Skrevet av Emne: Ska te trøjndelag æ sjø - DU HAR VUNNET EN PREMIE, SE DENNE TRÅDEN  (Lest 4283 ganger)

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Håhå, nå er det ikke mange månedene før jeg flytter inn i speisa hybel i Trondheim! Slutten av mars er planen.
Alle trondheimsrufser som vet å høyne stemmen (unntatt Aikho, for han kjenner jeg allerede) skal få komme på innflyttingsfest. Trenger ikke innflyttingsvest. Livredd andrehjelp vil gis ethvert asosialt utyske som avstår.

Æ TRÆNG JOBB SJØ. Vet noen om noe? Har bare militæret pluss litt industriarbeid bak meg, og ikke særlig mye til spisskompetanse. Bare sykkel, ingen bil. Bor enten på Øya eller like norrafor Dragvoll, det er litt i det blå.


Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
D'åh her var ikke mange trøndere som meldte seg. Får vel bare... hm, lokke med... ting som rufser kan lokkes av. Menneh.. hva da ??? [puzzled]

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Du har sett denne tråden? Men dette er jo snakk om februar, så det blir kanskje vanskelig for deg å få med seg.

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Du har sett denne tråden? Men dette er jo snakk om februar, så det blir kanskje vanskelig for deg å få med seg.
Hmja, den fikk jeg øye på. Var vel ikke helt seriøst tråd, dette her, men tror det blir mye fraternisering med folk her som er i Trondheim. Får kanskje håpe Aikho kan leies inn til å introdusere meg for de forskjellige. :D
HAA herregud så herlig å ha hybel i lomma :) Gleder meg sjukt til Trondheim.

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Nå skal det være sagt at jeg og Lubin kommer til å dra i Pirbadet en av de dagene uansett om noen her på forumet melder seg for å bli med eller ikke. Så den er seriøs.

Angående Trondheimsfurs... Den eneste jeg har møtt som bor i Trondheim er Lubin. Det er flere på andre siden av fjorden og så er det noen 2 timer nord der jeg for tiden bor, men jeg skal selv vende snuten ned mot Trondheim snarest mulig.

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Nå skal det være sagt at jeg og Lubin kommer til å dra i Pirbadet en av de dagene uansett om noen her på forumet melder seg for å bli med eller ikke. Så den er seriøs.

Angående Trondheimsfurs... Den eneste jeg har møtt som bor i Trondheim er Lubin. Det er flere på andre siden av fjorden og så er det noen 2 timer nord der jeg for tiden bor, men jeg skal selv vende snuten ned mot Trondheim snarest mulig.
Ajaj, det blir tøft. :) Da treffes vi nok relativt snart igjen. At Tellos var dratt var jo strek i regningen, men tror ligningen blir ganske grei uansett.