Skrevet av Emne: Banzaicon: Online 10. - 12. April, Billetter utsolgt x_x  (Lest 3512 ganger)

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Hei så da er billettsalget nesten igang for Banzaicon: Online!
Hadde håpet jeg kunne sagt ifra tidligere, men fikk ikke vite om det før i dag. I fjor ble Banzaicon solgt ut i løpet av 2 døgn så hvis dere vil ha billett er det viktig å være tidlig ute.

Salget starter 15:00, Lørdag 29. November på http://pub.ticketmobile.no/Events/34313/10686 <--- UTSOLGT

Prisen er 532,- NOK per person for helga, Soveplass koster 220,- i tillegg.

Banzaicon holder til på Sliperiet i Larvik.

Jeg er i kontakt med en av arrangørene for å prøve å gjøre connet en liten del mer vennlig for fursuitere (håper å få kjøpt en stor vifte, få til et chillerom og et furrypanel, still work inprog, will update the post)

Jeg er som alltid activity-crew, kommer til å ha på en slangehale, så bare å si hei om dere kommer C:
« Siste redigering: 01. des, 2014, 19:27 av Broadway »
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Tror KANSKJE jeg er hjemme i Norge på den tiden, men er ikke sikker på om det er kjempelurt at jeg drar. Vet billettene selger ut raskere enn noe annet og jeg synes ikke billetten i seg selv er for gal, er bare hotell og full pakke og jeg er student og bor i utlandet så hmm, kanskje, kanskje ikke. :| Hadde vært kult å få dratt....

EDIT: Kjøpte billett i går nærmest bare for å ha den og se det an. Det var eneste mulighet om jeg ville ha litt mer betenkningstid. Har veldig lyst, så klart, men som jeg nevnte så vil det hele få en prislapp som egentlig ikke passer så veldig godt til min økonomi for tiden..
« Siste redigering: 01. des, 2014, 00:22 av AntiVanter »

Avatar by Fujoshiprincess <3

RayPai

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
Oh nice! Håper det blir noe av viftene eller et eller annet sted hvor man kan kle av seg litt og slappe av ^^ Sist gang kjæresten min var der måtte han bruke handicap doen som var det eneste alternativet ^^;

Men både meg og kjæresten (Agron) kommer i år! ;u; forhåpentligvis er fursuiten min ferdig innen da. (leste at det ble solgt ut etter bare 9 timer nå.. )

archalla

  • Gjest
Sv: Banzaicon: Online 10. - 12. April, Billetter utsolgt x_x
« Svar #3 på: 05. des, 2014, 13:46 »
god damn it...fikk ikke tak i biletter i år gitt ._. håper de gir ut en ekstra batch etterhvert....gjør de det så kommer jeg dit hvertfall o.o

Wolfy Darksilence

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 392
  • Therian Grey Wolf
    • Vis profil
Sv: Banzaicon: Online 10. - 12. April, Billetter utsolgt x_x
« Svar #4 på: 09. des, 2014, 22:31 »
Darn, ikke jeg heller D:
Snapchat: Wolfyslemmen
http://www.furaffinity.net/user/darksilencethewolf/
Come cuddle me please ^////^ !!!

archalla

  • Gjest
Sv: Banzaicon: Online 10. - 12. April, Billetter utsolgt x_x
« Svar #5 på: 11. mar, 2015, 08:42 »
Da har jeg funnet ut at jeg skal! Håper det er noen som har lyst å henge :3

Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Banzaicon: Online 10. - 12. April, Billetter utsolgt x_x
« Svar #6 på: 11. mar, 2015, 11:05 »
Jeg og Xwingwookie kommer!
Banzaicon er det ene connet i Norge jeg bare ikke kan gå glipp av!

Rue Redpanda

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 66
  • Nope.
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Banzaicon: Online 10. - 12. April, Billetter utsolgt x_x
« Svar #7 på: 31. mar, 2015, 15:06 »
Om det er noen som har eller vet om noen som har en billett de vil selge vekk så si ifra til meg! Vil veldig gjerne dra ;O;
Without me it's just aweso.