Skrevet av Emne: Tilbakemeldinger  (Lest 2733 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Tilbakemeldinger
« på: 11. jul, 2016, 01:46 »
Nå som FW er overstått vil vi gjerne vite hva folk syntes! Fortell oss hva som var positivt så gjør vi det neste år også, og hva som er negativt/kan forbedres så vi vet hva vi må gjøre annerledes.

En kan svare i denne tråden, eller om en har lyst til å være litt mer anonym kan en sende en mail til furwaycon@gmail.com.

Vi setter pris på alle tilbakemeldinger!

Noe vi allerede har tenkt på er:
- Mer crew.
- Arbeidsmengden fordelt på flere personer.
- Sjekke muligheter for dusj på hytten.
- Mer praktisk informasjon om arrangementet og hytten på forhånd.

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Tilbakemeldinger
« Svar #1 på: 11. jul, 2016, 11:24 »
Alt i alt må jeg si det hvar et meget vekyket aransemang. 

Hyten var fin sel om jeg tror den hade blit lit trang vis det hade vert dålig ver. 

BBQ var veldig god å skapen jore en skjempe jobb med den.  Sel om dere burde brut alle griller dere hadde tiljenlig. 

Alt i alt en neget fin event. 

Men beligenheten på hyten er ikke Akurat idiel.  Heggedal har mange posetive ting med tiljenlighet fra hodfats årer er ikke en av dem.  Det jeg mener er at beste år bør dere nok se på hyter som liger på met tilnglig for folk som ikke kommer med bil.  Mellom drammen og lilestrøm er lettere tiljenglig for folk som kommer med tåg.  Da drammen er knytepontet får alletåg som komer fra stavanger sørlandet  og fra bergen.    Å  alle tåg som kommer fra oslo skjører og så denn veien.  Men det jeleer nok ikke så mange av oss di fleste vellger bilen.  tente bbare å påpeke at reisevi bør og så tenkes på.   

De som skjedr på eventen var bra.  Sel om det kanse burde vet nattmat så noen som skoket til seg mat for di var sultne. 

Å flere soveplaser blr man nok ha til neste år.   

Men det er stotset småteri.   

Men en tin som ikker er det er måten dere ga ut informason.    Jeg følte at det var vansklig å finne ut hva som skjer.  Da jeg følte det utelokene på forumet.  Siden jeg ikke er i noen av samtale gruppene.   Det var ikke klat nor dere anosete det at det var påmelin så manege som ikke fik det med seg før det var salkt ut. 

Men komer helt klat til bake. 

Detre får 8 av 10 ulver fra meg. 


Tusen takk for en fin helg. 

takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tilbakemeldinger
« Svar #2 på: 11. jul, 2016, 12:16 »
For å være et såppas lite crew, og det første Furwaycon'et, så kaster jeg ut masse skryt til dere alle sammen som arrangerte dette her! Det var alt i alt en kjempefin helg med strålende mat og god musikk.

Det som kan forbedres er vel programmet som kanskje ble litt tomt, spesielt dag 2 - da flere satt og ikke hadde så mye å finne på. Samtidig ble det noen timer overtid på programmet, men det vil jeg ikke pirke så mye på sett utifra at dere var såppas få i crew'et, men det er rom for forbedringer der ^^

Ellers kan vel kanskje selve veien opp til hytta nevnes; vi som kom i biler som ikke er terrengbiler fikk oss et lite sjokk. Kanskje litt bedre informasjon om selve veiene opp til hytta neste gang. Ellers er jeg også enig med Fenris, det at lokasjonen kanskje ikke er så ideell for de som kommer langveis fra. Kanskje noe mer lokalt og lettere tilgjengelig? Igjen vet jeg at økonomien spiller en stor rolle og at det heller ikke er enkelt.

Gleder meg igjen til neste år :3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tilbakemeldinger
« Svar #3 på: 12. jul, 2016, 15:37 »
Som alle de andre sier, alt i alt var arrangementet bra, 3 av punktene som jeg vil nevne er alt nevnt, blant annet veien til hytta, lokasjon og praktisk info rundt dette.

Sånn ellers dersom økonomi strekker til det burde det kanskje vurderes catering som kan ta seg av maten (for det meste middagene), dette vil spare crewet for mye arbeid både på matlaging, innkjøp og ikke minst oppvask som kan gå til å blant annet arrangere eventer/konkurranser eller bare få slappet av litt, hvertfall med tanke på at det høyt sannsynlig kan bli flere som kommer neste år dersom det blir en større lokasjon.
Frokost er nok fortsatt bærekraftig nok til å bli utført av crew.

Savnet også litt innhold som samler oss som en fandom sammen på programmet, merket at folk var i diverse etablerte "grupper" mesteparten av tiden.

Det jeg syns var bra, var bruken av sosiale medier som twitter, telegram og egen nettside, en videre utnyttelse av disse burde gjøres neste år, photoshoot og DJ burde dere også fortsette med, disse var veldig bra!

Eeeellers fabelaktig con med ekstremt stort potensiale fremover!! :D
« Siste redigering: 12. jul, 2016, 15:45 av Exodai »
FurAffinity          DeviantArt