Hai.
Jeg heter Lasse som mange sikkert skjønner. Jeg har vært en furry person siden jeg var 14 eller noe. Jeg kom, som sikkert også mange andre, først i kontakt med det pelsete samfunnet på internet, i hovedsak andre furries fra utlandet. Jeg har bare støtt på noen få som er felles landsfurs. Jeg følte meg ganske så ensom en stund når det gjaldt det å være en pelser.
Men så, viste min gode furry venn fra USA meg denne siden. Dere aner ikke hvor glad jeg ble når jeg fant ut at det fantes en norsk equivalent (ved manglende godt norsk ord), av... yiffstar for eksempel, minus snusket da. (nå er jeg ikke helt sikker på den da, har ikke tittet så altfor mye her enda, er så ivrig etter å introdusere meg seh) >_>
Uansett! Jeg er skikkelig glad jeg fant denne sia og gleder meg til å bli kjent med felles norske pelsfolk.
EDIT: Tenkte jeg bare skulle legge til at jeg også tegner en del, furries blant annet. Jeg har en FA acc men den er mest bare for å snike meg rundt og titte der. :3 Let heller etter meg på DA, under lassenissen. Jeg har ikke lagt ut noe av den furry kunsten min der men man får en liten idè om hva slags person jeg er.
(PS: haha, reve-emotikoner ja, vet jeg er på en furry side nå ihvertfall.
)