Generelt > Spill
Hvilke titler gleder du deg mest til i 2016?
TazDingo:
2016 er ett utrolig bra år for new releases. Alle som spiller regelmessig har sikkert en eller annen tittel de gleder seg til i år.
For meg er de uten tvil Overwatch og Total War Warhammer, som begge kommer ut i morgen [ureshii]
Venter og spent på Mount and Blade: Bannerlord, som eg er ganske sikker på blir sluppet ut seinere i år.
LinkXendo:
Akkurat nå, så er det ikke så altfor mye jeg venter på i år. Det jeg gleder meg til er No Man's Sky og Yooka-Laylee. Det nye Zelda spillet ville også vært noe jeg hadde gledet meg veldig til i år om det ikke hadde vært for at det ble utsatt til neste år ;_;
Men nå er jo E3 rett rundt hjørnet, så får se om det kommer noen flere spennende nyheter i år når den tid kommer ^^
SnowHug:
Pokémon Sun/Moon, Dragon Quest VII-remake, Civilization VI.
Gleder meg også til Yooka-Laylee til Wii U, om det kommer i år.
Og det blir såklart spennende med E3 i år :D
Ravusy Wolf:
No Man's Sky, håper det lever opp til forventningene og at det er nok innhold i spillet. Ellers ser jeg frem til å hva enn det kommer av VR-spill nå som jeg har Vive :).
TazDingo:
No Man's Sky ser veldig lovende ut. Civilization er en gøy serie, men sluker tid som no-one's business :P
--- Sitat fra: Ravusy Wolf på 23. mai, 2016, 23:51 ---jeg har Vive :).
--- Slutt sitat ---
Jellyyyy.... Litt for dyrt til at eg skal punge ut selv med det første, men VR ser gøy ut. Spennende å se hva som skjer i den sjangeren framover.
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
Skift til full visning