Generelt > Conventions

DESUCON 11, 24-26 JUNI 2016.

(1/11) > >>

Hokiwuff~:
http://desucon.no/desu2016/
~Generell informasjon nedenfor~
Desucon blir holdt på Norges varemesse [Som er i lillestrøm]
Desucon er perfekt for deg som vil bli kjent med andre furs [Eller mennesker generelt]
Desucon er rusfritt og alkoholfritt
Desucon har ingen aldersgrense
Billett koster 418 kroner for begge dagene [Eller 306 kroner for en dag(Lørdag-Søndag)][[Og tydeligvis 98 kroner for inngang på fredag <- Er ikke sikker på hvorfor den prisen var helt off, men oh well, blir billig hvis du bare vil dit på fredag da!]]
Desucon blir forresten fra 24-26 juni, og det er gode muligheter for hotell i nærheten.
Desucon har også bytterom for begge kjønn (Eller alle tre kjønn)
Desucon har også muligheter for og passe på ting for deg, som f.eks ryggsekk/fursuit/pengbok/telefon, geeh.. You name it, they watch it.. For en liten sum penger (Tror det var typ. 20 kroner) Så det er perfekt for deg som ikke gidder og drasse med deg ting mens du går rundt og gjør ditt
Da.. Gjelder det og se hvem som kommer :3

[Kommer]:
- Hokiwuff~
- Vesta
- Paxy
- Exodai (Kommer en av dagene)
- Felixcani
- Wolfy Darksilence
- Domino
-JadeFirefly
- Orbz
- LinkXendo
- Shotherra
[Antall : 11]

[Kommer kanskje]:
- Seff (Kanskje fredag)
- Dragon_Pancake
- Kazookie
- UsagiKun
- Tyr Glaceus
- Chesta
- BlackDragony
[Antall : 7]

Seff:
Jeg kommer kanskje innom på Fredag, men ikke som Furry.

(Har liksomt et rykte å ta vare på :V )

felixcani:

--- Sitat fra: Seff på 17. apr, 2016, 22:57 ---Jeg kommer kanskje innom på Fredag, men ikke som Furry.

(Har liksomt et rykte å ta vare på :V )
--- Slutt sitat ---

Ikke som furry  :O ?



Meg personlg kommer kaaanskje. Svar i løpet av uka. Blir ikke å suite så mye som i fjor. ;)

Koob:
Frister.
Håper bare jeg rekker å bli ferdig med kostymet mitt.

UsagiKun:
Er ikke sikker enda, men mulig jeg kommer innom ihvertfall én av dagene. Uff, husker da Desucon kostet rundt 100-200kr for helgbillett xD

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning