Skrevet av Emne: Vanilla WoW?  (Lest 2814 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Vanilla WoW?
« på: 26. nov, 2016, 20:14 »
Jeg driver casually å spiller litt der og da, men mister litt motivasjonen når jeg spiller helt alene. Lurte på om noen har lyst til å lage guild å spille litt?

Her er serveren jeg spiller på: http://vanillagaming.org/ - Jeg spiller Alliance. (spilte mest Horde i vanlig wow, så vil prøve Alliance denne gangen)
Det er helt gratis å spille, og du får litt ekstra rewards om du stemmer på dem etter hver 12 time (da kan du få litt gold eller items og sånn, noe som kan være fint)

Kan nevnes at det går litt fort å levle opp, så kan være greit for de som ikke har alt for mye tid til å spille også :D Egentlig ville jeg prøve vanilla for å se hvor lang tid det tar å levle opp, men tror de tweaka litt med det. Jeg kom iallefall til level 11 innen 1 time.

Håper noen er interesserte!

ps: for de som begynte å spille WoW i Pandaria liksom, sånn som meg, så er det litt vanskelig å bli vandt med. Er en god del features som er borte. Men det går helt greit! Er også litt mer gøy syns jeg, når alt er så nytt, også er det liksom ikke bare å sette seg i LFR heller :) Det tar litt mer effort å bli god, og det syns jeg er mye mer interessant enn dagens WoW.

skandix

  • Gjest
Sv: Vanilla WoW?
« Svar #1 på: 26. nov, 2016, 21:12 »
Uhh, er nok med å spiller litt vanilla wow igjen... slutta å spille rett etter pandaria kom ut :3

CaptWulf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Boop
    • Vis profil
    • FA
Sv: Vanilla WoW?
« Svar #2 på: 30. nov, 2016, 17:59 »
Jeg blir probably med på Vanilla WoW, det er jo den beste  [w-happy]
Har spilt litt på feenix for en stund siden men når kompisen min datt ut så datt jeg litt ut også :P

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Vanilla WoW?
« Svar #3 på: 30. nov, 2016, 19:43 »
Jeg blir probably med på Vanilla WoW, det er jo den beste  [w-happy]
Har spilt litt på feenix for en stund siden men når kompisen min datt ut så datt jeg litt ut også :P

Hadde jo vært artig å spille litt med folk hehe :D Er så kjedelig når andre man spiller med faller ut xP

Personlig har jeg ofte lite tid til å spille, iallefall nå i det siste pga julegaver, skole og commissions, og gjerne også andre spill jeg også vil spille (feks pokemon sun) så you know xP

Når alt annet er over og gjort, så blir det kanskje mer wow på meg. Kan iallefall kjøre i gang en guild og sånn da :D