Skrevet av Emne: Leter etter fuir-suit produsent som tar emot oppdrager :)  (Lest 13569 ganger)

miknog

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Leter etter fuir-suit produsent som tar emot oppdrager :)
« Svar #25 på: 31. mar, 2016, 21:48 »
Da har vi fått jobbet litt i kveld. Ok, vi jobbet litt på hodet før Jul også da. Vi fikk trimmet hodet ferdig, dekket det med Gaffa-teip og markert hvor de forskjellige fargene skal være slik at vi kan lage et pattern i fur/filt. Jeg sparer det hodebryet litt til jeg har fått planlagt litt mer hvordan jeg skal gjøre det. Jo! Vi har mekket snute og tenner laget av Fimo - sånn slags plast-leire man kan modellere med og så herde i ovnen. Tennene er ikke med på bilde, men tror det kommer til å se kult ut. Kun fortenner da.

Ok, i kveld jobbet vi med øyner. Jeg fant en slags ipad-case i sort som har en masse hull i seg. Man kan se ganske godt i gjennom den. Så kjøpte jeg tynne skum-sheets (en svart og en hvit). Klippet ut to 3cm brede striper i sort skum og to eggformede former i hvit skum. Jeg klippet ut områdene der man skal kunne se ut og klippet ut to mindre eggformede deler fra ipad-casen og limte de fast på de hvite eggformede delene fra baksiden. Så surret jeg de sorte stripene rundt eggeformene og limte de fast slik at det ble 2 kopper. På de områdene man skal kunne se ut av tegnet jeg med grønne og hvite Posca-penner for å få det til å se levende ut. Jeg brukte en sort, en mørkegrønn, lysegrønn og hvit. Tror det har potensiale, men tror kanskje jeg må lage disse på nytt siden det er noen små sprekker rundt de svarte skumstripene og det hvite.
« Siste redigering: 31. mar, 2016, 23:43 av miknog »

miknog

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Leter etter fuir-suit produsent som tar emot oppdrager :)
« Svar #26 på: 31. mar, 2016, 21:54 »
Her fant jeg noen andre tidligere bilder... Skjønner ikke hvorfor vedleggene blir rotert på den måten :-\


Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Leter etter fuir-suit produsent som tar emot oppdrager :)
« Svar #27 på: 31. mar, 2016, 22:45 »
Den ser kjempebra ut så langt! Tror resultatet kommer til å bli veldig kult ^^

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Leter etter fuir-suit produsent som tar emot oppdrager :)
« Svar #28 på: 31. mar, 2016, 23:50 »
Oj, dere har kommet kjempelangt. Ser bra ut :)

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Leter etter fuir-suit produsent som tar emot oppdrager :)
« Svar #29 på: 01. apr, 2016, 20:08 »
WOW! den ser utrolig bra ut [w-happy] gleder meg til å se sluttresultatet

miknog

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Leter etter fuir-suit produsent som tar emot oppdrager :)
« Svar #30 på: 05. apr, 2016, 11:36 »
Takk skal dere ha! Så hyggelig at dere synes det :)

Ok, lagde de på nytt. På det første forsøket ble det noen glipper og limsøl. Rundt disse har jeg nå lagt på en sort kan som vil gjøre øynene tydeligere og bli et fokuspunkt :)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Leter etter fuir-suit produsent som tar emot oppdrager :)
« Svar #31 på: 05. apr, 2016, 11:41 »
Kule øyne. Veldig fine :)