Skrevet av Emne: Desucon (2016) Fur meet-up  (Lest 4480 ganger)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Desucon (2016) Fur meet-up
« på: 13. jun, 2016, 20:43 »
Tenkte å lage et eget emne for dette kunne være en god ide i steden for å putte alt på photoshoot emnet~

Fur meet-up
Så, siden Desucon ser ut til at etter de inviterte oss til å holde paneler ett år, så fant de ut at det skulle de ikke gjøre igjen. Derfor får vi bare arangere våre egne greier og reklamere for det så godt som vi kan! Planen er et meet-up for alle som er interesserte (furs eller ikke) som vil foregå etter photoshooten på Lørdag (tid ikke satt enda). Hva som skjer kommer ann på hva folk er interesserte i, men planen er at om noen har ting de lurer på, så kan de spørre andre som kanskje har mer info innenfor hva de lurer på. Noen furs som drar på Desu har vært i fandommen en stund, noen har fursuitet i flere år, noen har ekspertise innen suit-making. Siden vi ikke har noe panel, så bare putter vi alle mulige panel temaer inn i ett meet som kan vare så lenge folk har interesse av det.

Hva kan man spørre om? Vel, alt som har med fandommen å gjøre?
For eksempel: Jeg personelig vet kanskje ikke så mye om fandommens historie osv, men om noen lurer på fursuiting, dansing i fursuit, fursuit acting, furcons, vask av suit osv, så har jeg noen års erfaring som jeg gjerne deler.

Om det er noen som skal på connet som har erfaring de vil dele, post det her så kan man forberede spørsmål eller forberede svar.
Om man er ny eller gammel i fandommen, så kan vi bruke dette meetet til å møte hverandre, prate, lære og lære bort. Om det er fotoglade folk med kameraer, så er dette en perfekt mulighet til å få tatt bilder også!

Hvor, hva, når, hvordan?
Hvor: Hvor er ikke helt sikkert enda, siden det kommer ann på hvordan Desu er satt opp. Planen er å finne et åpent område hvor vi ikke vil være i veien for noe. Kommer til å sjekke ut dette så man kan lett bevege seg fra photoshoot plassen til hvor enn dette tar sted.
Når: Tiden for photoshooten vil trolig bli satt etter at programmet kommer ut så ting ikke krasjer, men dette betyr at kanskje dette meetet vil krasje med ett eller annet. Om det varer lenge nok så kan det jo godt hende man kan gå på paneler man vil på, og så komme tilbake.
Hvordan: Bare møt opp :)

Om noen uten suit har lyst til å stille opp som hjelpere med å passe på at suiterne ikke dør, så hadde det vært kjempefint.
Om noen stiller opp med kameraer og ønsker å informere om dette, så si i fra
!

Om noen lurer på noe som helst under connet (om meetet eller...hva enn) så er det bare å se etter stor, grinete rotte.

Ideer og forslag er det bare å komme med!

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Desucon (2016) Fur meet-up
« Svar #1 på: 13. jun, 2016, 22:36 »
tror desu ville latoss få hoole et panel vis vi spøte dem om å holle et panen 

komer jeg
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Shotherra

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 70
    • Vis profil
Sv: Desucon (2016) Fur meet-up
« Svar #2 på: 16. jun, 2016, 21:22 »
Jeg har meldt min interesse om fotograf på selve shooten. Vet ikke helt hva du mener med om folk har camera her eller ikke?
Need a reply or answer from me, look me up on twitter and ask. I might not be here all the time tho.

FurAffinity: http://www.furaffinity.net/user/shotherra/

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Desucon (2016) Fur meet-up
« Svar #3 på: 17. jun, 2016, 01:54 »
Jeg har meldt min interesse om fotograf på selve shooten. Vet ikke helt hva du mener med om folk har camera her eller ikke?
Mer som en slags annonsering at man har med kamera og gjerne vil ta bilder så man vet om det. Om noen sier "Hei, jeg har med kamera og vil gjerne ta bilder", så kanskje noen kan svare med "jeg vil gjerne ha noen bilder av suiten, kunne du tatt noen?". Får planleggings skyld really.

Shotherra

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 70
    • Vis profil
Sv: Desucon (2016) Fur meet-up
« Svar #4 på: 17. jun, 2016, 23:36 »
Jeg har meldt min interesse om fotograf på selve shooten. Vet ikke helt hva du mener med om folk har camera her eller ikke?
Mer som en slags annonsering at man har med kamera og gjerne vil ta bilder så man vet om det. Om noen sier "Hei, jeg har med kamera og vil gjerne ta bilder", så kanskje noen kan svare med "jeg vil gjerne ha noen bilder av suiten, kunne du tatt noen?". Får planleggings skyld really.

Ok, jeg kommer nok til å ha kamera med meg nokså mye, for min del må folk gjerne spørr.
Need a reply or answer from me, look me up on twitter and ask. I might not be here all the time tho.

FurAffinity: http://www.furaffinity.net/user/shotherra/

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Desucon (2016) Fur meet-up
« Svar #5 på: 19. jun, 2016, 20:32 »
Vil gjerne være med !
Sikkert lurt at det blir spredd info på telegram/skype/facebook om det. Er selv ikke så ofte på forumet dessverre.
Telegram: @jadepus

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Desucon (2016) Fur meet-up
« Svar #6 på: 23. jun, 2016, 00:49 »
Vil gjerne være med !
Sikkert lurt at det blir spredd info på telegram/skype/facebook om det. Er selv ikke så ofte på forumet dessverre.

Er ikke så mange steder på telegram eller skype jeg kan spre det på, og har ikke fb, men det er helt greit om andre som er interesserte sprer ordet også.

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Desucon (2016) Fur meet-up
« Svar #7 på: 24. jun, 2016, 14:46 »
Kommer!

LinkXendo

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 58
  • Hero of Laziness
    • Vis profil
Sv: Desucon (2016) Fur meet-up
« Svar #8 på: 25. jun, 2016, 01:15 »
Kan hende jeg kommer. Går med Link T-skjorte og Luigi cap, så om noen ser meg, gjerne dra meg med, for jeg har lyst til å bli flinkere til å sosialisere med andre furs (eller andre folk generelt), men er litt vanskelig for meg alene pga. noen sosiale problemer :/
Men skal prøve så godt jeg kan på å komme selv ^^

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Desucon (2016) Fur meet-up
« Svar #9 på: 25. jun, 2016, 01:18 »
Jeg kommer, så lenge det ikke crasher med en cosplay prop tutorial greie jeg skal på klokka 17:00 :)

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Desucon (2016) Fur meet-up
« Svar #10 på: 25. jun, 2016, 11:05 »
Kan hende jeg kommer. Går med Link T-skjorte og Luigi cap, så om noen ser meg, gjerne dra meg med, for jeg har lyst til å bli flinkere til å sosialisere med andre furs (eller andre folk generelt), men er litt vanskelig for meg alene pga. noen sosiale problemer :/
Men skal prøve så godt jeg kan på å komme selv ^^


Supert ^^