Skrevet av Emne: Post con de/impression  (Lest 4896 ganger)

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Post con de/impression
« på: 07. sep, 2008, 20:55 »
Da var EF14 overstått. Ønsker å lage en slags avslutningstråd hvor folk kan legge igjen store øyeblikk, tanker, ideer og liknende som er relatert med årets EF.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Post con de/impression
« Svar #1 på: 07. sep, 2008, 21:06 »
Dette conet var.. spesielt. Det å tørre å være åpen for alle og legge vekk et par lag med sjenert var noe jeg skulle testa før.
En liten + og - liste.

+ Dealers den. Jeg fikk sitte bak et lite dealersbord i noen timer ^^
+ Aldri opplevd å bli kjent med så mange så fort.
+ Fikk frontet kunsten min VELDIG til de absolutt rette folka. Folk var faktisk intereserte ^^ Det var en opplevelse i seg selv.
+ og - jeg kjøpte kun 3 ting. Dette betyr at jeg ikke går blakk derifra, men betyr også at det var lite som intereserte fra dealers den i år og/eller jeg ikke hadde råd til.
+ pawpetshow. vil bare si at fjorårets show var fantastisk. Kunne ikke se for meg hvordan de skulle kunne toppe det i år.. Joda, det klarte de.

- Da var jeg singel igjen :p Var vel egentlig aldri sammen, men på en måte alikevell.
- Artshowet endte opp med å bli et sted hvor blotch og darknatasha kunne pimpe kunst og bli steinrike. Det ble litt for ensformig. Ting som kunne blitt kaldt 10 minutter sketcher gikk for mer enn hva jeg tjener på en dag. Mener at noen tegnere selger PGA navnet.

Jeg gikk inn for å oppsøke alt i år, ikke la ting komme til meg. Det å vente på at ting skal skje gjorde at fjorårets con ble en sjenert lenke uten like :p

Dette conet tror jeg faktisk har gjort godt for de som var med, om ikke conet selv var for fantastisk så har det iallefall fåt samlet folk litt mer. optil flere fra det norske fandomet som egentlig aldri har møtt for mange (om noen) før var der og fikk et crash course i furrynes :p

Nok babbel fra meg. Stjernerating fra meg er noe redusert pga div personlige ting, men 3/5 er vel ikke så ille?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Post con de/impression
« Svar #2 på: 07. sep, 2008, 21:38 »
- Artshowet endte opp med å bli et sted hvor blotch og darknatasha kunne pimpe kunst og bli steinrike. Det ble litt for ensformig. Ting som kunne blitt kaldt 10 minutter sketcher gikk for mer enn hva jeg tjener på en dag. Mener at noen tegnere selger PGA navnet.
Godt navn å rykte hjelper med å selge, slik er det over alt så det er det bare å leve med dessverre, men tenk positivt du kan komme på deres niva engang du også ;) For å si det sånn både Kenket (ev av de to som er "Blotch") og DarkNatasha er veldig gode artister!

Sooo, mine con-pluss og minus:
Begynner med plussene da
+Området likte jeg, selv tiltross for at uten bil ville det være vanskelig/ubehagelig å komme seg noe sted.
+ Jeg turte endelig å bruke halen min x)
+ I forelsket meg mer eller mindre i Dealer's Den for å si det rett ut
+ Drittkult til faktisk å se "elite" artistene i RL
+ Å møte Norsk Furs å var ganske kult og å få henge sammens med dem/dere ^^ Tusen takk!
+Maten på de forskjellige restaurantene (greske restaurant til Tellos hadde best Scampi!!)
+Svømmebasseng!!!
+ Første gang jeg brukte noen av goth klærne mine :D
+ Sketchbook commission av DarkNatasha og Gideon <3<3<3
+ Masse herlige kunstverk å se på og å kjøpe
+ Lagde en badge til Tellos :P (Min andre gi bort badge ^^, *stolt*)
+ De fleste furries hadde even til å ta deg med i samtaler hvis du stod nærme nok XP

Det negative
- Irriterer meg at jeg ikke fant ut hvem alle artistene var før det var forseint, f.eks fant jeg ikke ut at Alpha_ki var der før siste dag av dealer's Den
- Den halvtimes forsinkelsen på alt av aktivitet o.O
- Kitty twister oppleggene fantes noe merkelig og på et altfor lite lokale til antall folk.
- Live-Tv var litt skuffende med lyd i forhold til bilde

Vil også nevne nøytralt:
 Fant ut at det var en ulempe for meg at Dealer's Den var oppe når de fleste  interessante panels startet.
 Fikk ikke med meg så mye av Pawpet showet pga vorspiel og at showet ble litt for langt etter min mening (spesielt når lyden i begynnelsen var ugjevn i volum).
Enkelte furries er så barnslige at det er trist!!

Nå er dette mitt første con, og til tross for at det var noe negative ting hadde jeg det kjempe artig og ser ikke bort i fra at jeg kommer til å dra på et con seinere :3

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Post con de/impression
« Svar #3 på: 08. sep, 2008, 17:08 »
- At jeg ikke var med.
- At ingen kjøpte med noe til meg.

 [sad]

+ Sparte penger.
+ Sparte meg for potensielt sosialt pinlige eller anstrengende situasjoner.

 [razz]

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Post con de/impression
« Svar #4 på: 08. sep, 2008, 19:05 »

- At ingen kjøpte med noe til meg.

 [sad]
Du ga meg verken ønsker eller penger så skyld på deg selv :P

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Post con de/impression
« Svar #5 på: 08. sep, 2008, 20:04 »
Mente gave. Kunne spart et pizzastykke til meg. [wink] Og det var litt på spøk.

Vet uansett ikke hva de hadde der, annet enn pr0n.

FoxInABox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
  • merf~
    • Vis profil
Sv: Post con de/impression
« Svar #6 på: 13. sep, 2008, 06:08 »
Jeg hadde det helt digg der nede, bare hjemturen som var litt ille >< aldri let etter papp i Frankfurt..

+ Tusen takk til britene som reddet meg første dagen ^^;; viste nemlig ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg, bare gikk rundt alene og vandret (ja, jeg er sky)
+ Puppetshowet var fantastisk bra, håper de legger ut en video med det ^^
+ Hadde det virkelig hyggelig med alle fra forumet.
+ DDR på spillerommet var sykt arti, Aikho er DDR mester GUD ><D så nå er jeg hekta og DDR danse-matte er bestillt
+ Lærte et taktisk/RP kortspill jeg sannsynligvis ikke kommer til å få sjangsen til å spille noe særlig ^^p men er nå greit å ha prøvd det
+ Veldig interessangt å høre på når de beskrev hvordan de lage fursuit hoder www.tioh.de
+ Fikk noen kreative syn på hva "FoxInABox" kunne bety ^^;; *ehe*

- Familien min vil se bildene fra turen .. lol .. er ikke helt sikker på hvordan jeg skal løse den delen enda.. filter
- Brukte litt *host* mer penger enn beregnet .. men fikk da bildet jeg ville *yay* pent og stort.
- Var på det andre hotellet så jeg måtte huske å rekke siste taxien hjem >< selv om jeg var fullt utrustet med glowsticks og ville danse ~moar ^^3

Ja, så sånn gikk nå det ..
« Siste redigering: 13. sep, 2008, 14:46 av FoxInABox »