Skrevet av Emne: ossen joine steam gruppe?  (Lest 2118 ganger)

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
ossen joine steam gruppe?
« på: 06. jan, 2016, 21:04 »
Hei! Ossen kommer man seg inn i norwegianpaws steam gruppa? :) Hvis en admin som kunne invite meg kan sende meg PM. hadde det vært fint. kunne tenkt meg og joine :D
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Seff

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 119
  • [Cynical Foxbot]
    • Vis profil
Sv: ossen joine steam gruppe?
« Svar #1 på: 07. jan, 2016, 23:25 »
Har selv stått i kø siden tidlig November, så ingen aning.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: ossen joine steam gruppe?
« Svar #2 på: 07. jan, 2016, 23:33 »
dere får vel snakke med en av adminene o.o

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: ossen joine steam gruppe?
« Svar #3 på: 08. jan, 2016, 06:35 »
Ahh.. Ok. Sto på gruppa at man skal kontakte Noen via forum eller spørre dem.. men står ikke noe navn der. på hvem som skrev det eller hvem man skal kontakte :) men kan prøve adde en admin og prøve..
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Trina

  • Gjest
Sv: ossen joine steam gruppe?
« Svar #4 på: 09. jan, 2016, 02:41 »
Hva slags steam chat er det ^^. Vil gjerne joine. Har begynt å bruke litt mer steam i det siste siden jeg har skaffet meg noen par spill derifra.

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: ossen joine steam gruppe?
« Svar #5 på: 10. jan, 2016, 02:49 »
Det er en gruppe :) Men vet ikke ossen man får joinet. Står ikke hvem man skal kontakte. Står bare kontakt meg eller leg meg til hvis du vil bli invitert i gruppen. :) Men den hetter Norwegian paws
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Trina

  • Gjest
Sv: ossen joine steam gruppe?
« Svar #6 på: 18. jan, 2016, 21:05 »
Det er en gruppe :) Men vet ikke ossen man får joinet. Står ikke hvem man skal kontakte. Står bare kontakt meg eller leg meg til hvis du vil bli invitert i gruppen. :) Men den hetter Norwegian paws
Ah ja. Ser den.
https://steamcommunity.com/groups/norpaws
Det står ikke hvem man skal kontakte. Har vært kjekt å blitt med ^^