 på: 28. jul, 2015, 18:54 »
Det virker som at jeg ikke kommer til å klare å reise til EF pga pengeshortage :p

Men det går sikkert bra. If anything så kan jeg sikkert reise å besøke de som ville se meg på EF en annen gang uwu

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #59 på: 28. jul, 2015, 21:49 »
Det virker som at jeg ikke kommer til å klare å reise til EF pga pengeshortage :p

Hvor mye trenger du for å få budsjettet til å gå opp og hva er betalt så langt?

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #60 på: 29. jul, 2015, 14:56 »
Det virker som at jeg ikke kommer til å klare å reise til EF pga pengeshortage :p

Hvor mye trenger du for å få budsjettet til å gå opp og hva er betalt så langt?

ehehehehe

ehehe

Hadde jeg dratt så hadde jeg fått hotell og mat betalt hvis jeg forsto det riktig, trenger bare flybilett og vell, sånn egentlig er spending money unødvendig, men eh :v

Og jeg har null måte å få tak i det på i og med at jeg har mista jobben :'D Pga kommunikasjonsfeil. Og jeg har ikke sånn kjempelyst til å mase på foreldra mine etter penger for å si det sånn.

Så uwu tenker jeg bare forholder meg hjemme denne gangen. Kan heller reise når jeg har spart opp mer penger c: Som til nesteår elns.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #61 på: 02. aug, 2015, 03:45 »
Ingen badetur på meg ser jeg, opptatt ett par timer torsdagen ifølge programmet

http://www.eurofurence.org/EF21/schedule/

Shotherra

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 70
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #62 på: 10. aug, 2015, 01:14 »
Ser en del velger å reise tidlig nedover. Selv kjører jeg nedover sammen med en venn og kommer fram torsdag kveld. Tror ikke jeg går glipp av så mye på onsdag og torsdag.

Ganske riktig. Det skjer ikke noe offisielt på onsdag, og torsdag er oftest en ganske rolig dag. Litt åpningsting man går glipp av, men det er alt.
Selv drar jeg tidlig mest for den sosiale biten. Best tid å få truffet igjen venner og bekjente.
Samt alltids moro å hoppe inn i suit igjen. Spesielt siden jeg kanskje kommer med ny suit i år.
Synes også det er godt å ha onsdagen til å slappe av, så bruke torsdagen til å være sosial.

Endret ankomst til onsdag da det var noen ting jeg ikke ville gå glipp av og ble bedt om å stille som fotograf for noen :) Så får med meg hele torsdagen også :)
Need a reply or answer from me, look me up on twitter and ask. I might not be here all the time tho.

FurAffinity: http://www.furaffinity.net/user/shotherra/

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #63 på: 10. aug, 2015, 07:06 »
Conet starter offisiell på Onsdag :) Så er jo greit å komme dit da
Drar ned som regel dagen før åpningen for å roe ned og får tatt en titt rundt.  Samt sjekke suits og slike ting har overlevd turen ^^

Bare 8 dager igjen nå folkens!
Så for en gang skyld var det en del interessante events! Jade skal tas bilde av sammens med otter'n!!!

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #64 på: 11. aug, 2015, 21:40 »
Noen som skal på International Snack Exchange? Vi trenger ett sterkt norsk bord :)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #65 på: 11. aug, 2015, 23:52 »
Noen som skal på International Snack Exchange? Vi trenger ett sterkt norsk bord :)

Vil gjerne. Har ikke noe med meg tho.

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #66 på: 12. aug, 2015, 02:08 »
Noen som skal på International Snack Exchange? Vi trenger ett sterkt norsk bord :)

Får ta med sørlandschips, seigmenn og gomp væ? :P

Kanskje bacongull? Vet ikke hvor mye det finnes av fritert baconsvor i utlandet.
Trur nok ikke jeg kommer til å ta med noe da. Kanskje hvis jeg ikke faller for fristelsen og eter alt selv :v

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Eurofurence 21] Diskusjon
« Svar #67 på: 12. aug, 2015, 08:41 »
Jeg tenkte å ta med litt pålegg, makrell i tomat, gomme og søst ihvertfall, og så kjøpe litt brød der nede.