Skrevet av Emne: Anthrocon eller lignende i Oslo?  (Lest 3080 ganger)

TheFoxAddict

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
    • Vis profil
Anthrocon eller lignende i Oslo?
« på: 04. mar, 2017, 12:23 »
Jeg bare lurer på om det finnes noe Anthrocon eller noe lignende i Oslo. Har aldri vært på noe sånt før, men venninna mi som ikke er en Furry har skikkelig lyst og dra.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Anthrocon eller lignende i Oslo?
« Svar #1 på: 04. mar, 2017, 12:54 »
hei
nermeste som kan måle seg i den skalaen er vel eurofurence som ligger i berlin men du har nordicfuzzlecon som er i stockholme og furthernorth som er er utenfor oslo
men har jo og cons som desucon som er i lillestrøm men det er meir likt comic con 

TheFoxAddict

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
    • Vis profil
Sv: Anthrocon eller lignende i Oslo?
« Svar #2 på: 04. mar, 2017, 13:51 »
Takk for hjelpen :) For noen år tilbake var jeg på Desucon midt i Oslo sentrum. Er det forskjellig fra år til år hvor det holdes?

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Anthrocon eller lignende i Oslo?
« Svar #3 på: 04. mar, 2017, 15:33 »
om eg ikkje tar feil så er desucon delt opp i flere deler som holdes på forskeldige plasser

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Anthrocon eller lignende i Oslo?
« Svar #4 på: 05. mar, 2017, 19:59 »
S
Jeg bare lurer på om det finnes noe Anthrocon eller noe lignende i Oslo. Har aldri vært på noe sånt før, men venninna mi som ikke er en Furry har skikkelig lyst og dra.

Som vinde nevner har vi ikke noe på skalaen til Anthrocon i Oslo.
MEN http://furwaycon.com/ er en veldig god start. Et helge con hvor dere får god mulighet til å bli kjent med furries, og få sett fursuits IRL :)

Etter det vil jeg anbefale Nordicfuzzcon. Holder til i Stockholm, og har stort sett alle elementer/events (og mer) som man assosierer med fur con.
Samtidig er det fortsatt ikke for stort, så man kan relativt lett bli kjent med folk der.
Får også bonus for alle sine mat relaterte events *nom nom* :D

Hvis de 2 faller i smak kan dere prøve dere på Eurofurence. Relativt stort så det kan være greit å reise med kjentfolk.
Veldig spennende hotel, og en grei sammenligning til Anthrocon.