Skrevet av Emne: Hørt om Agar.io?  (Lest 2285 ganger)

//Jehuty

  • Gjest
Hørt om Agar.io?
« på: 11. aug, 2015, 23:31 »
Agar.io eller "hungry cell" for oss lumia-eiere.. Spillet kan kjøres rett i nettleseren eller fra app.

Sjukt avhengighetsskapende spill der du skal unngå bobler større en deg, og spise de mindre enn deg.. Bare at dette faktisk er et MMO! Du kan legge ut lokkemat/samarbeide, eller dele deg når du er stor nok. Da kan du prøve å sluke noen i prosessen. Virus kan brukes som skjul for småceller, eller fores og brukes som prosjektil av store celler i kamp. Dessuten er det morsomt å alliere seg med andre og legge utspekulerte planer, for spillet kan i sin enkelthet inneholde en stor taktisk dybde hvis du er oppmerksom på detaljer. Det er et helt økosystem som ved betraktning følger mange lover i naturen..

Uansett det er helt useriøst, fylt med memes og fantastisk artig. Vi kan godt starte vår egen uformelle gruppe under "ditt brukernavn" #NorPaws ellernoesånt for å kjenne hveramdre igjen.. Har du møtt på en fantastisk stor π er det meg, men jeg foretrekker dogE (meme..googlit)

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Hørt om Agar.io?
« Svar #1 på: 12. aug, 2015, 02:02 »
har spillt alt for mye av det selv ;U; både på mobil og browser

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Hørt om Agar.io?
« Svar #2 på: 12. aug, 2015, 12:09 »
Har spilt det hos en veninne [w-happy]
Fikk det ikke til å virke på min pc :P
Vi burde lage en bruker/sørver til agario spillere fra forumet [w-happy]

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Hørt om Agar.io?
« Svar #3 på: 12. aug, 2015, 12:12 »
Jeg har spilt det ganske mye. Klarte en gang å komme opp i top 5 :D

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Hørt om Agar.io?
« Svar #4 på: 12. aug, 2015, 14:03 »
Spilt det en del ja. xD
Telegram: @jadepus

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Hørt om Agar.io?
« Svar #5 på: 12. aug, 2015, 17:11 »
har spilt det litt for mye ja.. ekke noe problem å komme opp til top 3, men å holde fks førsteplassen kan være tricky spesielt når det er random spawns på de splitt cellene.. men er man grei med andre når man er stor fks å feeder dem litt for å hjelpe, så er det utrolig hva noen gjør for deg senere ^^
The more i learn about people, the more i like my dog.

//Jehuty

  • Gjest
Sv: Hørt om Agar.io?
« Svar #6 på: 12. aug, 2015, 18:01 »
Jeg veit! Hadde en kompis som støtta meg, men endte med uhell å spise'n. Følte meg skikkelig råtten etter det og fikk nesten angst lol.

Har også observert en del sære politiske grupperinger og rare navn som kommer i klinsj.. Hvis noen ser noe rart må de gjerne poste skjermbilde :) jeg så nylig "Elvis" som ble jaget av  "death"