Skrevet av Emne: Hva fikk du til jul?  (Lest 8299 ganger)

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Hva fikk du til jul?
« på: 24. des, 2015, 19:52 »
Håper alle er fornøyde med gavene sine, og at dere er villige til å dele det med oss :)

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #1 på: 24. des, 2015, 19:56 »
Fikk en større spark og en ny mac(den jeg hadde før var rundt 3-4 år gammel acer/asus husker ikke merket) av foreldrene mine [w-happy] Hva fikk du Vesta?

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #2 på: 24. des, 2015, 20:31 »
Før da jeg var liten fikk jeg trusler om juling til jul, men også gaver og litt for full far.. NAV har greid å forsure jula med en "gave" på forskudd, men har fått beskjed om å slappe av og at det vil ordne seg av psyk så da så.. Men idag har jeg fått litt penger og litt sjokolade.
Jul er jeg som dere skjønner litt ambivalent til, håper i framtida at det vil komme seg mer. Nå rømmer jeg hele sulamitten og stikker til skogs! Jepp, sia det av forskjellige årsaker ikke blir noe sosialt denne kvelden hos tremenningen min som pgså er naboen min  [w-happy] så drar jeg lile godt på hytta og avslutter julaften med ovnskos, musikk på spillern og noen julehefter i henda, og fin mørk skau rundt meg! Det og litt penger i gave jeg kan skaffe meg hardt tiltrengte saker er mer en bra nok for meg!  :)

Forøvrig god jul så best dere kan! [w-cool]
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #3 på: 24. des, 2015, 20:44 »
Jeg fikk vell for det meste hva jeg ønska meg i form av materielle goder da :3 Kan jo liste ting jeg fikk:

Kirby bamse og Baby Groot figurine fra vennina mi! Kirbyen var en bygave fra japan though :3
En starwars kopp fra ei vennine og! Den drikker jeg kaffe fra akkurat nå :D
Flaske sprit fra vennina mi, det må jo til såklart! Hun fikk to flasker vin fra meg da, så ;)
Mangabok (My neighbor Seki) fra tanta mi i Stavanger c: Sønnene hennes er anime/manga interesert og tenkte vell det kunne være kult! Jeg må lese den serien nå tror jeg ;U;
Også fikk jeg en pysjamas med "ugly christmas sweater" pattern på fra lillesøstera mi c: Hun vet jeg elsker pysjamaser! Hun er så søt haha :'D
Utenom alle de mer nerdete tingene jeg har fått, så har jeg fått sokker, reise sjampo/balsam, og penger c:
Og såklart fikk jeg en fantastisk tegning fra Snowhug via Secret Santa! :'D

Jeg bruker som regel ikke å forvente meg så mye i julegave, men når jeg faktisk får noe så er det som regel fra venninder c: De vet nøyaktig hva de skal kjøpe og! haha.

God jul folkens c:

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #4 på: 24. des, 2015, 21:32 »
Jeg fikk forøverig en once in a lifetime gave cx Fikk barbermaskin fra fattern (at last, ferskenpelsen vokser alt for fort nå til dags) + 500kr, Et bilde av meg og dama + en t-skjorte fra.. you guessed it, dama x3 En "Stirr" og en slags eggestekeform ting fra et søskenbarn m/ familie, en bokser + dusjsåpe fra et annet søskenbarn m/ familie, 400kr fra bestefar, 500kr og en pose pops fra tante, 500kr fra.. Ste.. Bestemora mi? xD. Også fikk jeg en liten sjekk på 50000kr fra farmor cx

Og foreldra mine er skilt, så det var bare en side av familien xD Åpner resten i mårra cx

Gledelig jul folkens!

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #5 på: 24. des, 2015, 22:01 »
En Sixpack Tuborg juleøl, Sokker, 2 gensere, en bukse, undertøy.
en del penger. har ikke telt alt enda, blir vel mer i morgen. skal feire jul da også -.-
Sånn der deodorant som jeg aldri blir til å bruke, havner sikkert sammen med den andre jeg har fått til jul gjennom tidene. De varer jo en evighet!

