Generelt > Pelskunst

Gruppebilde

(1/10) > >>

Kalamu:
Tenkte dette kan være diskusjonstråden for et eventuellt gruppebilde av medlemmene her

Tingen er at jeg ikke kan tegne alle her, ikke uten kraftig hjelp fra flere hold i hvert fall. Men hvor skal vi sette grensen? De ti første som legger igjen karakterinformasjon? Kun kjernemedlemmene eller de som var topp-posterne på NorPaws v.1?

Å ja, er det flere kunstnere ut der som er villige til å hjelpe meg?

Jeg vil gjerne gjøre dette, men det er lite trolig det noen gang vil bli ferdig. Jeg har prøvd det på et annet forum og det ble en fiasko (endte opp med 50 refsheets av folk jeg kun kjente ved navn). Jeg kjenner nesten ingen her personlig og uten en deadline mister jeg motivasjon ganske rask. Så ikke bli alt for skuffa om det ikke blir noe av lol

Inspill etc. er velkommne

Jhansi:
Why not just make a time limit of say, a week, and let those who are members here /now/ be in the picture? Those who are here right now, is kinda like "the family" anyway... At least i think so..

So, just let those who reply here be in the picture if they want to. I dunno how many members we are on this forum right now, but at least it's a suggestion...

Anyone else have something to suggest?:)

Miles T.F. Baxxter:
Supert initiativ, Kalamu. Jeg applauderer deg!

Og ja, Kaines forslag virker jo greit. Det eneste dumme er jo, som du sier, om det plutselig blir en hel haug her som ønsker å bli med. Men detaljnivået trenger vel ikke være så alt for... vel... detaljert. Evt. om det skulle bli for mange kan man jo innføre visse kriterier: bare de som var medlem i det forrige forumet, bare de som har postet mest i dette forumet, osv. Litt slemt, men kanskje nødvendig av praktiske årsaker.

Vet ikke hvor mange som vil være "for mange". Over ti? Over tyve?

Så jeg foreslår circa det som Kaine foreslår. Man kan poste beskrivelse osv. om man ønsker å være med, ha en frist på en uke (eller kanskje litt mindre - hadde jo vært moro om en tegning kunne vært ferdig i januar en gang, slik at man kan si at det er "årbildet" for 2007), og om det skulle bli for mange må man bare sile ut etter et visst kriterie.

Kalamu:
Okey, da lager jeg en ny tråd hvor folk kan poste refsheets/beskrivelser til vi finner ut hva vi skal gjøre

Jeg tviler jeg kan få gjort det ferdig i løpe av januar om det blir mange og ingen andre kunstnere rundt her kan hjelpe meg. Ferien er snart over og skolebenken venter vet du :)

Wolftale:
kanskje litt dumt å kun ha en uke siden folk har ferie nå? bare en tanke..

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning