Skrevet av Emne: [NFC5] NordicFuzzCon 2017 - Japan: Samurai or Super Kawaii?  (Lest 8984 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [NFC5] NordicFuzzCon 2017 - Japan: Samurai or Super Kawaii?
« Svar #25 på: 10. jan, 2017, 10:49 »
Ganske mange nye navn i år fra Norge jeg ikke har sett før :).

Jupp. Synes det er kjempekult ^^

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: [NFC5] NordicFuzzCon 2017 - Japan: Samurai or Super Kawaii?
« Svar #26 på: 02. mar, 2017, 19:22 »

Nfcs party wing chat for room parties etc.

https://t.me/joinchat/AAAAAEFAaSOQkZPnwshmUA

TheFoxAddict

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
    • Vis profil
Sv: [NFC5] NordicFuzzCon 2017 - Japan: Samurai or Super Kawaii?
« Svar #27 på: 04. mar, 2017, 16:08 »
Jeg er en skikkelig nybegynner. Så jeg er nødt og spørre og grave for og lære  [blush]

Jeg har ikke tenkt og dra nå i år. Føler meg ikke helt klar enda. Litt usikker på om jeg takler og dra, men min venninne som ikke er en Furry har skikkelig lyst. Jeg sliter med sosial angst, har vært igjennom utrolig mye mobbing i livet, og så sliter jeg med ME (Cronic Fatigue Syndrome) diagnosen min. Jeg ønsker jo og dra selv og en dag men jeg får helt hjertebank bare ved tanken..

Men det jeg lurer på er om man så bare skal innom en tur og bli i noen timer, kommer man inn uten og ha registrert seg?

Sorry jeg kan ingen ting om Furry conventions  :-[
« Siste redigering: 04. mar, 2017, 16:11 av RoxArlax »

SnowHug

  • Gjest
Sv: [NFC5] NordicFuzzCon 2017 - Japan: Samurai or Super Kawaii?
« Svar #28 på: 09. mar, 2017, 06:34 »
Men det jeg lurer på er om man så bare skal innom en tur og bli i noen timer, kommer man inn uten og ha registrert seg?
Sorry jeg kan ingen ting om Furry conventions  :-[

Usikker. Men siden det er et hotell så er det kanskje regler på det? Vet at jeg har besøkt venner på vanlig hotellrom før uten å ha rom der selv. Men om du skulle gå mye rundt i lobbyen og slikt så kan det jo hende at staff ønsker å se conbadgen din, og da blir man nok sendt ut.

På Desucon er det en "gate" hvor billetter sjekkes hele tiden, men det var ikke slik på NFC i fjor hvertfall.
---------------------------
Nå er jeg på vei til NFC og er der fra torsdag morgen til søndag ettermiddag. Gleder meg.  [razz]