Resten. tba

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #6 på: 24. des, 2015, 22:54 »
1100,- , Intuos Pro medium tegnebrett!, 2 sett med pysj-bukse/og skjorte, skjerf, duftlys, 2 gavekort på klesbutikker, fargeblyanter og fargeleggingsbok, sjampo /balsam : 3333

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #7 på: 24. des, 2015, 22:57 »
2000 KR, reve bag til å bruke neste år Yaay!!! <3 kjøkken ting masse !!! nytt senge-sett ^^ <3

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #8 på: 25. des, 2015, 00:07 »
kan jo starte me gaven fra remiks som da ga mæ en 2 års lærlingekontrakt og de spanderer også arbeidklea. bra det. brodern fikk en sons of alfheim t-shorte fra isberget. æ fekk en signert TIL drakt fra isberget :D masse tegneutstyr. litt sånn typiske hybelting blant anna stekepanne. fekk også heimlaga skjokolade. 1 flaska konjakk som e halvtom no. i tilægg fikk æ også 2 sigar kuttere og sigar lighter med butanrefill, blant anna 1 pakke me vanilje cigarillos. også best av alt va en pose full av sigara og alle sigaran va fra kuba. i tillegg fekk æ 11.000 krona fra muttern som vil bli satt på en konto som blir å gå te bestilling av matriale til min fursuit. men men. skal ut å røyke en kuba sigar no. go jul alle sammen
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Woofi

  • Gjest
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #9 på: 25. des, 2015, 00:09 »
fikk noe random stuff fra familien, såpe, to sjokoladeplater, en external battery greieting til tlf, datamus til 50kr (selv om jeg allerede har en veldig ny en @.@), en bag til å ha snowboardet mitt i, og 850kr C:

men fikk noe uberawesome stuff av brur min, Fox Amoore - The Ballad of Midnight CD, og Death Note plakat! :D :3

var også veldig god ribbe i år i motsetning til andre år, hvor den som regel har blitt litt småsvidd x) 10/10

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #10 på: 25. des, 2015, 11:56 »
Fikk endelig ny pysjbukse! =W= Fikk faktisk 2. Fikk litt forskjellig i år, men alle fine ting c: Hjemmelaget Ringenes Herre pocket og Raspberry Pi 2 var vel det som var mest spennende. Men fikk også litt penger og litt mer klær og myke pakker~

Brewsky

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 22
  • Life is what you make it
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #11 på: 25. des, 2015, 12:11 »
Fikk sjampo, deodorant, truse og masse godteri ^w^

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #12 på: 25. des, 2015, 12:23 »
Hjemmelaget Ringenes Herre pocket

What is this? o.o

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #13 på: 25. des, 2015, 13:24 »
Hjemmelaget Ringenes Herre pocket

What is this? o.o

Kjæresten min vil så gjerne at jeg skal lese Ringenes Herre bøkene, men jeg får helt angst av tykke bøker.. Så hun har tatt ut de 100-ish første sidene av den første boken og satt sammen til en liten pocket-bok xD Så skal jeg få ny når jeg har lest den ferdig.

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #14 på: 25. des, 2015, 13:38 »
Ny mobil, som jeg betalte det meste av selv og en jakke jeg har venta lenge på er vel det som utmerka seg mest :D Ellers mye små ting her og der. Alt i alt, veldig fornøyd :3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #15 på: 25. des, 2015, 21:11 »
Philips Energy lampe, litt penger, klær og diverse utenlandsk mat. <3
FurAffinity          DeviantArt


BlackDragony

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 157
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #16 på: 25. des, 2015, 22:27 »
2000 kr til sammen, pysjamas sett fra Kari Traa, grytesett, sokker, votter, lue, fleecejakke, bamse, snop, telys og telysholdere, gavekort på kino +++

Bare ting jeg trenger å ønsker meg så kunne ikke vært bedre :3

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #17 på: 26. des, 2015, 00:20 »
Fikk noe jeg hadde ønsket meg veldig, penger til å besøke kjæresten, brannteppe for å ha på kjøkkenet, til de tidene jeg lager fondue eller bruker frityren, i tilfelle oljen selvantenner "better safe than sorry", fikk og ett faux fur pledd på 130x170 cm, som jeg hadde ønsket meg siden jeg hadde nettop skaffet meg brukt sofa og ville bare krølle meg sammen på sofaen og slappe av.

