Skrevet av Emne: Hellohello :)  (Lest 5283 ganger)

Mithril

  • Nykommer
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Hellohello :)
« på: 26. jul, 2009, 04:07 »
Ja, da ble det en til her :)

Jeg er jente på 17 år som startet å tegne i 2005 etter at jeg startet å lese bøker og følte et sterkt behov for å illustrere mine favoritt-scener. Det går mest i løver, hester og hunder :) Har akkurat startet å studere mennesker.
Er utrolig glad i å gi bort tegninger, og elsker å overraske folk.
Liker film og bøker, men må alltid høre på musikk mens jeg tegner.
Jeg er veldig blond, og tenker kanskje litt veeel annerledes. Men jeg tar det som det kommer!

Syntes det er superkult med andre nordmenn som tegner på internett, og det er alltid like stas å møte noen fra samme land. Har mange nettvenner fra utlandet, men få fra Norge. Så kanskje det blir noen flere bekjentskap etter dette :)

Har profil litt sånn her og der, men er mest på DeviantArt. Går under navnet Mithril07 og Mithril, spørs om navnet var tatt eller ikke.

Stor klem!<3

TwoSocks

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 113
    • Vis profil
    • Jckf.no
Sv: Hellohello :)
« Svar #1 på: 26. jul, 2009, 04:40 »
Heia ^^ Fra posten din å dømme virker du som du ikke er en pels. Er du? :>

Mithril

  • Nykommer
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: Hellohello :)
« Svar #2 på: 26. jul, 2009, 05:24 »
Heia ^^ Fra posten din å dømme virker du som du ikke er en pels. Er du? :>
Jo da, jeg tegner en del anthro's. Siden jeg ikke kan tegne menneske ansikter, men nogenlunde alt nedenfor, går det mye anthro sketcher. Er helt ny på hva det er på norsk, men tipper de fleste vet hva de engelske ordene er :)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hellohello :)
« Svar #3 på: 26. jul, 2009, 07:06 »
Velkommen :)
 For å kommentere,   å tegne anthromorfiske karakterer betyr ikke at man er furry :P men en go del av de som gjør det er det.

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Hellohello :)
« Svar #4 på: 26. jul, 2009, 10:05 »
Velkommen til forumet! Kommer garantert til å trives her :3 Eller pengene tilbake (Men, det er gratis, så du får ingenting tilbake uansett =P)

Mithril

  • Nykommer
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: Hellohello :)
« Svar #5 på: 27. jul, 2009, 01:10 »
Velkommen :)
 For å kommentere,   å tegne anthromorfiske karakterer betyr ikke at man er furry :P men en go del av de som gjør det er det.
Takktakk! :)
Ah, ha. Vel, er ganske ny på det her, og det er mye diskusjoner om hva som er hva. Ville bare være spesifikk så det ikke ble noen misforståelser, siden jeg ikke er furry eller yiffy tror jeg man også kan kalle det. Har ikke noe imot de som er det heller. Men der er mange som ikke er det som kaller seg for furry. Så det blir alltid litt fram og tilbake.

Velkommen til forumet! Kommer garantert til å trives her :3 Eller pengene tilbake (Men, det er gratis, så du får ingenting tilbake uansett =P)
Tusen hjertelig :) Håper det jeg og! Det ser utrolig koselig ut her, liker ikke så godt de massive nettsamfunnene. Mye mer koselig med de litt mindre da det er litt enklere å treffe likesinnede. Håper på noen trades i framtiden hvis noen er keen!


kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Hellohello :)
« Svar #6 på: 27. jul, 2009, 17:21 »
velkomen velkomen, håper du trives
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hellohello :)
« Svar #7 på: 27. jul, 2009, 18:59 »
Hallo og velkommen til den vennligste subkulturen som finnes!

Nekoshiba

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 37
  • knife wife.
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hellohello :)
« Svar #8 på: 27. jul, 2009, 21:29 »
velkommen skal du være, tror du vil like deg her (:

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hellohello :)
« Svar #9 på: 27. jul, 2009, 21:43 »
Jah velkommen til vår noas ark, holdt jeg på å si

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Mithril!
« Svar #10 på: 29. jul, 2009, 11:12 »
Hei og velkommen til forumet, Mithril! Håper du vil trives og at du kommer til å være aktiv her fremover.

Du kan jo ta en titt på FAQene som du finner på Oppslagstavlen her. Det er nok ikke alle her som er gode eller glade i å tegne, og det er vel ikke alle de som liker å tegne dyr (antropomorfiske eller ei) som velger å kalle seg rufser.

Men vi er en relativt åpen og tolerant gjeng her, og det er bare å spørre om det skulle være noe og å delta i de diskusjonene du ønsker.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Velkommen Mithril!
« Svar #11 på: 29. jul, 2009, 11:52 »
Det er nok ikke alle her som er gode eller glade i å tegne, og det er vel ikke alle de som liker å tegne dyr (antropomorfiske eller ei) som velger å kalle seg rufser.


Rufser og poter er vel ikke så vanlig, furries er mest normal  [laugh]