Skrevet av Emne: Er det noe du ikke kan fordra?  (Lest 51426 ganger)

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #25 på: 27. okt, 2015, 22:03 »
Folk (mest furries egentlig) som bare kommuniserer med RP shit.

*pounces at you*
*licks your face :33333*
*murrs and purrs*

Fuck off.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #26 på: 28. okt, 2015, 14:39 »
ja det blir såpass lang lista hos meg at dersom jeg skal ramse opp alle ting som jeg ikke kan fordra så blir jeg sikkert sittende her til neste mandag XD

første tingen jeg ikke kan fordra er at Nobina (busselskapet i tromsø) er amatører på veien på vinterføre. ikke har de piggdekk, ikke har de strøsand og ikke har de kjetting, i tillegg så kjefter sjåførene på passasjerer. det er ikke sånt en bussjåfør skal oppføre sæ.

andre tingen. å få skylla for noe som jeg ikke har gjort. det nesten hver dag

tredje tingen. få hatfulle komentarer på tegninger. har fått noen som har sakt at Justin biber kan tegne bedre enn meg. er ikke sikker på om det er sant.

fjerde tingen: Bodø\glimt. dersom dere kommer til Tromsø så vil dere høre mye rivalprat om hvem som er best i nord. det er Tromsø som er best i nord norge.

femte tingen: familien min som sier '' du kan ikke dra dit'' sefølgelig kan jeg det. jeg er 18 og kan dra hvor jeg vil
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Woofi

  • Gjest
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #27 på: 28. okt, 2015, 17:54 »
At det ikke går ann å åpne vinduet uten at fult av insekter kommer inn som mygg osv. Spesielt sånne store flyvere HUFF, freaker meg ut >.<

Seff

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 119
  • [Cynical Foxbot]
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #28 på: 28. okt, 2015, 18:33 »
Hårsåre folk som ikke kan akseptere andre folks meninger (eller ta en spøk, for den slags skyld) :3

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #29 på: 28. okt, 2015, 19:44 »
Nynorsk. Man blir tvunget til å ha det som fag på skolen. :/

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #30 på: 28. okt, 2015, 23:15 »
Nynorsk. Man blir tvunget til å ha det som fag på skolen. :/
ja der sier du noe. jeg husker godt eksamen i 10ende klasse. kom opp i eksamen i norsk :\ ikke muntlig. skriftlig og det var jo 2 dagers eksamen. første dag med eksamen var det bokmål og andre dagen var nynorsk. siden jeg strøk i nynorsk så strøk jeg også i bokmål. må bare si at skolen har dumme regler som jeg ikke kan fordra
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Snowtail

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 71
  • Heisann alle sammen
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #31 på: 29. okt, 2015, 13:30 »
Folk som spiser sunt og vil at alle skal vite det.. (Ingen som er interesert i å høre om hvor mange kilo gluten fri salat du spiser! )

Folk på treningssenteret som alltid skal forklare deg hvordan du MÅ gjøre ting, også flirer de når du gjør noe feil..

Når noen spør meg om å kjøre dem en plass og hente dem etterpå. Og når jeg kommer for å hente dem så er de ikke der..

Ett par småting som får meg til å fyre litt..

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #32 på: 29. okt, 2015, 19:18 »
Folk som kjører som idioter og ikke har noe perspektiv av hva det å gi plass er.
FurAffinity          DeviantArt


BlackDragony

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 157
    • Vis profil
    • FA
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #33 på: 29. okt, 2015, 21:03 »
Folk som tolker alt man sier til noe negativt enda det ikke er det O.o

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #34 på: 31. okt, 2015, 18:39 »
Folk som ikke bruker refleks når de er ute å går.
The more i learn about people, the more i like my dog.

Brewsky

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 22
  • Life is what you make it
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #35 på: 02. nov, 2015, 19:18 »
Nynorsk...

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #36 på: 02. nov, 2015, 19:33 »
Treg internet tilkobling...

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #37 på: 02. nov, 2015, 23:54 »

første tingen jeg ikke kan fordra er at Nobina (busselskapet i tromsø) er amatører på veien på vinterføre. ikke har de piggdekk, ikke har de strøsand og ikke har de kjetting, i tillegg så kjefter sjåførene på passasjerer. det er ikke sånt en bussjåfør skal oppføre sæ.

^ TRUE
Finn det litt morsomt at Nobina reklamerte med at de skulle gi bedre busstilbud i Tromsø, men har kuttet en masse i rutene i distriktet. Jeg kan velge om jeg vil komme ti min for seint på jobb, eller tre timer for tidlig -_-

Trina

  • Gjest
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #38 på: 08. nov, 2015, 15:06 »
Nynorsk. Man blir tvunget til å ha det som fag på skolen. :/
Personlig synes jeg nynorsk er bedre en bokmål. Men er bare at jeg er vant til å skrive på bokmål av en eller annen grunn. Mens når jeg snakker er det på dialekt :P
hehe

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #39 på: 08. nov, 2015, 16:27 »
Kan legge til disse tinga tror jeg:

- Når jeg og venninder er ute å kjører bil og skal plukke noen opp, også bruker de 20 år på å komme ut (personlig prøver jeg å være så kjapp som mulig når folk henter meg, gjerne allerede stå ute)

- folk som skal hakke på meg for whatever... stilsmak, musikksmak, film/seriesmak, aesthetic choises, osv.

