Skrevet av Emne: Errr... Hei~  (Lest 7693 ganger)

Xayjin

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Errr... Hei~
« på: 02. feb, 2015, 22:26 »
Vet ikke helt hvordan jeg skal introdusere meg uten å si for mye. Jeg bor i nordland og har gjort det hele livet, sett bort fra et år jeg gikk på folkehøgskole på oppland.

Jeg har alltid hatt lyst å være og følt meg som en katt. Har vokst opp med katter. Fikk vite om furry fandom sommeren 2013, og har siden da hatt utrolig lyst på en fursuit og kunne være en del av denne fandommen. Håper jeg blir godtatt her...
Har ikke god selvtillit og greier, men når jeg tar på cosplay/kigurumi føler jeg at det er ingen grenser for hva jeg kan gjøre foran folk. Har løpt rundt i byen i rød panda kigurumi med ei venninne, det ville jeg ikke turt uten drakten. Så jeg tror, nei jeg vet, at når jeg en gang tar på meg fursuit vil min dårlige selvtillit takke farvel for tiden jeg har den på :3

Om det er noe interessant kan jeg si at noen av mine interesser er gaming, musikk og språk.

Legger ved et bilde av meg fra desucon 2014, sikkert noen her som var der og kanskje husker meg~
Har dessverre ingen fursuit enda.....


felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Errr... Hei~
« Svar #1 på: 02. feb, 2015, 22:29 »
Hallo hallo og velkommen hit til den mer pelsete siden av internett  ^^ <3 Håper du blir å trives og at vi møtes på desucon!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #2 på: 02. feb, 2015, 22:34 »
Nordlenning! Hallais :'D

Originalt sett bodøværing her, mulig jeg blir å somle meg tilbake dit hvis ting går som det skal :3

Xayjin

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #3 på: 02. feb, 2015, 22:42 »
Min far bor i Bodø og jeg besøker han i ny og ned, og jeg har omtrent ingen jeg kjenner der opp annet enn familie... som om du skal oppover og er up for it så kunne vi jo møttes eller noe :3

Woop, skulle sitere Skyee~

Ron-kon

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 10
  • I is a Yeenyeen x3
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #4 på: 02. feb, 2015, 22:43 »
Hei guurl ^w^ håpe vi møtes på desu ^w^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #5 på: 02. feb, 2015, 22:57 »
Min far bor i Bodø og jeg besøker han i ny og ned, og jeg har omtrent ingen jeg kjenner der opp annet enn familie... som om du skal oppover og er up for it så kunne vi jo møttes eller noe :3

Woop, skulle sitere Skyee~

Bodø er forsåvidt lenger sør enn meg da, haha.

Klart vi kan prøve å møtes one day. Foreløpig blir det vanskelig når jeg er stuck her i Nordkapp men.. hah xP

//Jehuty

  • Gjest
Sv: Errr... Hei~
« Svar #6 på: 02. feb, 2015, 23:02 »
Hallåis og velkommen!  [w-happy]

SnowHug

  • Gjest
Sv: Errr... Hei~
« Svar #7 på: 03. feb, 2015, 00:47 »
Hei Xayjin ^^ ingen fare, du har kommet til rett sted her, det er jeg ganske sikker på  [cool]
Stilig bilde også! Jeg pleier selv å dra på desucon  :) ganske sikker på at jeg ikke så deg der. (Det er tross alt så mange folk der)

Beefbrick

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 57
  • Muligens en zombie
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #8 på: 03. feb, 2015, 01:05 »
Halla, velkommen.
Vært omkring i fandommen siden 2009 selv men har egentlig ikke tatt noe kontakt eller no før for ca 14 - 15 dager siden, så er vel litt sånn smålig i samma båt.
Håper nå du trives her da, er jo bare greie folk så :b (Og tør jeg spørre hva slags spill/musikk du er interessert i?)

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Errr... Hei~
« Svar #9 på: 03. feb, 2015, 08:06 »
Hei hei og velkommen hit ^w^
Var også på desu og mener jeg så deg c:

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Errr... Hei~
« Svar #10 på: 03. feb, 2015, 13:27 »
Åååh velkommen =D
håper å treffe deg! =D

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #11 på: 03. feb, 2015, 14:29 »
Velkommen  ;D

Depster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 108
  • Baa baa lille geit
    • Vis profil
    • Her kan du finne tegningene mine
Sv: Errr... Hei~
« Svar #12 på: 03. feb, 2015, 18:33 »
hei hei velkommen
JEG~
er kongen OG dronningen over geiter! ಠ ) 3 ಠ ~♥
http://www.furaffinity.net/user/depster/

Xayjin

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #13 på: 03. feb, 2015, 19:46 »
Halla, velkommen.
Vært omkring i fandommen siden 2009 selv men har egentlig ikke tatt noe kontakt eller no før for ca 14 - 15 dager siden, så er vel litt sånn smålig i samma båt.
Håper nå du trives her da, er jo bare greie folk så :b (Og tør jeg spørre hva slags spill/musikk du er interessert i?)

Jeg spiller League of legends en god del, noe Hearthstone, litt Tera. Er også på imvu om det kan kalles spill.
Jeg liker veldig mye forskjellig musikk. Alt fra rock-ish musikk om Black Veil Brides, Avenged Sevenfold og generelt mange band innenfor rock/post-hardcore/metal etc sjangere.... til asiatisk musikk som jrock, kpop... er også veldig glad i et Malay band som heter Oh Chentaku~ Og et thai band, Retrospect, som jeg har likt i flere år nå.


Takk for alle velkommster! :D

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Errr... Hei~
« Svar #14 på: 03. feb, 2015, 22:05 »
Hei og velkommen! :)
FurAffinity          DeviantArt


Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Errr... Hei~
« Svar #15 på: 04. feb, 2015, 09:00 »
Heii! Velkommen til hit. :)

Det er så bra å se nye fjes. Selv om ditt var greit tildekket. Har du noen hobbyer? (skrives det hobbier?) Du nevnte musikk, så er du av den kreative skapende varianten, eller er det mest bare å høre på du mener? Hva språk angår - hvilke er det du prater?

Anbefaler på generelt grunnlag å skaffe Skype. Det er vellldig grei metode for å skaffe nye bekjentskaper og å holde eksisterende ved like. Du er ikke fra Lofoten eller noe, er du det? Jeg har halve familien min der, derfor jeg spør - og selv er jeg fra et lite sted helt øst i Finnmark. Var i Bodø i forbindelse med førstegangstjenesten, så deromkring er jeg relativt godt... eller, litt kjent.

Håper du vil trives. :) Avhengig av hvor du bor så finnes det en del rufser i Nordland, da særlig Harstad, Bodø og Mo i Rana.

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #16 på: 04. feb, 2015, 10:00 »
Hei ^^
Og velkommen til den mest kosete nettsiden i Norge.
Du har allerede blitt godt tatt i mot =) og du kommer til å bli det når du møter andre I og utenfor Suite. ^^
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Errr... Hei~
« Svar #17 på: 04. feb, 2015, 11:25 »
Velkommen Xayjin.
Du er like velkommen med og uten fursuit.
Jeg velger å si at man kaller seg furry ut i fra om man føler man passer inn i gruppen fandomen representerer eller ikke :)
Liker du arten og  liker du folkene du treffer, så er det grunn nok. Alt annet er bare påfyll.
Det er akkurat som med de andre fandomene her i Norge (Scifi, Fantasy, Anime, Gamers, Lolita, Balljointed dolls, osv osv...).
Faktisk vil du nok finne mange her som også holder til i andre fandommer også.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #18 på: 04. feb, 2015, 12:00 »
hei og velkommen hit! :3 håper du trives!

Xayjin

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #19 på: 04. feb, 2015, 18:15 »
Heii! Velkommen til hit. :)

Det er så bra å se nye fjes. Selv om ditt var greit tildekket. Har du noen hobbyer? (skrives det hobbier?) Du nevnte musikk, så er du av den kreative skapende varianten, eller er det mest bare å høre på du mener? Hva språk angår - hvilke er det du prater?

Anbefaler på generelt grunnlag å skaffe Skype. Det er vellldig grei metode for å skaffe nye bekjentskaper og å holde eksisterende ved like. Du er ikke fra Lofoten eller noe, er du det? Jeg har halve familien min der, derfor jeg spør - og selv er jeg fra et lite sted helt øst i Finnmark. Var i Bodø i forbindelse med førstegangstjenesten, så deromkring er jeg relativt godt... eller, litt kjent.

Håper du vil trives. :) Avhengig av hvor du bor så finnes det en del rufser i Nordland, da særlig Harstad, Bodø og Mo i Rana.

Jeg både liker musikk godt og spiller instrumenter, prøver å skrive litt musikk osv.
Jeg er fra Mosjøen, 4-5 timer unna Bodø. Skal være mesteparten av februar i Bodø, reiser på mandag. Også har jeg skype ^^ Brukes mye når jeg gamer.

Jeg har muligens tenkt å søke fhs i Harstad, kanskje jeg blir kjent med noen furries i området om jeg er heldig..

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: Errr... Hei~
« Svar #20 på: 04. feb, 2015, 18:36 »
Velkommen

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

Tyr Glauceus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 171
  • -Loud dooking-
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #21 på: 04. feb, 2015, 19:09 »
Velkommen til NorPaws!

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #22 på: 04. feb, 2015, 20:11 »
Hei på deg! Noen fra 'my old stomping ground' :3

Ble født i Mosjøen og voks opp der til jeg flytta i sjetteklasse :3

Velkommen skal du være, jeg tipper du er ei venninne av min søster, hun henger ofte på spill/nerde/animeklubben i Mosjøen. :P
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Xayjin

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #23 på: 04. feb, 2015, 22:38 »
Hei på deg! Noen fra 'my old stomping ground' :3

Ble født i Mosjøen og voks opp der til jeg flytta i sjetteklasse :3

Velkommen skal du være, jeg tipper du er ei venninne av min søster, hun henger ofte på spill/nerde/animeklubben i Mosjøen. :P

Virkelig? Nå ble jeg meget nysgjerring på både hvem du og søstra de er x)

Takker for velkomst~

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Errr... Hei~
« Svar #24 på: 09. feb, 2015, 13:50 »
hallo og velkommen hit håper du finner deg til rette
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den