Skrevet av Emne: Gir bort PS1 og PS2 konsoll til den som vil ha  (Lest 2149 ganger)

Trina

  • Gjest
Gir bort PS1 og PS2 konsoll til den som vil ha
« på: 05. jan, 2016, 15:47 »
Jeg skal skaffe meg PS4 så jeg kan liksom skaffe meg spill der, dessuten så tar de bare plass, selv om lyden er kjekt når man starter opp maskinene ^^.

Det er kun en feil med PS2 konsollen. Og det er en litt latterlig ting er at den ikke kan lese plater med mindre du snur den opp ned på skrå med platen inni :P.

Følger ikke med spill desverre. Men spaker, ledninger og minnekort sender jeg gjerne. Jeg kan betale frakten først også, så kan jeg si hvor mye det ble. Frakt er kun det jeg trenger betaling for : 3.

Playstation 1 har to minnekort og en spake uten analog... Playstation 2 har 2 analog spaker... En av spakene har en litt most sluttkobling. Den funker, det er bare litt av enden på en analog spaken som er litt most opp.
Og det følger med et minnekort på PS2.

Så den som vil ha kan bare spørre så kan jeg sende til den adressen og gjøre den klar :)

TwinDrags

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Gir bort PS1 og PS2 konsoll til den som vil ha
« Svar #1 på: 05. jan, 2016, 16:15 »
Interessert :D

Trina

  • Gjest
Sv: Gir bort PS1 og PS2 konsoll til den som vil ha
« Svar #2 på: 05. jan, 2016, 16:31 »
Høres flott ut. Da er vel den i boks. Vil du ha alt?. Eller bare noe av det?. Skal nok pakke det opp å ordne det :)
Edit: Pelskunst... O_o

Vel har uansett fått det unnagjort så da stenger jeg emnet ^w^
« Siste redigering: 05. jan, 2016, 17:19 av Trina »