Skrevet av Emne: [NFC 2015] After maf  (Lest 1963 ganger)

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
[NFC 2015] After maf
« på: 03. mar, 2015, 11:14 »
Her kan vi dele vore intryk og meninger om vor oppfatning av NFC 3. 

Hvordan vi syns det hvar. 


.......

Rent personlig er jeg sert for neyd med hordan mit første furrycon gik.   Jeg koste meg hele tiden.  Nor jeg flø runt i suten min og konkurete i mange forselige arasemaner.   Og nor jeg bare gik runt og møte noen nye og gamle venner.   
Maten på hotelet hade sine opp og ned men alt var mer en spislig nok. 
Og det å få spille et kort rollespill hvar en morsom hendelse. =^_^=

Jeg komer helt klat til bake
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [NFC 2015] After maf
« Svar #1 på: 03. mar, 2015, 12:45 »
For min del som staff, slett jeg beina av meg xD Jeg fikk suitet to ganger og vært på hele to romparty hele conet :P Men var vel de beste rompartiene med de kuleste folka jeg kunne tenke meg så jeg er happy <3

Mine to kunstverk i Art showen ble solgt, og artig nok ble begge igjen i Sverige :) Noe som var kult syns nå jeg ^^

Jeg vil gjerne takke FreesTyler, Templa, Viccnor og Christmas for at de var så snille å donerte commission spots til Charityen. De ble opprinnelig brukt til som lotteri gevinster, men da Dealers den stengte var Christmas og FreesTyler sine commissions vouchers fortsatt ikke vunnet - så de ble sendt til Live Auction.
 FreesTyler's commission ble solgt for 700 SEK og Christmas's commission for 370 SEK.
FreesTyler lagde også Charity Concert plakaten i år, og den ble solgt for 850 SEK.

Håper også alle som var på NFC hadde det gøy :) Husk også å svare på Survey dere vil få tilsett på mail i løp av de kommende dagene :)

Wuff

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 29
    • Vis profil
Sv: [NFC 2015] After maf
« Svar #2 på: 04. mar, 2015, 16:03 »
Halla, Kreet her!

Stikker hodet mitt ut av IRC-kanalen for å si at NFC 2015 var mitt første con, og jeg trur ikke jeg kunne valgt en bedre plass å begynne. Jeg kom hovedsakelig for å møte noen venner, og jeg er kjempetakknemlig for alle som jobbet hardt for å gjøre det mye mer - med special shout-outs til Sarah for verdens mest koselige tegnehjørner.

Fryktet at det kom til å bli alt for mye for helsen min å være på con, men - med unntak av rommet som selvfølgelig var plassert så langt unna som det gikk an å komme noe som helst - så funka heldigvis hotellet ganske så bra, og jeg håper på å komme igjen neste år. Kjempehyggelig å møte dere!