Så skal faren til tante og kona hans flytte og må kaste mye i huset sitt de hadde en container som vi sa at det var bare å rop ut om noe vi trengte så fikk vi det, og siden han jobber i bring så kan han sende det uansett ^^ bedre enn å kaste, så tilfeldighvis så hadde han en 45" TV splitter ny, bare åpnet men ikke brukt. Som han skal sende til stavanger på døren min ^^ vedig glaaaaaaaad ulv ^^ så nå skal jeg snakke med pup, og få klar signal fra hans mor, så stikker jeg til tyskland i ca 3 uker på ny året ^^

Ellers så var det ikke mye gaver, men fikk julepynt, og husartikler som er kjipe å kjøpe selv, KJEKT med microfiber kluter! ^^

Jeg hadde og bursdag oppi julestellet ^^ feirer jul 24, og bursdag 25 ^^
« Siste redigering: 26. des, 2015, 01:23 av Avacyn Wolfir »

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #18 på: 26. des, 2015, 01:15 »
Tja.

Wacom Intuos fra stebroren min(Beste gaven på snart 10 år)
Klær
Nytt sengesett
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #19 på: 26. des, 2015, 01:52 »
Av de mer spennende jeg fikk var Intuos Art tegnebrett (yasssss!), ny telefon som dessverre må byttes grunnet feil med skjermen, et veldig kult dørskilt med drage og navnet mitt gravert på, wreck-this-journal, et kult smykke med drage, og et ikke like morsomt smykke med drage-blod >:c You know who you are, bastard!
Neida, de var kule da. Sånn sett lett å finne gaver til meg, så lenge de har noe med drage å gjøre xD

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #20 på: 26. des, 2015, 02:43 »
Av de mer spennende jeg fikk var Intuos Art tegnebrett (yasssss!), ny telefon som dessverre må byttes grunnet feil med skjermen, et veldig kult dørskilt med drage og navnet mitt gravert på, wreck-this-journal, et kult smykke med drage, og et ikke like morsomt smykke med drage-blod >:c You know who you are, bastard!
Neida, de var kule da. Sånn sett lett å finne gaver til meg, så lenge de har noe med drage å gjøre xD


OwO, det dørskiltet hørtes reallllllly nice ut da, har du biiilde? hørtes spennende ut ^^

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #21 på: 26. des, 2015, 02:58 »
Hjemmelaget Ringenes Herre pocket

What is this? o.o

Kjæresten min vil så gjerne at jeg skal lese Ringenes Herre bøkene, men jeg får helt angst av tykke bøker.. Så hun har tatt ut de 100-ish første sidene av den første boken og satt sammen til en liten pocket-bok xD Så skal jeg få ny når jeg har lest den ferdig.

Det er den søteste gaven jeg har sett hittil. :')

Jeg fikk penger, kjøkkenting(følte meg veldig voksen) og litt småtteri. <:

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #22 på: 26. des, 2015, 21:13 »
Sitter på toget på vei hjem og kan jo skrive ned dem jeg husker.

Geiteskinn med trykk som bestemor hadde laget selv, stavmikser, kan lage god mat som jeg fikk på skolen i Danmark nå. Så fikk jeg en del penger, blir nok til en ok laptop. Skal se om jeg finner en bra deal nå som det blir masse salg etter jul. Litt klær og ymse dilldall.

Vi spiste pinnekjøtt som var bestilt et år i forveien. Det var også veldig godt. Vi lagde selv pinnekjøtt fra Kiwi tidligere i desember, og det var ikke helt det samme som det her.

Også ga jeg Skarpen to billetter til Michael MacIntyre, og forventer at han tar meg med. >:c
« Siste redigering: 26. des, 2015, 21:16 av Atrox »

LinkXendo

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 58
  • Hero of Laziness
    • Vis profil
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #23 på: 26. des, 2015, 23:20 »
Ganske fornøyd med nytt gaming tastatur (Blackwidow Chroma) og en ocarina som jeg har spilt på alt for mye nå x)
Fikk også noen klær, en svær pute (elsker den <3), sjokolade og annet godt, og litt geeky stuff.
Veldig fornøyd med hva jeg fikk i år :3

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Hva fikk du til jul?
« Svar #24 på: 27. des, 2015, 21:18 »
Av de mer spennende jeg fikk var Intuos Art tegnebrett (yasssss!), ny telefon som dessverre må byttes grunnet feil med skjermen, et veldig kult dørskilt med drage og navnet mitt gravert på, wreck-this-journal, et kult smykke med drage, og et ikke like morsomt smykke med drage-blod >:c You know who you are, bastard!
Neida, de var kule da. Sånn sett lett å finne gaver til meg, så lenge de har noe med drage å gjøre xD


OwO, det dørskiltet hørtes reallllllly nice ut da, har du biiilde? hørtes spennende ut ^^

Sånn ser det ut ^^ Kjøpt av tanta mi da de var på Tenerife. Skal få montert det opp asap xP