- folk som snoker og stjeler ifra veska mi.

- når folk kommer med sine meninger på hva jeg gjør uten at jeg har sakt ja til at jeg vil høre hva de mener. (Jeg er ikke dum, jeg skjønner godt hvordan jeg ser ut eller hva jeg driver med).

- hater å føle at folk kanskje tenker ting om meg bak min rygg. Spesifikt at jeg kanskje ikke er bra nok, er irriterende eller vil jeg skal dra hjem men lar meg være der bare fordi de syns synd på meg for noe.

- når folk ber meg legge vekk eller tar tak i "mobilen" min og kaster den vekk når jeg gir megselv insulin med insulinpumpa mi.

- når mamma legger seg og vil be meg skru ned musikken. Det er forsåvidt greit hadde hun spurt meg på en ordentlig måte, men det er mer kjefting, skarpe lyder og helvette hun lager bare fordi jeg spiller musikk occationally. "Skru ned musikken!!!".. "Vi legg oss!!!!" etc. For eksempel "Kan du skru ned musikken? vi legg oss no..." eller "God natt! :)" should be efficient.

- når folk ikke respekterer at jeg desverre eksisterer. Jeg trenger like mye som alle andre i form av pusterom, pauser, og sosial interaction, akkurat som alle andre.

- når folk ikke respekterer mine tegninger, eller det at jeg ikke er noe tegnemaskin. Det er ikke alltid jeg får til å tegne alt på en gang. Og det er iallefall ikke alltid jeg kan bare spy ut giftart til alle sammen. Please get off my back.

- når folk ikke tar mine diagnoser seriøst. Dette kan være alt fra diabetes til depresjon. Jeg har en del allergier, jeg ser dårlig, ørene mine er dårlig, jeg har en rekke mentale problemer og jeg gar diabetes. Vær så snill og ikke tro at jeg er 100% frisk når jeg ikke er det.

- folk som mener jeg er syltynn når jeg helt klart ikke er det. Ikke lyv til meg.

- når unger ber meg om å handle røyk eller snus til dem, og det blir da den eneste grunnen til at jeg er "venn" med dem....

- når jeg er på en plass hvor jeg ikke kan lett komme meg hjem eller vekk, og føle meg utelatt og/eller misslikt.
« Siste redigering: 08. nov, 2015, 16:29 av Skyee »

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #40 på: 11. des, 2015, 22:02 »
>folk som snoker og stjeler ifra veska mi.
Kan ikke tro at noen faktisk gjør dette og tror det er greit... Folk er utrolige.

>når folk ber meg legge vekk eller tar tak i "mobilen" min og kaster den vekk når jeg gir megselv insulin med insulinpumpa mi.
Jesus Kristus...



Må si at jeg det jeg ikke kan fordra med meg selv er hvor vanskelig jeg har for å åpne meg for folk, eller å bare ta kontakt med folk jeg liker...

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #41 på: 12. des, 2015, 16:35 »
Flash-animasjon. *grøsser*

Seff

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 119
  • [Cynical Foxbot]
    • Vis profil
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #42 på: 14. des, 2015, 16:29 »
Lav-kvalitets .jpg-bilder i PowerPoint presentasjoner.

Fluxit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 83
  • umm..Hei!
    • Vis profil
    • Deviantart!
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #43 på: 15. des, 2015, 10:09 »
-tastaturet på mobilen min.
-når jeg prøver å hjelpe noen og de ignorerer hva jeg sier og så når de innser at det de prøver var bortkastet tid og ikke kommer til å fungere så kommer de tilbake til meg å spør om hjelp.
-vinteren og kulde.
-høylytte naboer.
-folk som ikke har noe bedre å prate om en hvor vondt de har det, hvor verdiløse de er, at de ikke har noe fremtid når de ikke engang gidder å gjøre noe med livet.
-folk som overreagerer.
-folk som mener de er bedre en alle andre og dømmer folk etter hva de har hørt om dem.
-ungdommer som er ute å kjører som idioter for å vise seg frem...
-folk som ikke klarer å respektere andre sine meninger og skal lage en big deal ut av ingenting
-folk som legger meg til på skype og ikke klarer å holde en normal samtale og spør om jeg vil RP'e 100 ganger om dagen, eller spør om nudes og slike ting.
-artister som tar mer og mer commissions uten å fullføre de første de har tatt imot.
<3 ~

Fluxit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 83
  • umm..Hei!
    • Vis profil
    • Deviantart!
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #44 på: 15. des, 2015, 10:10 »
Oh og edderkopper!
<3 ~


CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #46 på: 15. des, 2015, 18:30 »
Menesker.
+

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #47 på: 15. des, 2015, 19:26 »
Dårlig grammatikk, angst og folk som snakker høyt.

Fluxit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 83
  • umm..Hei!
    • Vis profil
    • Deviantart!
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #48 på: 16. des, 2015, 15:47 »
folk som er seriøse når de sier bro, brah, swag, yolo, og slike ting

^opplevde nettop det på mcdonalds, fikk kreft.
<3 ~

Fluxit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 83
  • umm..Hei!
    • Vis profil
    • Deviantart!
Sv: Er det noe du ikke kan fordra?
« Svar #49 på: 18. des, 2015, 07:21 »
....folk som har lest meldingen din på telegram, facebook, messanger osv og ikke gidder å bruke bokstavlig talt 2 sekunder på å svare :P .......douchebags :3
<3 ~