avstemning

Aldmeri Dominion eller Ebonheart Pact guild?

Aldmeri Dominion (Khajiit, altså kattefolk)
4 (66.7%)
Ebonheart Pact (Argonian, altså øglefolk)
2 (33.3%)

Stemmer totalt: 6

Avstemning er avsluttet: 17. des, 2016, 12:10

Skrevet av Emne: Elder Scrolls Online guild?  (Lest 7013 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Elder Scrolls Online guild?
« på: 13. des, 2016, 12:10 »
Poll:
Jeg og kjæresten har vurdert å lage en guild :D Eneste problemet er at han er Argonian, jeg er Khajiit (de kan egentlig ikke spille sammen)

Jeg har forsåvidt Adventurer pack, så jeg kan spille med han. Men om folk vil være med, og heller vil spille Khajiit, så ordner jeg adventure pack til han så han kan være med oss.

Guilden blir nok satt opp etter at pollen er over, så på fredag eller lørdag. Men nedenfor nevner jeg telegram chat, og det kan jo forsåvidt settes opp i mens.

---
Telegram Gruppe:
Utenom det, tenkte jeg å sette sammen en casual guild, så vi kan spille og hjelpe hverandre med å levle og hygge oss :) Og så klart en del endcontent, må det jo bli.

Tenker jeg setter sammen en Telegram gruppe, hvor folk som vil være med eller tenker på å være med, kan prate sammen eller avtale å spille sammen, eller gjøre noe raid/dungeons sammen. Ellers er det guildchat i spillet.

For de som evt vil bli med i Guild og/eller chat, kan ta kontakt med meg på @Queenbear på telegram :)

---
Varulv og Vampyr:
Jeg har planlagt å prøve å være varulv, mens kjæresten er vampyr. Så om noen skulle ville være vampyr i spillet, får de spørre kjæresten pent så kanskje han gir deg et bitt :P De aller fleste gangene koster det mye gull eller crowns for bitt, men har egentlig ikke satt meg så dypt i det. Jeg må prøve å bli varulv får jeg kan smitte noen andre :P

---
Spillet:
Evt om du ikke har spillet, kan det også nevnes under, in case noen har en ekstra key. Ellers brukte jeg G2A for å få spillet, og for kjæresten kjøpte vi det for 49kr på gamestop. Steam versjonen er ganske dyr, så om man vil ha en billig versjon, så må man ha launcheren som kommer med. Om noen skulle ville ha hjelp til å finne den billigste versjonen, så stiller jeg gjerne opp :D

Spillets nettside, for de som ikke kjenner til EOS: http://www.elderscrollsonline.com/en-gb/home
Kort og godt en veldig koselig MMORPG basert på for eksempel Skyrim og de andre spillene :)

---
Språk:
En annen viktig detalj er at språket blir engelsk, fordi han prater ikke norsk, enda. Pluss hadde planer om å invitere følgere på dA og FA til guild, også, og de forstår ikke nødvendigvis norsk.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #1 på: 13. des, 2016, 15:48 »
dette virker ganske intresant :P altid likt spillet men etter at serverene var i usa så lenge så¨stakk alle som eg spillt med

er det aldmeri dominion dåke spille på da eller ?
har selv ein khajiit som er vr5 mener eg men han er på ebonhearth pact


UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #2 på: 13. des, 2016, 16:27 »
Har hatt ESO i et par år, men ikke spilt sånn alt for mye (lvl 30-et-eller-annet). Har et NorPaw-guild også, men ja.. Er ikke så mange som spilte da som fortsatt spiller x) Skal vurdere å joine om jeg plukker opp spillet igjen :D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #3 på: 13. des, 2016, 17:32 »
dette virker ganske intresant :P altid likt spillet men etter at serverene var i usa så lenge så¨stakk alle som eg spillt med

er det aldmeri dominion dåke spille på da eller ?
har selv ein khajiit som er vr5 mener eg men han er på ebonhearth pact



Har forsåvidt svart deg via Telegram, men om noen andre vil vite: da jeg lagde min Khajiit fikk jeg ikke noe valg, måtte velge aldmeri dominion, mens kjæresten måtte velge Ebonheart Pact.

Har hatt ESO i et par år, men ikke spilt sånn alt for mye (lvl 30-et-eller-annet). Har et NorPaw-guild også, men ja.. Er ikke så mange som spilte da som fortsatt spiller x) Skal vurdere å joine om jeg plukker opp spillet igjen :D

Jeg tenkte det var en norpaws guild der ja, men siden det ikke var mye liv rundt ESO her, så tenkte jeg kanskje det ikke var mye aktivitet i den hihi. Plus kjæresten som ikke kan norsk hadde sikkert helst likt en guild hvor engelsk er språket, isteden for norsk.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #4 på: 14. des, 2016, 08:34 »
Da har man satt i gang en guild chat på telegram. Navnet på chatten blir endra til "ESO: *guild navn* chat" når vi finner på et kult navn hehe, som muligens blir i løped av lørdagen, når vi faktisk lager guilden, hehe.

https://telegram.me/joinchat/CDqVaT_mDHW8kgiYmK_z_A

her kan folk joine, og spørre om invites til guild så snart den er oppe, eller friend invites, frem til da :)

----------------

edit: Etter feila søk etter ESO sticker packs, tenker jeg det er mulig jeg lager en stickerpack en gang etter jul. Foreløpig må jeg gjøre ferdig commissions og secret santa, men etter det har jeg mulighet til å lage noen stickers. Evt kan andre også komme med noen kule stickers.

Planen med stickers er å tegne folkets karakterer (fursonas) som enten Khajiit eller Argonian, så kan man bruke de i chatten for morro :D Hihi.

----------------

edit2: Om noen vil ha kontakt med meg, er det nok lettest å sende en direct message via telegram eller twitter, isteden for chatten linka over. Jeg har slått av notifications, så blir ikke å høre om noe skjer, med mindre det er DM da.

twitter: https://twitter.com/SkyeeORiley
telegram: @queenbear
« Siste redigering: 14. des, 2016, 08:41 av Six »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #5 på: 15. des, 2016, 01:49 »
Oppdatering nå er at etter jeg har fått med adventurer pack, har jeg mulighet til å lage en Khajiit karakter i Ebonheart pact istedenfor.

I følge generell intel, har jeg også fått vite at alle allianser kan spille sammen. Er godt mulig vi lager en guild på Ebonheart pact mest fordi kjæresten har spilt så langt, og han kan ikke endre karakteren sin til å følge oss. I tillegg har jo Vinde over også en khajiit der i Ebonheart pact som er enda høyere level haha. Så av den grunn, ville jeg valgt Ebonheart.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #6 på: 15. des, 2016, 01:54 »
Oppdatering nå er at etter jeg har fått med adventurer pack, har jeg mulighet til å lage en Khajiit karakter i Ebonheart pact istedenfor.

I følge generell intel, har jeg også fått vite at alle allianser kan spille sammen. Er godt mulig vi lager en guild på Ebonheart pact mest fordi kjæresten har spilt så langt, og han kan ikke endre karakteren sin til å følge oss. I tillegg har jo Vinde over også en khajiit der i Ebonheart pact som er enda høyere level haha. Så av den grunn, ville jeg valgt Ebonheart.

Tror eneste forskjellen på allianse er hvor man begynner i spillet, så man kan spille sammen uansett. Og etter One Tamriel updaten, så kan man reise hvor som helst i Tamriel uten at lvl eller questline har noe å si ^^

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #7 på: 15. des, 2016, 10:02 »
Er litt interessert i å plukke opp ESO igjen, men usikker. Har spilt Skyrim 24/7 de siste dagene og tanker om å begynne med ESO popper inn i ny og ne.
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #8 på: 15. des, 2016, 11:58 »
Er litt interessert i å plukke opp ESO igjen, men usikker. Har spilt Skyrim 24/7 de siste dagene og tanker om å begynne med ESO popper inn i ny og ne.

Hvorfor usikker? Er jo bare å hive seg med :D

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #9 på: 15. des, 2016, 12:14 »
Er litt interessert i å plukke opp ESO igjen, men usikker. Har spilt Skyrim 24/7 de siste dagene og tanker om å begynne med ESO popper inn i ny og ne.

Hvorfor usikker? Er jo bare å hive seg med :D

Jeg kan jo se på det senere i dag :) Må gjøre unna litt juleshopping i dag først!
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #10 på: 15. des, 2016, 12:49 »
Er litt interessert i å plukke opp ESO igjen, men usikker. Har spilt Skyrim 24/7 de siste dagene og tanker om å begynne med ESO popper inn i ny og ne.

Hvorfor usikker? Er jo bare å hive seg med :D

Jeg kan jo se på det senere i dag :) Må gjøre unna litt juleshopping i dag først!

Det er skikkelig lurt! :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #11 på: 17. des, 2016, 18:38 »
Guilden er satt opp og klar til å joines!

Den ble lagd på Ebonheart pact siden, men alle allianser kan joine.
Send meg PM på @Queenbear (telegram) med navnet ditt, så kan jeg legge deg til på vennelista + guild ^^

Vi har også en Telegram chat åpen, og en discord kanal :D Så er bare å være med :D
https://telegram.me/joinchat/CDqVaT_mDHW8kgiYmK_z_A

https://discord.gg/6CRRH
« Siste redigering: 17. des, 2016, 22:14 av Six »

Jes

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
  • ,')
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #12 på: 02. jan, 2017, 09:14 »
Ooo eg blir gjerne med. Har en templar healer på lv 150. I Ebonhart pact [w-happy] begynte faktisk i begyndelsen av desember eg og. [w-happy] [w-happy]

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #13 på: 02. jan, 2017, 10:47 »
Jeg er på omtrent hele tiden siden jeg har ferie så bare rop på telegram eller discord så kan jeg adde deg! :D
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Jes

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 13
  • ,')
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Elder Scrolls Online guild?
« Svar #14 på: 02. jan, 2017, 13:50 »
Jeg er på omtrent hele tiden siden jeg har ferie så bare rop på telegram eller discord så kan jeg adde deg! :D
Hmm discord linken er utgått men her er vertfall. id-en min på discord : Cptrunaway#4906
Edit: ESO ID: @CptNightDrake
« Siste redigering: 02. jan, 2017, 13:57 av CptRunaway »