Generelt > Conventions

[USA] Midwest Furfest 2015

(1/3) > >>

FreesTyler:
Midwest Furfest 4-6 Desember
http://www.furfest.org/
Chicago IL

Oppdateringer:
- 4 April åpner hotellregistreringen til connet. Man kan få en god pris om man går 4 stykker sammen på et rom.
Disse rommene går veldig fort though.
______________________________________________________________________________
Så det er ikke lenge til ting starter å bygge seg opp mot et nytt MFF, så tenkte jeg kunne starte opp denne tråden
for de som har interesse for å prøve ut et bra Amerikansk con som ikke er så alt for stort. Vi hadde 3 (kanskje
ukjent 4) norskinger der i fjor (Jenna, Rue og meg selv), og det hadde vært gøy om vi fikk med oss noen flere.

Connet er ganske annerledes fra EF. Programmed holder seg ganske godt til tiden som er satt opp, det er mange
interessange paneler og mange forskjellige DJer som spiller. Hotellet er veldig pent, men headless lounge for
suiterne er ikke like bra som EF. Du kan ikke henge fra deg suiten der, og rommene er mindre, men det er to.
Vet ikke mye om spisesteder rundt i området, men hotellet har egen resturant med buffet som ikke koster mye
i forhold til hvor mye du kan spise. Det er også en egen liten butikk som selger mat og drikke der + annet stuff
der.

Håper flere er interesserte i å joine i år. Skal selvfølgelig prøve å komme meg dit igjen selv.

Wolftale:
Har så veldig lyst, å det hadde vært så utrolig awesome å dratt dit.
Men vet ikke om jeg får råd til det i år :<

FreesTyler:
Fra neste uke kan man booke rom på hovedhotellet.

Ebbie:
Hadde vert kjempemorro å blitt med.. har noen venner i Madison (like nord for Chicago) jeg vil treffe.. men kan ikke enda, siden penger trengs.. men kanskje om et par år får jeg råd :3  x3

Delta Shepherd:
Er en mulighet for at jeg får dratt dit i år^^
Så lenge jeg ikke bruker pengene mine fremover på tull xD

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning