Generelt > Spill

Elder Scrolls Online guild?

<< < (2/3) > >>

Six:
Oppdatering nå er at etter jeg har fått med adventurer pack, har jeg mulighet til å lage en Khajiit karakter i Ebonheart pact istedenfor.

I følge generell intel, har jeg også fått vite at alle allianser kan spille sammen. Er godt mulig vi lager en guild på Ebonheart pact mest fordi kjæresten har spilt så langt, og han kan ikke endre karakteren sin til å følge oss. I tillegg har jo Vinde over også en khajiit der i Ebonheart pact som er enda høyere level haha. Så av den grunn, ville jeg valgt Ebonheart.

UsagiKun:

--- Sitat fra: Six på 15. des, 2016, 01:49 ---Oppdatering nå er at etter jeg har fått med adventurer pack, har jeg mulighet til å lage en Khajiit karakter i Ebonheart pact istedenfor.

I følge generell intel, har jeg også fått vite at alle allianser kan spille sammen. Er godt mulig vi lager en guild på Ebonheart pact mest fordi kjæresten har spilt så langt, og han kan ikke endre karakteren sin til å følge oss. I tillegg har jo Vinde over også en khajiit der i Ebonheart pact som er enda høyere level haha. Så av den grunn, ville jeg valgt Ebonheart.

--- Slutt sitat ---

Tror eneste forskjellen på allianse er hvor man begynner i spillet, så man kan spille sammen uansett. Og etter One Tamriel updaten, så kan man reise hvor som helst i Tamriel uten at lvl eller questline har noe å si ^^

Shepbrur:
Er litt interessert i å plukke opp ESO igjen, men usikker. Har spilt Skyrim 24/7 de siste dagene og tanker om å begynne med ESO popper inn i ny og ne.

Six:

--- Sitat fra: Shepbrur på 15. des, 2016, 10:02 ---Er litt interessert i å plukke opp ESO igjen, men usikker. Har spilt Skyrim 24/7 de siste dagene og tanker om å begynne med ESO popper inn i ny og ne.

--- Slutt sitat ---

Hvorfor usikker? Er jo bare å hive seg med :D

Shepbrur:

--- Sitat fra: Six på 15. des, 2016, 11:58 ---
--- Sitat fra: Shepbrur på 15. des, 2016, 10:02 ---Er litt interessert i å plukke opp ESO igjen, men usikker. Har spilt Skyrim 24/7 de siste dagene og tanker om å begynne med ESO popper inn i ny og ne.

--- Slutt sitat ---

Hvorfor usikker? Er jo bare å hive seg med :D

--- Slutt sitat ---

Jeg kan jo se på det senere i dag :) Må gjøre unna litt juleshopping i dag først!

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning