Skrevet av Emne: Til minne om Zintrex\NokiaKiller  (Lest 13737 ganger)

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« på: 10. mar, 2016, 00:48 »
[English translation in cursive under each paragraph]


Hei, jeg kommer med litt triste nyheter i dag.
Terje, kanskje bedre kjent som Zintrex eller NokiaKiller, er ikke lenger er blant oss.

Vi har fått vite dette igjennom hans bror. Og familien ber om forståelse for at de ikke har mer informasjon å dele på dette tidspunkt.

Noen av oss møtte Terje sist for kun et par dager siden. I forbindelse med NFC2016. Så dette kommer nok brått og uventet på for mange.
Jeg håper vi kan tenke på de gode stundene vi tilbrakte sammen. Og vi ønsker å oppfordre alle som kjente han til å dele tankene sine, om de skulle føle for det.

Du vil bli dypt savnet.  [w-cry]


It is with a heavy heart we share these news today.
Terje, known by most as Zintrex or NokiaKiller, is no longer with us.

His brother shared the news with us, and his family asks for understanding that they do not have more information to share at this time.

Some of you met Terje as recently as a few days ago, at NFC2016. So this is a big shock to us, and everyone else.
I wish we can all reminiscence about the good times we spent together. And we encourage everyone who knew him to share their thoughts and memories with us in this thread.

You will be missed.
  [w-cry]



Blomster til bisettelsen.
Sarahlynx har tatt initiativ til å sende en vakker blomstekrans til bisettelsen.
Hvis du ønsker å bidra kan du kontakte henne her på forumet, på telegram (@sarahlynx) eller skype (silverlubin)

Flowers for the funeral
SarahLynx has taken the initiative to send a beautiful wreath of flowers to the funeral. If you wish to help, you can get in contact with her through the forums, on telegram (@sarahlynx) or skype (silverlubin)




Minnebilde fra Christmas Snow
Vil takke Christmas for at hun har vært så fantastisk og laget en tegning av\til Zintrex.

Memorial drawing by Christmas Snow
We want to thank Christmas for being so kind and wonderful for making this last drawing of Zintrex





Bistand til bisettelsen
Vi er meget glade for at 15 rufser har tatt kontakt og ønsket å bistå med blomster til bisettelsen. Vi har per nå nådd målet vi har satt.

Om flere vil delta ønsker vi å hjelpe familien og nærmeste pårørende ytterligere med bisettelsen, siden de kan bli svært dyre og en stor påkjenning. Så vi har bestemt at alt som kommer inn utover det originale målet, går direkte til å dekke kostnader rundt bisettelsen for familien.

Assist the funeral
We are very pleased that 15 furballs have contacted us and wants to assist with flowers for the funeral. We have as of mid-day march 11th reached the goal we have set.

If more people wish to participate, we want to help the family and next of kin with the funeral, since they can be very expensive and stressful. We have decided that everything donated beyond the flower cost will go directly to cover funeral costs for the family and next of kin.
« Siste redigering: 12. mar, 2016, 16:20 av Emphy »

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #1 på: 10. mar, 2016, 00:56 »
Vi hadde kjent hverandre lenge og har hatt mange fine samtaler og opplevelser både via nett og i det virkelige liv. Verden har stoppet helt opp her et øyeblikk. Min dypeste medfølelse til alle dere som deler sorgen. Han vil bli dypt savnet

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #2 på: 10. mar, 2016, 00:57 »
Zintrex.. Du vil bli savnet. Kjente deg ikke så godt, sist vi snakket var vell over ett år siden.. Jeg kondolerer til alle venner og familie....  [w-cry] [w-cry] [w-cry] [w-cry]

Blackred Paws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Min musikk side :) https://soundcloud.com/blackred
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #3 på: 10. mar, 2016, 01:11 »
Hvil i fred kompis du vil bli dypt savnet <3 snakka med deg siste gang mandagsmorgenen i lobbyen på hotellet og fikk et par hugs, pratet allerede på at jeg skulle komme innom deg da så fort jeg var på Lillehammer igjen :'( det kommer til og gjøre vondt en stund å kjøre forbi hjemmet ditt når jeg skal til og fra otta :( Du var en fantastisk person som jeg kunne snakke om alt med <3 Det gjør så vont langt inni hjerterota mi å tenke på at jeg skal passere ditt hjem om ca en uke så sitter her og feller masse tårer. Hvil i fred Zintrex du vil aldri bli glemt <3 
husky1992 (FA)
Stein Horten (Facebook)
Blackred Paws (Soundcloud, Twitter, Battle.net)

Glennikit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 77
  • Like rawr, and stuff!
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #4 på: 10. mar, 2016, 01:17 »
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, under hvert con jeg har gått til traff jeg og Rhentin ham. Ikke som ett "hei" og en liten samtale, men vi hang sammen, så å si hele dagen, han var alltid behjelpelig, med godt humør. . Det siste vi gjorde var å gi han en klem utenfor togtasjonen ved NFC, og sa " god tur" Å finne ut dette 3 dager etterpå er mildt sagt - sjokkerende.
Jeg er glad jeg ble kjent med ham, selv om det ikke har vært for særlig lenge, men det er synd at det måtte ende så brått.

Keep on rocking, you magnificent bastard.
Bare en rev, som rever rundt... :3
Fa Profil:
http://www.furaffinity.net/user/vikingfops/

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #5 på: 10. mar, 2016, 02:46 »
Vi hang mye sammen på cons. Jeg husker vi kom opp med squittens under nfc i fjor. (Squid-kittens) lenge siden jeg har ledd så mye. Han pleide altid å komme til meg på cons når det ble for mye bråk. Vi pleide å sitte å prate i timesvis. Vil savne han. Keep on trucking, ride free.

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #6 på: 10. mar, 2016, 03:34 »
Hvil i fred. Du var et fantastisk menneske med et stort hjerte. Du kommer til å bli savnet.

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #7 på: 10. mar, 2016, 08:13 »
Du var en av de få furs jeg hadde besøkt og du vil bli dypt savnet. Jeg skulle ønske vi kunne bli bedre kjent og tilbringe mer til sammen.
Må du for alltid hvile i fred Terje.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #8 på: 10. mar, 2016, 08:48 »
Kondolerer til venner og familie.

Føles veldig rart og uvirkelig. Jeg kjente ham ikke så godt, så vet ikke hva mer jeg skal skrive.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #9 på: 10. mar, 2016, 09:03 »
Kondolerer til hans venner og familie.
:(

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #10 på: 10. mar, 2016, 09:09 »
Jeg kjente ham ikke veldig godt, vi møttes bare gjennom EF, men han virket som en veldig hyggelig person. Veldig trist å høre.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #11 på: 10. mar, 2016, 09:13 »
Uff, så trist.. :( Kondolerer så mye til venner og familie.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #12 på: 10. mar, 2016, 09:53 »
Han var en rolig og forsiktig fyr med et stort hjerte. Det har alltid vært hyggelig å prate med han.
Siste kontakt jeg hadde med han var via Telegram og den norske NFC gruppen.
Vi begge var på vei tilbake igjen, og vi postet litt oppdateringer på hvor langt hver hadde kommet.
At han var yrkessjåfør kom tydelig frem, og siste jeg husker var at han planla sin første pause på grensa.

Det er veldig synd å miste han, men samtidig er det godt å vite at noe av det siste han gjorde var å henge rundt med folk han kjente på NFC.

Jeg kommer alltid til å huske han som mobiltelefonenes største skrekk, en enormt hyggelig fyr og flink truckfører.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #13 på: 10. mar, 2016, 11:14 »
Hvil I fred
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #14 på: 10. mar, 2016, 13:45 »
Heg siter fortsat og venter på at noen skal poste at. Di tulla. At alt bare er en stor spøk.  For dete vilker ikke vilkelig for meg. 

Men det er det nok sente han ikke veldig got men mines han som en hygelig person.  Mine tannker går til alle di som nå siter et met et tomrom der han pleide og hvere. 

kondolerer.   [w-cry]
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #15 på: 10. mar, 2016, 16:13 »
Veldig trist når slikt skjer, spesielt så brått som dette.

Kjente ikke han noe særlig men likevel føles det uggent ut at noe sånt har skjedd.

Sender mine dypeste kondolanser til familie, venner, de som var nær han. :c
FurAffinity          DeviantArt


Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #16 på: 10. mar, 2016, 16:23 »
Dette var virkelig ikke en hyggelig melding å våkne opp til i dag tidlig...

Kondolerer til alle som sto han nær.

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #17 på: 10. mar, 2016, 19:50 »
Kjente han dessverre ikke, kondolerer til alle pårørende [w-sad]
The raccoons will rule the world! But first we nap

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #18 på: 10. mar, 2016, 21:34 »
Vil takk Christmas for at hun har vært så fantastisk og laget en tegning av\til Zintrex.
En større versjon er vedlagt i åpningsposten.

Ildri

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Per aspera ad astra. . .
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #19 på: 10. mar, 2016, 22:12 »
Jeg er litt tilbakeholden med å ta kontakt med folk, men vi hadde sporadisk kontakt gjennom ... ørten år? aner ikke når han ble med i fandomen, men det er ei god stund sia. Har problemer med å uttrykke tankene verbalt,  så jeg sier bare...

Hvil i fred. ♥
Vola con me, più altamente, - più altamente; per sempre.

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #20 på: 10. mar, 2016, 22:15 »
Kondolerer te alle pårørande av dette. Trist å høre at nogen i den norske fandomen har mistet livet  [sad]



ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #21 på: 10. mar, 2016, 22:32 »
er så glad i deg, Zintrex <3
hvil i fred, håper du har det godt nå <3
dypt savnet ~ <3

TTwTT <3 <3 <3

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #22 på: 11. mar, 2016, 13:11 »
Du vil bli savnet, Zintrex. Jeg kjente deg ikke så godt som mange andre, men setter pris på den tiden vi delte. Du var alltid vennlig og positiv, og var klar med tørkepapir når jeg flere ganger fikk fjeset fullt av hamburgerdressing på sist NordicFuzzCon. Et trivielt lite minne som jeg nok alltid vil huske. Hvil i fred.

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #23 på: 11. mar, 2016, 15:25 »
i forbinnelse med bisettelsen. jeg kan anbefale en sang som jeg hører hver gang jeg går til en bisettelse. som da er ganske fin. sitter å lytter til sangen nå å tenker mye på de pårørende og familien

sang: E Du Nord...

sangen er laget av Kari Bremnes.

her er link til sangen. https://www.youtube.com/watch?v=kS4xw6CH_yc
rererere i'm a tromso dragon. rawr

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Til minne om Zintrex\NokiaKiller
« Svar #24 på: 12. mar, 2016, 15:44 »
i forbinnelse med bisettelsen. jeg kan anbefale en sang som jeg hører hver gang jeg går til en bisettelse. som da er ganske fin. sitter å lytter til sangen nå å tenker mye på de pårørende og familien

sang: E Du Nord...

sangen er laget av Kari Bremnes.

her er link til sangen. https://www.youtube.com/watch?v=kS4xw6CH_yc

Tusen takk for forslaget