Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Ser veldig bra ut så langt
Ser så bra ut
awesome! :3 synes den ble bedre jeg også ^w^
Ser veldig fin ut nå :3 Tenker du å legge til "eye-shadow" , altså noe svart filt rundt øynene? Det blir mer dybde og uttrykk i dem da ^^ Skal du også legge til tenner? Har et tips om å bruke FIMO-leire som man får kjøpt på blant annet Panduro.
Sitat fra: Foofi på 17. jan, 2016, 16:59awesome! :3 synes den ble bedre jeg også ^w^Tusen takk ^_^Sitat fra: Soda. på 17. jan, 2016, 18:30usikkerpå om jeg legger til filt rundt øynene, men skal mest sannsynlig airbrushe litt svarte kanter rundt dem.Har fimo leire ja.. tenner er jeg heller ikke helt sikker på, men skal ha en tunge, kan sikkert prøve med tenner og se hvordan det blir Oki :3 hvis du skal ha tunge vet jeg av personlig erfaring at det vil se best ut med tenner til C: lykke til!
usikkerpå om jeg legger til filt rundt øynene, men skal mest sannsynlig airbrushe litt svarte kanter rundt dem.Har fimo leire ja.. tenner er jeg heller ikke helt sikker på, men skal ha en tunge, kan sikkert prøve med tenner og se hvordan det blir
Sitat fra: Chesta på 17. jan, 2016, 19:02Sitat fra: Foofi på 17. jan, 2016, 16:59awesome! :3 synes den ble bedre jeg også ^w^Tusen takk ^_^Sitat fra: Soda. på 17. jan, 2016, 18:30usikkerpå om jeg legger til filt rundt øynene, men skal mest sannsynlig airbrushe litt svarte kanter rundt dem.Har fimo leire ja.. tenner er jeg heller ikke helt sikker på, men skal ha en tunge, kan sikkert prøve med tenner og se hvordan det blir Oki :3 hvis du skal ha tunge vet jeg av personlig erfaring at det vil se best ut med tenner til C: lykke til!Takk ^_^kan teste det og se om det blir bra
Blir jo kjempebra! Veldig fint sett av tenner og tunge du har laget :3